flag-en-small
محصول صادراتی پند

باسکول دامپ تراک

باسکول دامپ تراک

باسکول‌های دامپ تراک

ابعاد و ظرفیت باسکول دامپ تراک بر اساس نیاز مشتریان تعیین می‌شود، که خود این امر متاثر از دامپ تراکی است که در آن معدن تردد می‌کند. دامپ تراک‌ها در ابعاد مختلف با قابلیت جابجایی بار متفاوت در معادن تردد دارند که مبنای طراحی و تولید این باسکول‌ها بزرگترین دامپ تراکی است که در معدن مشغول به کار است.

نصب و راه‌اندازی این باسکول‌ها یک پروژه نسبتا چالشی محسوب می‌شود که بایستی زیر نظر متخصصان و افراد مجرب اجرا شود. اگر شما به این باسکول نیاز دارید،‌ حتما قبل از آن جلسات فنی متعددی برگزار خواهد شد.

dump-truck-weigh-bridge

لوازم جانبی باسکول جاده ای

همانطور که می‌دانید هر کسب‌و‌کاری در راستای پیاده سازی اهداف خود، نیازهای متفاوتی دارد. ما در شرکت فناوری پندکاسپین با شناسایی این نیازها در صنایع مختلف در کنار باسکول جاده ای محصولات دیگری را برای تسهیل عملیات توزین پیشنهاد می‌دهیم. برخی لوازم جانبی مورد استفاده در کنار باسکول جاده‌ای و تاثیر آنها بر کسب‌و‌کار ها در ادامه معرفی شده‌اند:

باسکول دامپ تراک 1

سیستم مدیریت باسکول

سیستم مدیریت باسکول برای خوانش پلاک وسیله نقلیه در حال ورود به پلتفرم باسکول طراحی شده است. با خوانش پلاک خودرو در فرآیند توزین، تاریخ و زمان ورود خودرو به صفحه باسکول ثبت می‌شود و از طرفی اطلاعات پلاک برای بررسی‌های بعدی در اندیکاتور باسکول ذخیره می‌شود. این سیستم دوربین پلاک خوان به کامپیوتر نصب شده در اتاقک توزین متصل می‌شود تا اطلاعات دریافتی را به سیستم مدیریت باسکول انتقال دهد. در صورت نیاز می‌توان برای یک باسکول از چند دوربین پلاک‌خوان در زوایای مختلفی استفاده کرد.

باسکول دامپ تراک 2

نمایشگر دوم

اگر می‌خواهید عدد توزین را در محلی خارج از اتاقک باسکول مشاهده کنید، نمایشگر از راه دور (نمایشگر دوم باسکول) انتخاب مناسبی است. این تجهیز را می‌توان در هر مکان مناسبی بر اساس شرایط سایت توزین در خارج از اتاقک باسکول راه اندازی کرد. عدد وزن به طور همزمان در حین توزین به وضوح در نشانگر LED قرمز با ۶ رقم قابل مشاهده است. نمایشگر از راه دور در هوای مه آلود، دودی و گرد و غبار بسیار مفید هستند چرا که خوانش واضح وزن از دور را امکان پذیر می‌کنند.

باسکول دامپ تراک 3

چراغ راهنمایی و راه‌بند

یکی از موارد مهم دیگر در باسکول‌های جاده‌ای سازماندهی وسیله نقلیه در مواقعی است که تقاضا برای توزین بار بسیار بالا است. چراغ راهنمایی برای سازماندهی ورود و خروج رانندگان کامیون ابزار بسیار مفیدی است. می‌توان آنها را در ورودی باسکول نصب کرد. راهبند یکی دیگر از لوازم جانبی است که در کنار چراغ‌های راهنمایی قابل اجرا است. این ابزار ورودی را باز و بسته می‌کند تا سرعت فرآیند توزین بهبود یابد.

برای انتخاب باسکول جاده‌ای مناسب کسب‌و‌کار‌ خود به راهنمایی نیاز دارید؟

ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین محصول را برای نیازهای خود پیدا کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.

باسکول دامپ تراک 4
در سراسر جهان

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک