flag-en-small

نمایشگر باسکول جاده ای و مدیریت اطلاعات با نرم افزار باسکول پند

نمایشگر باسکول جاده ای

طراحی و تولید باسکول جاده ای امروزی به گونه ای است که قابلیت ثبت اطلاعات به صورت اتوماتیک یا دستی را خواهند داشت. ویژگی‌ ها و قابلیت های نمایشگر باسکول جاده ای و نرم افزارهای توزین، این امکان را فراهم ساخته است تا اطلاعات باسکول جاده ای، به صورت یک دیتابیس اطلاعاتی، ثبت و بایگانی گردد.

در همین راستا، شرکت فناوری پند کاسپین با ارائه نمایشگر PU850 و نرم افزار PWS با جمع‌آوری اطلاعات گسترده ای، از فناوری مدرن برای ساده‌سازی فرآیندها و معاملات تجاری استفاده می‌کند. این اطلاعات، عبارتند از:

·        نوع مواد

·        قیمت

·        وزن خالص کامیون

·        وزن خالص بار

·        شماره مشتری/حساب

·        قرارداد خرید

·        اطلاعات حمل و نقل شخص ثالث

·        شماره شناسایی راننده

·        شماره شناسایی کامیون

·        هزینه ها، هزینه های اضافی و مالیات

·        دسته بندی مواد و کالا

به منظور دستیابی به این اطلاعات، تولید کنندگان باسکول جاده ای معمولا سه سطح کلی مدیریت داده را برای باسکول جاده ای ارائه می‌دهند. برخی از ویژگی های ذکر شده در این باسکول ها، ممکن است برای هر سازنده متفاوت باشد؛ همچنین، موضوعات دخیل در ثبت داده ها شامل اتاقک باسکول، نرم افزار اولیه و ساده، و نرم افزار مقیاس نیز، می توانند به صورت پیشرفته یا سفارشی شده باشند در ادامه، ویژگی های هر یک از بخش هایی که در اختیار خریداران باسکول در هر سطح از مدیریت داده قرار می‌گیرند، شرح داده است.

نمایشگر باسکول جاده ای

ویژگی های نمایشگر باسکول جاده ای

این بخش از باسکول های جاده ای، وظیفه نمایش وزن محموله را بر عهده دارد و می تواند معاملات ساده با وزن خالص و ناخالص محموله را انجام دهد. وزن محموله در باسکول های جاده ای، بر روی دو نمایشگر  LCD و LED قابل نمایش است؛ علاوه بر این، تاریخ، ساعت و وزن نیز به تنهایی بر روی صفحه نمایشگر LCD نمایش داده می شود.

ویژگی های اختیاری نمایشگر باسکول جاده ای

·        انجام محاسبات کلی ساده (به عنوان مثال، مقدار وزن توزین شده روزانه)

·        محاسبه تناژ هر کامیون یا محموله

·        قابلیت ارسال داده ها به یک چاپگر، یا نمایشگر از راه دور یا توسط کامپیوتر خارجی

·        امکان استفاده از دستگاه های جانبی

·        قابلیت ذخیره داده ها و اطلاعات تراکنش به صورت محدود

·        توانایی کنترل سیستم ترافیک

·        اینترنال دو زبانه (فارسی / انگلیسی )

ویژگی های پیشرفته نمایشگر باسکول جاده ای

برخی از قابلیت های پیشرفته و مازاد بر ویژگی های اصلی در نمایشگرهای این مدل از باسکول های صنعتی، امکان استفاده بهتر و موثرتر از باسکول جاده ای برای توزین محموله های مختلف را فراهم می کند. این قابلیت ها عبارتند از:

·        ارتباط اتاقک باسکول با اجزای جانبی، چراغ های راهنمایی و نمایشگر دوم و سوم

·        ارائه یک پایگاه داده با جداول مختلف برای ذخیره اطلاعات وسایل نقلیه، محصولات، حساب ها و غیره.

·        سازماندهی گزارش ها و رسید ها

·        محاسبه قیمت کل کالا به صورت پیشرفته

·        افزایش سرعت تراکنش ها با استفاده از تنظیمات از پیش تعیین شده

·        امکان ثبت داده های ورودی و خروجی به کارخانه

·        قابلیت تعریف لیست ماشین‌‌ها در نمایشگر باسکول جاده ای به همراه کد و قابلیت چاپ بر روی رسید

·        تعریف متصدیان (20 متصدی) و رمز عبور آنها با قابلیت ویرایش (امکان تعریف رمز عبور قابل ویرایش، فقط برای مسئول باسکول امکان پذیر است.)

·        امکان درج تاریخ، ساعت، نام، آدرس، شماره خودرو، نام راننده، شماره سری قبض، ردیف، قیمت واحد، قیمت کل، حجم، مبدا و مقصد، مقدار وزن خالی و پر و خالص، نام متصدی، نرخ قیمت دستمزد توزین بر روی قبض باسکول (با قابلیت تنظیم فرمت چاپ توسط مسئول)

نمایشگر باسکول جاده ای

نرم افزار باسکول جاده ای پیشرفته یا سفارشی شده

نرم افزار پیشرفته طراحی شده شرکت پند کاسپین به شما کمک می‌کند که تا حد امکان، علاوه بر قابلیت های معمول در نمایشگر باسکول جاده ای، از تمامی قابلیت ها و امکانات این نوع باسکول که کسب و کار شما به آنها نیاز دارد، استفاده کنید. نرم افزار باسکول پند، امکان دستیابی به قابلیت های زیر را برای شما فراهم می کند:

·        گزینه‌های انتخابی همچون مبدا، مقصد، شماره بارنامه، کد انبار و …

·        گزارش‌گیری برحسب شماره ماشین

·        امکان دریافت گزارش‌های انتخابی از نوع کالا، خودرو، کاربر، و حتی  ترکیبی از مولفه‌های مورد نیاز

·        قابلیت تعریف سطوح دسترسی به کاربران دیگر (فقط برای مسئول)

·        استفاده از قفل سخت ‌افزاری

·        چاپ مجدد تمامی قبوض صادره با ذکر المثنی

·        حافظه نامحدود (فضای تخصیص یافته رایانه)

·        قابلیت محاسبه حجم بار بر اساس جرم حجمی (چگالی)

·        گزارش‌گیری ترکیبی (۳۰ آیتم)

همانطور که گفته شد، نحوه ارائه این خدمات برای هر تولید کننده و تامین کننده باسکول جاده ای متفاوت است. همچنین نحوه استفاده از این خدمات نیز، برای تمامی بخش های صنعتی یکسان نیست و هر کسب و کاری با توجه به نیاز خود می‌تواند از ویژگی های نمایشگر باسکول و نرم افزار توزین استفاده کند.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک