flag-en-small

نصب الکترونیک باسکول ۶۰ تن در استان قزوین شهرستان تاکستان

نصب-باسکول-در-تاکستان

نصب الکترونیک باسکول ۶۰ تن در استان قزوین شهرستان تاکستان

خرید باسکول جاده ای یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش سودآوری واحد های صنعتی است و هر واحد صنعتی با خرید باسکول جاده ای، نصب و بهره برداری از آن می‌تواند تغییرات چشمگیری را در سود سالانه‌ی کسب و کار خود مشاهده کند؛ به بیان دیگر می‌توان گفت خرید باسکول جاده ای یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های ممکن برای صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک می‌باشد.

در ادامه تصاویری از نصب مکانیک باسکول جاده ای در یکی از واحدهای صنعتی شهرستان تاکستان را مشاهده می‌کنید که باسکول جاده ای نصب شده از نوع باسکول جاده ای ۶۰ تنی یا به اصطلاح باسکول تریلی کش می‌باشد. نوع صفحه‌ی آن بتن فلز است که درواقع به این نوع از باسکول جاده ای در زبان غیرتخصصی باسکول بتنی نیز گفته می‌شود.

حال بهتر است توضیحاتی درباره‌ی نصب مکانیک باسکول جاده ای در شهرستان تاکستان واقع در استان قزوین ارائه کنیم و در ابتدا لازم است درباره‌ی نصب مکانیک باسکول جاده ای بدانیم.

 

نصب الکترونیک باسکول جاده ای در تاکستان

قبل از اجرای مرحله‌ی نصب الکترونیک باسکول جاده ای، مشتری باید مواردی مانند رمپ ورود و خروج، اتاق باسکول و موارد الزامی برای نصب الکترونیک را آماده نماید. سپس قطعات الکترونیک از انبار باسکول پند برای مشتری ارسال شده و نصب الکترونیک و کالیبراسیون موقت توسط تیم نصب الکترونیک انجام می‌گیرد. بعد از اتمام نصب الکترونیک واحد خدمات با مشتری تماس گرفته و مراحل ثبت نام برای کالیبراسیون و دریافت گواهی استاندارد از اداره استاندارد را انجام می‌دهد. در تاریخ تعیین شده نماینده‌ی شرکت به همراه عوامل اداره استاندارد در محل باسکول حضور یافته و درصورت بروز خطای بیش از ±۵ کیلوگرم به طور همزمان مشکل را رفع می‌کند تا گواهی استاندارد باسکول جاده ای صادر گردد. پس از کالیبراسیون، باسکول خریداری شده آماده‌ی بهره‌برداری می‌باشد.

خرید باسکول جاده ای در استان قزوین، شهرستان تاکستان

تاکستان مرکز شهرستان تاکستان در استان قزوین در شمال غربی ایران است. فاصله تاکستان تا مرکز استان (قزوین) ۳۵ کیلومتر است که از جاده قدیم قزوین-همدان و آزادراه (قزوین – زنجان) به آن متصل می‌شود. تاکستان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای تات‌نشین و تات‌زبان ایران و جهان است. تاکستان را با پیشینه‌ای حدود ۷۰۰۰ سال جزو قدیمی‌ترین شهرهای ایران و جهان می‌دانند. این منطقه مسیر عبور جاده قدیمی، پر رفت‌وآمد و جهانی ابریشم بوده که سران معروف جهان برای تصاحب آن جنگ‌های زیادی کرده‌اند. تاکستان که به سرزمین تات‌ها معروف بوده درگذشته «سیاده» یا «سیادهن» نامیده می‌شد.
استان قزوین و همینطور تاکستان در شبکه مواصلاتی کشور به عنوان پیوند دهنده پایتخت با غرب و شمال غربی کشور و به خصوص به دلیل قرارگیری بر روی محور ترانزیتی تهران اروپا از موقعیت بسیار ممتازی برخوردار است. سابقه تاریخی صنعت در استان باعث گردیده است این استان به عنوان یکی از قطب های صنعتی مطرح در کشور، همواره سهم قابل قبولی از صنعت کشور را به خود اختصاص دهد. با این اوصاف می‌توان دریافت که صنایع تاکستان نیاز بسیاری بالایی به خرید باسکول جاده ای دارند و به طور مثال خرید باسکول ۵۰ تنی از اهمیت قابل توجهی در سودآوری واحدهای صنعتی این استان برخوردار است.
آمارهای وزارت جهاد کشاورزی نشان می‌دهد که تاکستان بعد از جیرفت، هفتمین شهرستان کشور در حوزه تولیدات کشاورزی و باغی است. این شهرستان دارای ۳۰ هزار هکتار باغات انگور و درختان میوه و ۱۰ هزار هکتار محصولات زراعی و سیفی و تولیدات دامی است. تاکستان در حوزه تولید کشمش رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، این شهرستان علاوه بر کشمش، در حوزه تولیدات انگور رتبه دوم و در حوزه تولیدات گوجه فرنگی در فصل تابستان به عنوان یکی قطب‌های اصلی کشور به حساب می‌آید. در رابطه با باغات و کشاورزی ‌ها که در فصل برداشت خود نیاز دارند به طور مداوم محصولات خود را توزین کنند، خرید باسکول ۶۰ تنی بسیار کمک حال باغداران و کشاورزان عزیز در این برهه از زمان می‌باشد. شایان ذکر است با توجه به حجم برداشت زمین زراعی، کشاورزان می‌توانند نسبت به خرید باسکول ۵۰ تنی یا خرید باسکول ۶۰ تنی اقدام نمایند. در رابطه با دامداری و مرغداری ها نیز یکی از مواردی که می‌تواند به سودآوری واحد صنعتی کمک قابل توجهی کند خرید باسکول جاده ای است، خواه به صورت خرید باسکول ۶۰ تنی باشد یا به صورت خرید باسکول ۵۰ تنی.

باسکول پند، تولید انواع باسکول جاده ای با تکنولوژی روز دنیا

آیا نیازی به خرید باسکول در تاکستان می‌باشد؟

تاکستان از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است که آب و هوایی معتدل کوهستانی دارد. اگر به تاکستان رفته‌ باشید می‌دانید این شهر با طبیعتی دیدنی، هوایی دلچسب، غذاهای محلی‌ و صنایع دستی‌‌‌ فوق‌العاده‌اش یکی از جذاب‌ترین شهر های ایران است. دامپروری در تاکستان به‌دلیل داشتن شرایط آب‌و‌هوایی مناسب یک شغل پر‌ رونق است. خرید باسکول جاده ای در مرغداری و دامپروری یک اولویت به شمار می‌آید؛ با توجه به اینکه اکثر دامپروری ها و مرغداری ها به دلیل دوری از آلودگی های محیطی خارج از بافت شهری احداث می‌شوند، معمولا فاصله زیادی تا باسکول عمومی جهت توزین داشته و این روش توزین علاوه بر کاهش نظارت بر این کالای با ارزش که بعضا باعث بروز تخلفاتی در هنگام وزن‌کشی می‌گردد، باعث ریزش وزن مرغ در هنگام جابه‌جایی نیز خواهد شد. در این موارد خرید باسکول ۵۰ تنی کمک قابل توجهی به سودآوری این واحد های صنعتی می‌کند.
با این اوصاف به راحتی می‌توان دریافت که تاکستان از پتانسیل بالایی در معادن، صنعت و کشاورزی برخوردارد است و لازمه‌ی هر صنعتی در ابتدای کار برای افزایش سودآوری، خرید باسکول جاده ای است؛ خواه به صورت خرید باسکول ۵۰ تنی باشد و یا به صورت خرید باسکول ۶۰ تنی که البته انتخاب هر کدام از آن‌ها در قیمت باسکول جاده ای که خریدار می‌پردازد تفاوت ایجاد خواهد کرد. به طور مثال فرض کنید شما مدیر یک واحد صنعتی مانند معدن هستید که باید به طور دقیق مواد ورودی و خروجی خود را توزین کنید، در ابتدا باید گفت عموما سدها و معادن دارای حجم بسیار بالای ورودی و خروجی می‌باشند که اهمیت خرید باسکول جاده ای به طور مثال خرید باسکول ۶۰ تنی در این موارد نمایان می‌شود و تنها با پرداخت قیمت باسکول جاده ای می‌توانید از خیلی از ضررهای پنهان جلوگیری کنید و درواقع چند برابر قیمت باسکول جاده ای سودآوری داشته باشید. اولین نکته‌ی حائز اهمیت در نصب باسکول معدن و خرید باسکول جاده ای در این صنایع این است که جابه‌جایی خروجی‌های معادن در حمل و نقل دست‌خوش ریزش می‌شوند و این مورد در ابعاد بزرگ این واحدهای صنعتی را متضرر می‌کند؛ در مورد بعدی می‌توان به دشواری محاسبه و کنترل دقیق بر روی خروجی‌های معدن در صورت عدم خرید باسکول جاده ای اشاره کرد که این مشکل نیز با خرید باسکول جاده ای و نصب باسکول دامپ تراک در معدن رفع می‌شود. همچنین می‌توان با جدیت گفت در معادن به جز خرید باسکول جاده ای راه مطمئن و دقیق دیگری برای سنجش و توزین خروجی‌ها وجود ندارد.

استعلام قیمت باسکول جاده ای در تاکستان

جهت کسب اطلاع از قیمت باسکول در تاکستان، لیست قیمت باسکول با ظرفیت‌های مختلف مانند قیمت باسکول ۸۰ تنی، قیمت باسکول ۶۰ تنی و یا قیمت باسکول ۵۰ تنی تنها کافیست با دفتر مرکزی باسکول پند تماس حاصل فرمایید. 

نصب الکترونیک باسکول ۶۰ تن در استان قزوین شهرستان تاکستان 1

بزرگترین تولیدکننده باسکول جاده ای در ایران

جهت ارتباط با دفتر مرکزی باسکول پند، مشاوره رایگان، دریافت قیمت باسکول، خرید باسکول و خدمات باسکول با ما تماس بگیرید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک