flag-en-small

نکات مهم در خصوص انتخاب و خرید باسکول جاده ای

خرید-باسکول-جاده-ای

نکات مهم در خصوص انتخاب و خرید باسکول جاده ای

خرید باسکول جاده ای یکی از تصمیم‌های مدیریتی برای صاحبین کسب و کار می‌باشد. جناب آقای مهندس بهمن‌یار، مدیر فروش منطقه ای باسکول پند به اختصار نکات مهم در خصوص انتخاب و خرید باسکول جاده ای را ارائه می‌نمایند.

تاثیر سنگین ترین وسیله توزین شده در خرید باسکول جاده ای

در گام اول انتخاب و خرید باسکول جاده ای باید توجه داشت بیشترین وسیله‌ای که در واحد صنعتی توزین خواهد شد چیست؛ برای واحدهای کوچک که نهایت وسیله‌ای که در آن تردد دارد کامیون می‌باشد خرید باسکول جاده ای ۵۰ تنی پیشنهاد می‌شود. باسکول‌ ۵۰ تنی که به باسکول‌ کامیون کش نیز معروف است از جمله باسکول ‌جاده ای های محبوب در میان مشتریان می‌باشند که در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌گردد، این مدل از باسکول ۵۰ تنی نیز همانند سایر باسکول های جاده ای با پلتفرم ‌های تمام فلزی و بتن-فلز تولید می‌شوند. همچنین باسکول‌ کامیون کش قابلیت اجرا به صورت باسکول همسطح و یا باسکول برجسته را دارا می باشند که با توجه به فضای محل مورد نصب می‌توان آن را به یکی از این دو صورت نصب و راه اندازی کرد.
در واحدهای صنعتی که تریلی نیز رفت و آمد دارد خرید باسکول جاده ای ۶۰ تنی پیشنهاد می‌شود. باسکول ۶۰ تنی پندکاسپین یا همان باسکول تریلی کش یکی از کاربردی‌ترین انواع باسکول جاده ای می‌باشد. باسکول پند با بهره‌گیری از دقیق‌ترین لودسل های خارجی، بهترین اندیکاتور بازار و قوی‌ترین صفحه باسکول برترین تولیدکننده باسکول ۶۰ تنی در ایران می‌باشد.

ميزان البسكول و ميزان الشاحنات

صنعت مربوطه

معمولا معادن و واحدهای صنعتی بزرگ که ورودی و خروجی بسیار زیادی دارند، اقدام به خرید باسکول دامپ تراک می‌کنند. شرکت پند کاسپین با توجه به دارا بودن تجربه‌ی کاری در تولید و نصب باسکول ‌هایی غیر معمول برای توزین وسایط نقلیه‌ی سنگین و همچنین با بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز که در کارخانه‌ی پند کاسپین حاکم است، توانایی طراحی و اجرای باسکول های مخصوص دامپ‌ تراک از ۱۰۰ الی ۳۰۰ تن را دارا می‌باشد که تا به امروز در موارد متعدد در کشور و خارج از مرزهای ایران نصب و بهره‌برداری شده است.

دامپ-تراک-کش-2  

نوع صفحه

یکی دیگر از نکات مهم در خرید باسکول جاده ای توجه به نوع صفحه باسکول می‌باشد؛ باسکول جاده ای در نوع بتنی و فلزی طراحی و تولید می‌شود که هر یک از آن‌ها دارای مزایا و معایبی می‌باشد؛
باسکول فلزی نوعی سازه فلزی می‌باشد؛ که مصالح اصلی آن که برای تحمل نیروها و انتقال آنها به کار می‌رود از فلز (فولاد) ساخته شده است. اتصالات به کار رفته در این سازه های فلزی از نوع جوشی، پرچی و یا پیچ می‌باشد و بسته به نوع اتصالات قطعات طرح شده و کنترل‌های مربوطه بر روی آنها انجام می‌گیرد. مزایای باسکول فلزی پند شامل این موارد است: وزن کمتر، هزینه حمل مناسبتر، سرعت اجرای عملیات نصب، زیبایی ظاهری به دلیل رنگ کل سازه، کالای سرمایه‌ای؛ وزن آهن قراضه آن پس از سالها استفاده ارزش قابل ملاحظه ای پیدا می نماید در صورتی که باسکولهای بتنی فقط در صورت استفاده از باسکول ارزش خواهند داشت، امکان ترمیم سازه در صورت شکستن وجود دارد در صورتی که این امکان در باسکولهای بتنی فقط با تعویض صفحه قابل انجام است، هنگام نصب نیاز به جرثقیل سبکتری دارد.
باسکول بتنی در حقیقت پلتفرم ساخته شده با بتن مسلح (تقویت شده توسط میلگرد) می‌باشد که به باسکول بتن فلز نیز شناخته می‌شوند. مزایای باسکول بتنی پند کاسپین بدین شرح می‌باشد: هزینه ساخت و قیمت تمام شده به دلیل کاهش میزان فلز مصرفی، امکان ساخت در کارخانه و در محل مشتری، در محل‌های با رطوبت زیاد طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد، نیاز به رنگ آمیزی و پوشش جهت جلوگیری از خوردگی ندارد، مقاومت بیشتر در مقابل رعد و برق

سالن-پند-کاسپین

نوع نصب

نکته‌ی قابل توجه دیگر در خرید باسکول جاده ای نوع نصب باسکول می‌باشد؛ باسکول جاده ای معمولا به دو صورت برجسته و همسطح نصب می‌شود که هرکدام مزایای خود را دارند. از بارزترین مزایای باسکول برجسته این است که در محیط های دارای خاک، گل، شن و ماسه و یا مکان‌هایی که احتمال ریزش بار وجود دارد بهترین عملکرد را دارند، همچنین اجرای باسکول برجسته در زمین های شیب دار بسیار کاربردی و معمول می‌باشد. مزیت باسکول همسطح این است که بیشتر از نیاز و اندازه‌ی باسکول جاده ای فضایی را اشغال نمی‌کند و همانند باسکول برجسته نیازی به رمپ ورود و خروج ندارند، این مزیت باعث می‌شود که در کارخانه ها و کارگاه هایی که با مشکل فضا روبرو هستند این نوع اجرا در باسکول ها بسیار محبوب و کاربردی باشد.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

یک پاسخ

  1. سلام ممنون از اطلاعات کامل شما،
    جساراتا من یک مقاله در مجله اقتصاد آفرین میخواندم، نوشته بود هر از گاهی میبایست باسکول را کالیبراسیون کرد، خواستم بدانم چطور میتوان اینکار را انجام داد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک