flag-en-small

نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در اربیل عراق

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

در سال‌های اخیر با رشد ظرفیت تولید و بهبود کیفیت باسکول جاده ای تولید شده در شرکت فناوری پند کاسپین، صادرات باسکول به کشورهای همسایه رشد چشمگیری داشته است. یکی از مدل های پرطرفدار باسکول های صادراتی در سال های اخیر، باسکول جاده ای ۶۰ تنی در اربیل عراق بوده است. در این مقاله، مختصری با شهر اربیل و اقلیم کردستان عراق آشنا می‌شویم و لزوم استفاده از باسکول جاده ای در این استان را بررسی می‌کنیم. 

آشنایی با اربیل عراق

اربیل شهری کهن با قدمت بسیار طولانی است که از این حیث برای بسیاری از مورخان و محققان تاریخی حائز اهمیت و دارای نقشی کلیدی است. اربیل، نامی است که بیشتر در سطح جهانی برای این شهر باستانی بکار می‌رود‌‌. ریشه نام‌گذاری این شهر را می‌توان در سنگ ‌نوشته‌های سومری در ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد به شکل اربیلوم، اور بلوم یا اوربیلوم یافت کرد.

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

این شهر تاریخی و کهن در شمال کشور عراق قرار دارد و از زمان های بسیار قدیم به عنوان سرزمینی استراتژیک شناخته شده است. این شهر دارای زمینهای بسیار مناسبی برای کشاورزی است و شهری 4 فصل است به اینصورت که تابستان هایی بسیار گرم و زمستان های سردی دارد.

لزوم استفاده از باسکول جاده ای ۶۰ تنی در اربیل عراق

اقلیم کردستان عراق یک استان خود مختار است که توسط دولت محلی مدیریت می‌شود. این استان به دلیل در اختیار داشتن منابع فراوان نفت و گاز، در حال توسعه زیر ساخت‌های خود با همکاری دیگر کشورها است. علاوه بر این، در صنعت گردشگری، کشاورزی و تجارت نیز، در حال انجام مبادلات مختلفی است و برای انجام این مبادلات، به باسکول جاده ای به ویژه باسکول جاده ای ۶۰ تنی نیاز خواهد داشت.

به کارگیری باسکول جاده ای ۶۰ تنی در صنعت نفت و گاز

همانطور که گفته شد مهمترین منابع اقتصادی شهر اربیل نفت و گاز هستند. حدود 50 شرکت خارجی و داخلی از 26 کشور ،در حوزه نفت و گاز اقلیم کردستان عراق فعال هستند. تمامی این شرکت‌ها در حال خرید و فروش و راه اندازی سایت های جدیدی هستند و با توجه به میزان فعالیت خود در این حوزه و همچنین نیازمندی وسیله ای برای سنجش وزن مواد اولیه و همچنین محصولات تولید شده در پالایشگاه ها، نیازمند مدل های مختلف باسکول های صنعتی به ویژه باسکول جاده ای ۶۰ تنی هستند.

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

اهمیت نصب باسکول ۶۰ تنی در صنعت کشاورزی شهر اربیل 

 علاوه بر نفت و گاز, محصولات کشاورزی، دومین محصول صادراتی اقلیم کردستان است که در شهر اربیل تولیدو برای عرضه به بیرون صادر می شود. تمامی این اقلام، بایسی برای صادرات بایستی وزن شوند که این امر نصب باسکول تریلی کش در محل کشت محصولات را امری اجتناب ناپذیر کرده است.

سیب زمینی، گیاهان برگی مانند کاهو یا کلم، پیاز و قارچ همگی جزو محصولاتی هستند که در اقلیم کردستان کاشته می شوند. برخی از این محصولات، در مصرف داخلی مورد استفاده قرار می گیرند اما سهم قابل توجهی از آن نیز، برای صادرات در نظر گرفته می شوند. وزن کشی این محصولات، توسط باسکول جاده ای ۶۰ تنی و یا سایر مدل های باسکول های جاده ای انجام می شود.

کاربرد باسکول تریلی کش در صنایع دیگر

میزان سرمایه گذاری در اقلیم کردستان تا به امروز به حدود 24 میلیارد دلار رسیده است. از کشورهایی که به طور چشمگیر در حال سرمایه گذاری در اقلیم هستند می توان به آمریکا، آلمان ، فرانسه ، انگلیس، ایتالیا، روسیه، اوکراین، ترکیه، سوریه، اردن، امارات، کویت، هند، کره، چین و ژاپن اشاره کرد.

 بیشترین سرمایه گذاری‌ها از سوی این کشورها در بخش ساختمانی، صنعت و گردشگری است. صنایع مختلف تولید مواد غذایی و نوشیدنی و صنعت تولید منسوجات نیز، بخش دیگری از صنایع فعال در اقلیم کردستان هستند که این صنایع نیز (به غیر از صنعت گردشگری)،‌ برای توزین محصولات خود به باسکول ۶۰ تنی نیاز خواهند داشت.

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

باسکول جاده ای ۶۰ تنی در صنعت ساختمان که یکی از صنایع نیمه سنگین محسوب می‌شود، بسیار پرکاربرد است. علاوه بر این صنعت، در بخش صنایع مرتبط با تولید محصولات فلزی نیز، از باسکول تریلی کش استفاده می شود.

شرکت فناوری پند کاسپین با هدف صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه، کیفیت باسکول های تولیدی خود را متناسب با استانداردهای جهانی ارتقا داده است و به دلیل دارا بودن کیفیت بالا، در سالهای اخیر توانسته است تا سهم قابل توجهی را در صادرات به کشورهای همسایه داشته باشد. شما می توانید در صورت تمایل به خرید یا نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی یا سایر مدل های باسکول های صنعتی، با کارشناسان ما در پند کاسپین تماس بگیرید و راهنمایی های مورد نیاز خود را در این زمینه دریافت کنید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک