flag-en-small

­باسکول ۱۶ متری صادراتی

باسکول ۱۶ متری صادراتی

باسکول جاده ای یک تجهیز صنعتی دیجیتال برای اندازه‌گیری وزن بار، تولیدات، ورودی و خروجی کالا است که وزن اشیاء و محموله‌ها را به درستی و میزان دقت بالا اندازه گیری می‌کند. این تجهیز در انواع مختلف و بر اساس نیازهای متنوع صنایع بزرگ و کوچک تولید می‌شود که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند.

به بیان دیگر می‌توان گفت باسکول‌ها، ‌ترازو‌هایی در ابعاد بزرگتر هستند که دارای انواع مختلفی همچون باسکول‌های جاده‌ای، کفی، باسکولت، فروشگاهی، صنعتی و غیره می باشند. این باسکول‌ها با داشتن ظرفیت‌های بالا و دقت فوق‌العاده، امکان توزین محموله‌های تا ۶۰ تن را فراهم می‌کنند و به همین دلیل در صنایعی مانند نفت و گاز، فولاد، بنادر تجاری و معادن بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیفیت ساخت بالا، مقاومت در برابر شرایط سخت محیطی و قابلیت اتصال به سیستم‌های مدیریتی پیشرفته از ویژگی‌های بارز این باسکول‌هاست که آن‌ها را به یک گزینه ایده‌آل برای صادرات تبدیل کرده است.

 در این بین، یک سری از باسکول ها از نظر کارایی، مقرون به صرفه بودن و محبوبیت بیشتر از بقیه در صنعت کشور ما مورد استفاده قرار گرفته است. این دو نوع باسکول عبارتند از: باسکول جاده ای ۸ متری و باسکول جاده ای ۱۶ متری  که به باسکول های کامیون کش و تریلی کش نیز معروف هستند. حال لازم به ذکر است، این محبوبیت نه تنها در کشورمان ایران بلکه در دیگر کشورهای همسایه از قبیل کشور عراق، عمان، آذربایجان، ارمنستان، تاجیکستان و … نیز رواج دارد. خرید باسکول های جاده ای ۸ متری و ۱۶ متری صادراتی که با کیفیت بالا و قابلیت رقابت پذیری با دیگر تولید کنندگان تولید می‌شود همواره مورد توجه بازرگانان و صنایع کشورهای همسایه بوده است. پند کاسپین با افتخار اعلام می‌کند ما نه تنها محصولاتمان را به تمام نقاط دور و نزدیک کشورمان ارائه کرده ایم، بلکه سال هاست توانسته ایم بخش بزرگی از نیاز صنایع مختلف کشورهای همسایه به تجهیزات توزین را برطرف نماییم و همواره از رضایت شما و دیگر مشتریان خود در دیگر کشورها برخوردار باشیم. در این مقاله، به بررسی مزایا، ویژگی‌ها و نکات کلیدی خرید و استفاده از باسکول‌های ۱۶ متری صادراتی می‌پردازیم.

باسکول ۱۶ متری صادراتی

آشنایی با باسکول ۱۶ متری

باسکول های تریلی کش در ابعاد ۱۶ در ۳ متر با قابلیت توزین بار تا ۶۰ تن تولید می‌شوند. در این نوع باسکول ۸ یا ۶ لودسل به کار رفته که هر کدام قابلیت اندازه گیری ۳۰ تا ۴۰ تن وزن را دارند. اصلی ترین موضوع در لودسل بکار رفته که باید به آن توجه کرد، میزان دقت و طول عمر آن است. لودسل ها با توجه به برند شرکت سازنده، مشخصات فنی متفاوتی دارند که بسیار مهم و حائز اهمیت است. ما در شرکت فناوری پند کاسپین با رعایت استانداردهای تولید سازه باسکول، به کار گیری لودسل‌های دیجیتال و آنالوگ از برندهای معتبر و مطرح دنیا و نصب و راه اندازی اصولی و رعایت نکات الزامی استاندارد بین المللی، دقت اندازه گیری باسکول ۱۶ متری پند را به ۵ کیلوگیرم رسانده‌‌ایم که این امر به خودی خود توجه همسایگان ما را به نیازهای مختلف صنعت خود جلب کرده است.

باسکول فلزی ۱۶ متری صادراتی

باسکول های ۱۶ متری ۶۰ تنی فلزی از بدنه اصلی تیرآهن و ورق فلزی تشکیل و ساخته شده است که با میزان دقت بالایی از جوشکاری و پیچ و مهره به یکدیگر متصل و در کنار هم با هماهنگی بالا توزین تریلی را انجام می‌دهند. همچنین باسکول های تریلی کش با استفاده از فوندانسیون پیش ساخته، مبلی ورود و خروج، لودسل ها، نمایشگر دیجیتال توزین و جانکشن باکس تشکیل می‌شوند. یکی از اصلی ترین دلایل مورد توجه بودن باسکول های فلزی در بین صنعت های کشورهای همسایه، ویژگی های خاص آن است که به چند مورد از ان اشاره می کنیم:

  • مقاومت و استحکام بسیار بالای باسکول
  • دقت بالا در اندازه گیری وزن بار
  • عملکرد مناسب تر در برابر آب و هوای خشک
  • مقاومت بالا در برابر بارهای دینامیکی و استاتیکی
  • هزینه حمل بسیار پایین و جابجایی آسان

باسکول بتنی پیش ساخته ۱۶ متری صادراتی

باسکول جاده ای بتنی ۱۶ متری در کارخانه پند کاسپین به صورت پیش ساخته به تولید می‌رسد و سپس برای نصب، به محل مورد نظر که از قبل اقدامات گودبرداری در آن انجام شده انتقال داده می‌شود. یکی از مهمترین مزیت‌های این باسکول نسبت به انواع باسکول های دیگر حفظ دقت و عملکرد آنها در آب و هوای مختلف است. به دلیل سازه بکار رفته در باسکول ۱۶ متری پیش ساخته، آماده سازی و نصب این باسکول در کوتاه ترین زمان انجام می‌شود و همچنین به دلیل به کارگیری قالب معکوس فونداسیون در ساخت این سازه، استحکام آن بسیار بالا است. دلیل افزایش استحکام تمرکز دانه‌های درشت تر به طرفی است که لودسل نصب می‌شود.

باسکول ۱۶ متری صادراتی

قیمت باسکول ۱۶ متری صادراتی

باسکول‌های ۱۶ متری صادراتی به عنوان تجهیزات دیجیتال اندازه‌گیری وزن در صنایع اهمیت ویژه‌ای دارند. این باسکول‌ها با ابعاد بزرگ و ظرفیت توزین تا ۶۰ تن، امکان اندازه‌گیری دقیق وزن وسایل حمل و نقل بزرگ را فراهم می‌کنند. قیمت باسکول‌های تریلی کش به عواملی چون دقت در اندازه‌گیری، ظرفیت توزین، تکنولوژی به‌کار رفته، برند لودسل و نوع سازه اصلی بستگی دارد. شرکت پند کاسپین با بهره‌گیری از روش‌های نوین تولید، تهیه مواد اولیه باکیفیت در تناژ بالا و استفاده از انبارداری مدرن، توانسته است ضمن بهبود کیفیت، قیمت‌ها را در سطحی منطقی و اقتصادی نگه دارد. شما مدیران و کارشناسان عزیز می‌توانید برای اطلاع از قیمت باسکول ۱۶ متری و دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان ما در دپارتمان فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک