flag-en-small

ملاحظات محل ساخت اتاقک باسکول جاده ای

اتاقک باسکول جاده ای

یکی از موارد مهمی که در راه اندازی انواع مدل های باسکول های جاده ای بایستی در نظر گرفته شود محل قرارگیری اتاقک باسکول است. اتاقک باسکول جاده ای فضایی اختصاصی برای اپراتور باسکول جاده ای و قرارگیری سیستم الکتریکی و نمایشگر این محصول است. برای ساخت و راه اندازی اتاقک باسکول، موارد مهم و تاثیر گذاری وجود دارند که بایستی مورد توجه کارفرمایان قرار گیرند و در این مقاله کوتاه، به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

الزامات ساخت و راه اندازی اتاقک باسکول جاده ای 

اتاقک در باسکول های جاده ای معمولا نزدیک این محصول ساخته می‌شود و می تواند شامل نمایشگرها، چاپگرها و سایر وسایل کنترلی باشد. داده های باسکول را می‌توان به صورت آنلاین یا به صورت اتصال کابلی ابتدا در اتاقک باسکول ساماندهی کرد و در صورت نیاز به مکان های دیگر منتقل کرد.

اتاقک باسکول جاده ای

با قرار گرفتن اتاقک باسکول جاده ای در مجاورت این محصول، اپراتور می تواند اعمال زیر را بهتر انجام دهد:

  • بر ترافیک نظارت داشته باشد.
  • با رانندگان ارتباط برقرار کند. 
  • اسناد را به رانندگان تحویل دهد.
  • اطمینان حاصل کند که کامیون به درستی روی باسکول قرار گرفته است.
  • کامیون را شناسایی کرده و محموله را بازرسی کند.

در حالت ایده آل، اتاقک باسکول جاده ای باید در مکانی ساخته شود که اپراتور از داخل آن کاملا به باسکول مشرف باشد و بتواند کامیون یا تریلی را ببیند تا مطمئن شود که وسیله نقلیه، به طور کامل و به درستی روی باسکول قرار گرفته است. 

اگر عقب ترین محور وسیله نقلیه کاملا بر روی باسکول نباشد، راننده ممکن است متوجه این مورد نشود؛ در برخی موارد نیز ممکن است لاستیک های کامیون به صورت 100% روی باسکول نباشند و اندازه گیری وزن به درستی انجام نشود. در این حالت ها، برای اطمینان از قرارگیری مناسب کامیون روی باسکول، برخی از کارفرمایان حسگرهای نوری در امتداد لبه های باسکول استفاده می‌کنند. نظارت تصویری و صوتی برای آن دسته از صاحبان کسب و کارهایی که نمی‌توانند اتاقک باسکول جاده ای را در نزدیک این محصول بنا کنند، می‌تواند گزینه خوبی برای کنترل فرایند توزین باشد.

سایت‌های توزین جاده ای بدون اتاقک باسکول و اپراتور

با این حال، همیشه اتاقک یک ضرورت برای باسکول جاده ای محسوب نمی‌شود. بسیاری از شرکت‌ها و سایت‌های باربری اکنون پایانه‌های بدون نظارت راه اندازی کرده‌اند که در این مکان ها خود راننده با توجه به تابلوهای راهنمای قرار گرفته در سایت، عملیات توزین را انجام می‌دهد. 

اتاقک باسکول جاده ای

این پایانه‌ها اغلب به شکل یک پایانه اطلاعاتی کار می‌کنند که به کمک وای فای به یک دیتا سنتر (مرکز داده) متصل شده‌اند. این پایانه به راننده اجازه می‌دهد تا بدون کمک اپراتور مستقر در اتاقک باسکول جاده ای، عملیات توزین  را تکمیل کرده و داده های مربوط به وزن محموله را ثبت کند. این پایانه ها به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته مشغول به کار هستند؛ در این حالت رانندگان برای استفاده از باسکول هیچ محدودیتی ندارند و می‌توانند در هر ساعتی از روز، از امکانات توزین بهرمند شوند و اطلاعات خود را به صورت آنلاین به پایانه‌های مورد نیازشان ارسال کنند. 

برخی از تنظیمات خاصی در تجهیزات این سایت ها تعبیه شده است که از توزین تکراری و اشتباه جلوگیری کرده و در صورتی که فرایند توزین به درستی و به صورت کامل انجام شود، اطلاعات را ثبت می‌کنند. این ویژگی از ثبت اطلاعات اشتباه توسط رانندگان پیشگیری می کند و خطای اندازه‌گیری نیز، به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد. 

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک