flag-en-small

مشخصات و ویژگی‌های باسکول ۶۰ تن

ویژگی‌های باسکول ۶۰ تن

مشخصات و ویژگی‌های باسکول ۶۰ تن 1

باسکول چیست؟

باسکول‌ وسیله‌ای مانند ‌ترازو است که به منظور اندازه‌گیری اجسام بسیار بزرگ که تناژ بالایی دارند استفاده می‌شود. باسکول‌ها در واقع ‌ترازو‌هایی با ابعاد بسیار بزرگ می‌باشند که در صنایع گوناگون، از ‌تره بار گرفته تا توزین وسایل نقلیه بسیار سنگین کاربرد دارند.

باسکول‌ها در ابعاد و ظرفیت‌های گوناگون و متناسب با نیاز جامعه تولید می‌شوند. از انواع باسکول‌‌ها می‌توان به باسکول‌های جاده‌ای، کفی، باسکولت، فروشگاهی، صنعتی و غیره اشاره کرد. باسکول‌های جاده‌ای دارای ظرفیت بسیار بالایی می‌باشند و تناژ آنها معمولاً از ۸ تا ۱۲۰ تن بوده و در انواع فلزی، بتنی و بتن فلز طراحی و تولید می‌گردند.

از میان باسکول جاده ای ها، باسکول جاده ای ۵۰ تن یا کامیون کش و باسکول جاده ای ۶۰ تن یا تریلی کش از تقاضای بالایی برخوردار هستند و همین امر باعث شده کنجکاوی مشتریان در مورد این دو ظرفیت افزایش یابد.
در این مقاله در مورد ویژگی های باسکول ۶۰ تنی موضوعات مطرح شده است تا مشتریان این باسکول در صنعت به طور کامل با آن آشنا شوند.

باسکول ۶۰ تن

باسکول ۶۰ تننوعی از باسکول‌های جاده‌ای می‌باشد که برای توزین وسایل نقلیه سنگین وزن تا شصت تن به کار می‌رود، ابعاد صفحه ی آن ۳ در ۱۶ متر بوده که در واقع از دو صفحه ۳ در ۸ متر طراحی شده است و دارای استقامت صفحه ای تا ۱۸۰ تن می‌باشد؛ همچنین از ۸ لودسل که هر لودسل ۳۰ تا ۴۰ تن ظرفیت توزین دارد، تشکیل شده است. این وسیله در جاده‌ها، کارخانه‌ها، مراکز صنعتی بزرگ، پلیس راه‌ها، مراکز بارگیری و باربری‌ها مانند راه آهن‌ها، گمرک‌ها، بنادر و موارد مشابه کاربرد دارد. روش توزین با باسکول ۶۰ تن به این صورت می‌باشد که وسیله نقلیه خالی یا حاوی بار به طور ثابت بر روی باسکول قرار می‌گیرد و سپس عملیات توزین انجام می‌گیرد.

 

مشخصات و ویژگی‌های باسکول‌ ۶۰ تن

همانطور که از اسم این باسکول معلوم است، باسکول ۶۰ تن توانایی وزن کشی تا ۶۰ تن را دارا بوده و در شرایط مختلف آب و هوایی و در برابر بارندگی‌ها و سرما و گرما بسیار مقاوم است و دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد. این باسکول با امکان برقراری ارتباط با کامپیوتر و نمایشگر باعث سهولت و دقت بیشتر کار خواهد شد. باسکول ۶۰ تن، علاوه بر پلتفرم فلزی یا بتنی پیش ساخته، دارای لودسل، نمایشگر، جعبه تقسیم و پرینتر نیز‌ می‌باشد.

باسکول ۶۰ تن با توجه به محل نصب می‌تواند به صورت برجسته و همسطح نصب شود. تشخیص اینکه باسکول چگونه نصب شود به نظر کارشناسی که در محل حضور می‌یابد بستگی دارد. دلیل این امر هم تفاوت در فضای اشغال شده این دو مدل نصب است.

باسکول پند، تولید انواع باسکول جاده ای با تکنولوژی روز دنیا

قیمت باسکول‌ ۶۰ تن

قیمت باسکول ۶۰ تن بر اساس ظرفیت باسکول، قیمت لودسل باسکول ۴۰ یا ۳۰ تنی، ابعاد باسکول، جنس پلتفرم بتنی یا فلزی و موارد دیگر متغیر است. به عبارت دیگر، زمانی که صحبت از قیمت به میان می‌آید، جنس سازه (بتنی پیش ساخته، نیم بتن نیم فلز یا تمام فلز)، کشور سازنده لودسل، میزان عیار بتن مصرفی، برند قطعات به کار رفته، نمایشگر و پرینتر، نصب و پیاده سازی باسکول، خدمات و گارانتی‌های مطمئن و حقیقی هم می‌تواند در قیمت باسکول ۶۰ تن اثرگذار باشند.

در بسیاری از موارد تغییر یکسری پارامترها تاثیر آنچنانی بر قیمت نهایی باسکول ندارد اما مواردی از قبیل برند لودسل و جنس باسکول مستقیما بر قیمت تاثیر قابل توجهی می‌گذارند. اگر شما از باسکول انتظار دقت بسیار بالایی داشته باشید، حتما بایستی از لودسل با کیفیت و برندهای معروفی استفاده کنید که از دقت بالایی برخوردار است که همین امر باعث می‌شود قیمت نهایی تغییر کند.

استفاده از وسایل جانبی هم بر قیمت باسکول تاثیر می‌گذارد، مثلا استفاده از دستگاه پلاک خوان، گیت ورودی و نمایشگر دوم و …

باسکول جاده‌ای پند کاسپین

در شرایط امروز که بسیاری از تولید کنندگان تجهیزات توزین به بازار معرفی شده‌اند، می‌توان تا حدودی مشخصات و ویژگی‌های سازندگان را یکسان دانست، با این وجود تفاوت قیمت در فروش باسکول ۶۰ تن تا حد زیادی به کیفیت مواد اولیه و تجربه و تخصص تولید‌کننده بر‌می‌گردد. در موارد بسیاری به دلیل منافع فروشنده یا تولید کننده، دستگاه با کیفیت پایین یا حتی ویژگی عالی ولی نامتناسب با نیاز واقعی خریدار، تولید و فروخته‌ می‌شود که در نهایت موجب تحمیل هزینه‌‌های بالاتر به خریداران‌ می‌گردد.

گروه پند کاسپین با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات توزین سنگین و نیمه سنگین، از پیشتازان صنعت تولید باسکول ۶۰ تن در ایران محسوب‌ می‌شود. در حال حاضر باسکول جاده‌ای پند کاسپین با مدنظر قرار دادن تمامی استانداردها، تکنولوژی‌ها و فنون مدرن در تولیدات خود و همچنین بهره گیری از متریال درجه یک و کارشناسان توانمند و متخصص و خدمات پس از فروش مطلوب، توانسته نظر مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی را جلب نماید و محصولاتی متناسب با نیاز و شرایط مشتری تولید نماید.

در همین راستا، مشاورین پندکاسپین پاسخگوی تمامی سوالات شما درخصوص لیست محصولات، استعلام قیمت باسکول ۶۰ تن، انتخاب بهترین نمونه متناسب با کسب و کار شما و ثبت سفارش هستند. به این منظور، تنها لازم است جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره دفتر مرکزی باسکول جاده‌ای پندکاسپین تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات و ویژگی‌های باسکول ۶۰ تن 2

بزرگترین تولیدکننده باسکول جاده ای در ایران

جهت ارتباط با دفتر مرکزی باسکول پند، مشاوره رایگان، دریافت قیمت باسکول، خرید باسکول و خدمات باسکول با ما تماس بگیرید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک