flag-en-small

نصب باسکول جاده ای صادراتی در کرکوک عراق

نصب-باسکول-جاده-ای-در-کرکوک-عراق

نصب مکانیک باسکول جاده ای ۶۰ تنی تریلی کش در کرکوک عراق

خرید باسکول جاده ای یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش سودآوری واحد های صنعتی است و هر واحد صنعتی با خرید باسکول جاده ای، نصب و بهره برداری از آن می‌تواند تغییرات چشمگیری را در سود سالانه‌ی کسب و کار خود مشاهده کند؛ به بیان دیگر می‌توان گفت خرید باسکول جاده ای یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های ممکن برای صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک می‌باشد.

شرکت پند کاسپین بزرگترین صادرکننده باسکول صادراتی جاده ای به عراق می‌باشد. علت این امر ساختار منحصربه‌فرد باسکول های تمام فلزی پند کاسپین می‌باشد که استحکام باورنکردنی برای این محصولات ایجاد کرده است.

در ادامه تصاویری از نصب مکانیک باسکول جاده ای در یکی از واحدهای صنعتی کرکوک عراق را مشاهده می‌کنید که باسکول جاده ای نصب شده از نوع باسکول جاده ای ۶۰ تنی یا به اصطلاح باسکول تریلی کش می‌باشد. نوع صفحه‌ی آن تمام فلز است که درواقع به این نوع از باسکول جاده ای در زبان غیرتخصصی باسکول فلزی نیز گفته می‌شود.

حال بهتر است توضیحاتی درباره‌ی نصب مکانیک باسکول جاده ای در کرکوک عراق ارائه کنیم و در ابتدا لازم است درباره‌ی نصب مکانیک باسکول جاده ای بدانیم.

نصب مکانیک باسکول جاده ای در کرکوک عراق

در هنگام نصب مکانیک باسکول جاده ای و درواقع قبل از ارسال قطعات باسکول برای مشتری، کارشناسان شرکت پند کاسپین از محل نصب باسکول جاده ای بازدید کرده و جانمایی باسکول جاده ای صورت می‌گیرد. پس از جانمایی نقشه برای مشتری ارسال و آماده‌سازی محل بر اساس نقشه توسط مشتری انجام شده و اجرای آن توسط پیمانکار شرکت بررسی و تایید گردد. در این مرحله با توجه به نوع قرارداد و پس از تایید واحد مالی قطعات مکانیک باسکول جاده ای از انبار شرکت برای مشتری ارسال می‌گردد و نصب مکانیک باسکول جاده ای توسط تیم نصب شرکت پند کاسپین صورت می‌گیرد.

خرید باسکول جاده ای در کشور عراق، شهر کرکوک

کرکوک، شهری در کشور عراق و مرکز استان کرکوک می‌باشد که در ۲۵۰ کیلومتری شمال بغداد قرار گرفته است. کرکوک شهری باستانی و باقی مانده از روزگار هوریان است. نام کرکوک نیز بسیار باستانی است. این نام در آغاز به شکل آرافکا یا آراپخا (Arraphkha) بود که از زبان هوری باستان آمده و به معنی «شهر» است. برخی بر این باورند که هوریان قومی آسیانی بودند که با گرجی‌ها و لازها هم‌تبارند. پس از سرنگونی دولت آشور، منطقه‌ی پیرامون کرکوک به نام «کورکورا» معروف شد. این نام شاید به نام بابا گرگر که امروزه نام چاه‌های نفت کرکوک است در پیوند باشد.

کرکوک یکی از غنی‌ترین شهرهای عراق می‌باشد و دارای ۴۰ درصد صادرات نفت عراق است. اصلی‌ترین چاه‌های نفت کرکوک به نام باباگرگر شهرت دارند. دیگر حوزه‌های نفتی مهم آن جمبور، بای حسن جنوبی و شمالی، آفانا، خباز، جبل بور و خرماله نام دارند.

بر اساس برخی تخمین‌ها عراق با داشتن ۱۴۰٫۳ میلیارد بشکه نفت ذخیره در میدان‌های نفتی خود پس از ایران در رده‌ی پنجم جهان قرار دارد. در حال حاضر درحدود 5 هزار معدن فعال در کشور عراق مشغول فعالیت هستند. در بحث کشاورزی، دامداری و مرغداری نیز کشور عراق با توجه به برخورداری از آب و خاک مناسب در اکثر نقاط فعالیت قابل توجهی دارا می‌باشد. در مبحث کشاورزی و باغداری خرید باسکول جاده ای یکی از الزامات محسوب می‌شود؛ به عنوان مثال باغات و کشاورزی ‌ها که در فصل برداشت خود نیاز دارند به طور مداوم محصولات خود را توزین کنند، خرید باسکول ۶۰ تنی بسیار کمک حال باغداران و کشاورزان عزیز در این برهه از زمان می‌باشد. شایان ذکر است با توجه به حجم برداشت زمین زراعی، کشاورزان می‌توانند نسبت به خرید باسکول ۵۰ تنی یا خرید باسکول ۶۰ تنی اقدام نمایند که این تفاوت در ظرفیت منجر به تفاوت قیمت باسکول جاده ای نیز خواهد شد.

باسکول پند، تولید انواع باسکول جاده ای با تکنولوژی روز دنیا

استعلام قیمت باسکول

جهت کسب اطلاع از قیمت باسکول، لیست قیمت باسکول با ظرفیت‌های مختلف مانند قیمت باسکول دامپ تراک، قیمت باسکول ۸۰ تنی، قیمت باسکول ۶۰ تنی و یا قیمت باسکول ۵۰ تنی تنها کافیست با دفتر مرکزی باسکول پند تماس حاصل فرمایید. 

نصب باسکول جاده ای صادراتی در کرکوک عراق 1

بزرگترین تولیدکننده باسکول جاده ای در ایران

جهت ارتباط با دفتر مرکزی باسکول پند، مشاوره رایگان، دریافت قیمت باسکول، خرید باسکول و خدمات باسکول با ما تماس بگیرید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک