flag-en-small

خرید باسکول جاده ای ۸ متری به همراه قیمت

خرید باسکول ۸ متری پند کاسپین-min

هرگاه نیاز یک صنعت به تجهیزات دقیق برای اندازه‌گیری وزن محصولات اولیه و تولیدات پیش می‌آید اولین ایده خرید باسکول‌های ۸ متری به عنوان یک گزینه مناسب و عالی مطرح می‌شود. این باسکول‌ها با طراحی متنوع و ویژگی‌های مختلف، ابزاری اساسی و کاربردی برای توزین دقیق در کسب و کارهای مختلف می‌باشند. در این مقاله، به بررسی مزایا، ویژگی‌ها و نکات کلیدی مرتبط با خرید باسکول‌های ۸ متری می‌پردازیم.

آشنایی با باسکول ۸ متری

باسکول ۸ متری جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین تجهیزات برای صنایع و کارخانجات کشورمان ایران است. به دلیل نیاز صنایع به وزن کشی دقیق تولیدات و مواد اولیه و انتقال آن با وسیله نقلیه کامیونی که از نظر کارایی و میزان هزینه برای صنایع اقتصادی تر است این باسکول کاربرد و صرفه اقتصادی بیشتری از لحظه خرید تا نصب و راه اندازی و نگهداری برای آنان دارد. از این رو شرکت پند کاسپین تمرکز بیشتری را بر روی این محصول از نظر کیفیت، میزان دقت و همچنین به کارگیری تکنولوژی های متناسب با نیاز اساسی صنایع گذاشته است. باسکول های ۸ متری از آن جایی که از اسم آن مشخص است برای توزین خودروهایی با نهایت طول ۸ متر و ظرفیت ۵۰ تن مناسب است، به همین جهت به آنان باسکول ۵۰ تنی کامیون کش نیز می‌گویند. این باسکول ها در پلتفرم های تمام فلز و بتن-فلز تولید و عرضه می‌شوند که هر کدام با ویژگی های منحصر به فردی برای رفع نیازهای اساسی صنایع و کارایی بیشتر در منطقه جغرافیایی کاربرد دارند.

هنگام خرید باسکول جاده ای ۸ متری کدام پلتفرم برای صنعت ما مناسب تر است؟

همان طور که در بالا گفته شد باسکول های ۸ متری کامیون کش در دو نوع فلز و بتنی تولید می‌شوند که هر کدام مناسب منطقه جغرافیایی ویژه و صنایع خاص خود هستند تا بالاترین بهره وری و بهترین کارایی را داشته باشند که در این بخش به صورت مجزا به ویژگی های آن اشاره می‌کنیم.

           باسکول بتنی ۸ متری ۵۰ تنی

باسکول ۵۰ تنی کامیون کش پیش ساخته، به صورت یک پلتفرم با ابعاد ۳ در ۸ متر، دو فونداسیون و شناژ ورود و خروج  پیش‌ساخته نصب می‌شود. این باسکول بر روی ۴ لودسل برای توزین قرار می‌گیرد و مقاومت بالایی در برابر ضربه، رطوبت و حرارت دارد. صفحه باسکول از بتن مسلح باکیفیت و مهندسی دقیق آرماتورها استفاده شده که مقاومت بیشتری را در برابر شرایط آب و هوایی مرطوب را فراهم می‌کند. همچنین هزینه نگهداری و نظافت این باسکول هم جزو مزایای آن به شمار می‌رود. از آن جایی که سازه اصلی این باسکول بتن است دیگر نیازی به رنگ آمیزی و مواد پوششی ضدخورندگی ندارد.

           باسکول فلزی ۸ متری ۵۰ تنی

باسکول فلزی ۸ متری کامیون کش، به دلیل استفاده از فولاد مقاوم در طراحی و تولید صفحات فلزی، این باسکول دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. اگر بخواهیم خلاصه در مورد ویژگی‌های این باسکول صحبت کنیم میتوان به مواردی از قبیل مقاومت و استحکام بسیار بالا در برابر شرایط سخت، کاهش حجم فونداسیون، بالا بردن چشم گیر سرعت پیشرفت پروژه، قابلیت جا به جایی، امکان اصلاح و رفع عیب در هر مرحله بدون تخریب، امکان نظافت و تعمیر مطلوب، مقاومت بالا در برابر بار‌های دینامیکی و استاتیکی، هزینه حمل پایین، عملکرد مناسب‌تر در آب و هوای خشک و دقت بالا اشاره کرد.  

خرید باسکول جاده ای ۸ متری قیمت

خرید باسکول ۸ متری کامیون کش

انتخاب باسکول مناسب به عنوان یکی از مهمترین تصمیماتی که یک کسب‌و‌کار می‌تواند برای بهبود عملکرد و کاهش هزینه ها انجام دهد محسوب می‌شود. باسکول های کامیون کش به دلیل محبوبیت بالا، بازار پویا و رقابتی را ایجاد کرده‌اند که این موضوع از نگاه کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است و همچنین فروشنده سعی در کنترل قیمت و ارائه خدمات مناسب تری دارد.

شرکت پند کاسپین با افزایش و بهبود دانش تخصصی فنی نیروی انسانی، افزایش دقت و تعیین رویه‌های استاندارد در بخش کنترل کیفیت و شیوه های نوین در انبارداری توانسته با ارائه محصولات با ویژگی ها و امکانات مهمی همچون کیفیت، کارایی، میزان دقت، گارانتی و خدمات پس از فروش و جدیدترین لودسل های روز دنیا از رضایت همیشگی مشتریان برخوردار باشد. شما کارفرمایان محترم و صاحبان صنایع بزرگ و کوچک می‌توانید در جهت خرید مطمئن تر و انتخاب بهترین محصول متناسب با نیاز صنعت خود با کارشناسان ما در دپارتمان فروش ارتباط برقرار کنید و از راهنمایی ها و مشاوره ما در انتخاب باسکول از هزینه های اضافی جلوگیری و بهترین محصول را با بیشترین هماهنگی با صنعت خود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک