flag-en-small

لودسل توزین در وسیله نقلیه

لودسل-توزین-در-وسیله-نقلیه

فلین تک به عنوان پیشرو و مبتکر صنعت تولید لودسل از نسل جدید لودسل های خود با عنوان لودسل توزین در وسیله نقلیه رونمایی کرد. لودسل‌های جدید فلین تک با کد DSB7 به گونه ای طراحی و تولید شده اند که منجر به سهولت در نصب، کاهش اصلاحات الزامی در شاسی و تغییرات الکترونیکی در سیم‌کشی‌های وسیله نقلیه می‌شود و این در حالی است که ظرفیت لودسل ها نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته اند و ویژگی‌های جدید و کاربردی را نیز به کاربران ارائه می‌دهند.

لودسل-توزین-در-وسیله-نقلیه

ظرفیت لودسل توزین در وسیله نقلیه

ظرفیت‌های این سری جدید در سه محدوده‌ی ۷.۵، ۱۵ و ۲۵ تن است که این اجازه را به استفاده‌کنندگان می‌دهد تا وسایل نقلیه‌ای مانند خاور، کامیونت، کامیون‌های حمل زباله و بازیافت و ماشین‌آلات سنگین کشاورزی را توزین کنند. ویژگی شاخص این لودسل ها در استرین گیج آن‌هاست، جایی که اطمینان، دقت و قدرت را به مشتریان برای توزین انواع وسایل نقلیه ارائه می‌دهد و شاید بتوان گفت این بزرگترین مزیت رقابتی لودسل‌های فلین تک می‌باشد.

دقت لودسل توزین در وسیله نقلیه

لودسل‌های DSB7 با ارائه دقت بسیار بالا و تنها ۰.۱۵٪ خطا در اندازه‌گیری‌ها تا حدود ۳ برابر بار بیشتر را می‌تواند توزین کند. هر لودسل با گارانتی تولیدکننده در ارتباط با کالیبراسیون و استانداردسازی عرضه می‌شود. همچنین این لودسل‌ها از مقاومت بالایی در شرایط سخت آب و هوایی و یا محیطی برخوردار هستند، تمامی آن‌ها با گواهی IP68 و کابل پنج متری آب‌بندی شده M12 تولید می‌گردند.

لودسل توزین در وسیله نقلیه 1
لودسل-توزین-در-وسیله-نقلیه-2

با توجه به اینکه فلین تک تمامی تلاش خود را برای راحتی استفاده از محصولاتش در نظر دارد، لودسل‌های نسل جدید DSB7 با مجموعه‌ای کامل از لوازم جانبی به فروش می‌رسد؛ این لوازم جانبی شامل رابط، جانکشن باکس و نمایشگر هماهنگ با لودسل‌هاست که تمامی آن‌ها در اصطلاح Plug and Play و یا بدون نیاز به نصب درایو خاصی هستند و سهولت در استفاده را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

باسکول و لودسل

در بازار ایران این چنین لودسل هایی هنوز رایج نیستند و بیشتر مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند از باسکول جاده ای استفاده کنند. سوالی که در هنگام خرید باسکول پیش می‌آید انتخاب بهترین گزینه بر اساس کاربرد مورد نظر می‌باشد.

شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان خرید باسکول با ما تماس گرفته و یا اطلاعات خود را از طریق فرم مربوطه برای ما ارسال نمایید.

به نظر شما آیا توزین در وسیله  نقلیه راهکار مناسبی می‌باشد؟

منبع:‌ flintec

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک