flag-en-small

خرید باسکول جاده ای

خرید-باسکول-جاده-ای-پند

خرید باسکول جاده ای

باسکول پند

قبل از خرید هر محصول بایستی اطلاعات دقیق در مورد ویژگی‌ها و نحوه عملکرد آن کسب کنیم. در این مقاله به طور مفصل در مورد اینکه باسکول جاده ای چیست پرداخته شده است تا به شما کمک کند برای خرید این محصول بایستی به چه متغیرهایی دقت کنید. 

باسکول جاده ای چیست؟

باسکول جاده‌ای نوعی محصول توزین است وظیفه وزن کردن وسایل نقلیه حاوی محموله های مختلف را بر عهده دارد. از باسکول جاده‌ای جهت توزین ماشین های سنگین استفاده می‌شود که آن ها را با نام هایی نظیر باسکول ۵۰ تنی یا باسکول کامیون کش، باسکول ۶۰ تنی یا باسکول تریلی کش، باسکول  خاورکش، باسکول نیسان کش، باسکول دامپ تراک می‌شناسند. در واقع شما خرید باسکول جاده ای، یک ترازوی دیجیتال دارید که به شکل یک پل طراحی شده و وسیله‌ی نقلیه با عبور و قرار گرفتن بر روی آن توزین می‌شود. این ساختار مکانیکی معمولاً روی یک فونداسیون بتنی قرار می‌گیرد.

آن چیزی که این باسکول را از دیگر محصولات حوزه توزین جدا می‌کند، ظرفیت توزین بالای محموله ها است. توزین یک محموله ۵۰ تا ۶۰ تنی برای کارخانه‌ها بسیار جذاب و کاربردی است. 

پس با این تعاریف مشخص می‌شود باسکول جاده ای کالایی صنعتی و با اهمیت بالایی است که عمده و یا شاید تمام کاربرد آن در صنایع مختلف اعم از کارخانجات، مرغداری ها، دامداری ها، باغات و کشاورزی، معادن و و … است. خرید باسکول جاده ای دارای مزایای بی‌شماری است که هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت عواید آن شامل حال کسب و کار فرد می‌شود و نمی‌توان اثرگذاری مستقیم خرید باسکول جاده ای در سودآوری واحد را نادیده گرفت.

خرید-باسکول-جاده-ای

چرا خرید باسکول جاده ای برای کسب و کار ما ضروری است؟

بگذارید پاسخ این سوال را با چند مثال بدهیم؛ فرض کنید شما مدیر یک واحد صنعتی شامل دامداری هستید که باید به طور روزانه شیر و محصولات لبنی خود را توزین کنید، همچنین در زمان های مشخص گوشت دام‌های خود را نیز به فروش می‌رسانید. در صورتی که نسبت به خرید باسکول جاده ای بی رغبت باشید باید محصولات دامداری خود را در باسکول های عمومی یا دیگر باسکول های موجود در منطقه توزین کنید. در این مورد و با توزین در محلی غیر از واحد صنعتی خود، نظارت شما بر این کالای با ارزش که بعضا باعث بروز تخلفاتی در هنگام وزن‌کشی می‌گردد به شدت کاهش می‌یابد؛ نکته‌ی دیگر این است، علاوه بر اینکه به طور معمول ضررهای پنهان وزن‌کشی در خارج از واحد صنعتی بروز پیدا می‌کند، اطلاعات محرمانه‌ی دامپروری شما نظیر میزان گوشت یا شیر تولیدی، حجم مواد اولیه خریداری شده و … نیز به راحتی درز پیدا می‌کند.

خرید باسکول دامداری

حال بیایید از منظر یک مدیر پالایشگاه و یا معدن به این موضوع نگاه کنیم؛ واحد صنعتی شما، محل ورود و خروج مواد اولیه و محصولاتی است که قیمت بسیار بالایی دارند و کوچکترین اشتباه در توزین این محصولات در صورت عدم خرید باسکول جاده ای ضررهای بزرگ و گاه جبران ناپذیری را به کسب و کار شما وارد می‌کند. همچنین این واحدهای صنعتی نیازمند حسابداری و حسابرسی دقیق نسبت به ورودی و خروجی های خود می‌باشند که اگر شما اقدام به خرید باسکول جاده ای برای واحد صنعتی خود نکرده باشید، گزارش‌گیری ها و صحت اسناد حسابداری زیر سوال خواهند رفت.

باسکول-تریلی-کش-پند

این موارد تنها ۲ نمونه از اهمیت خرید باسکول جاده ای برای کسب و کارها می‌باشد و شما در هر صنعت و حوزه‌ای که ورود پیدا کنید و سود کسب و کار شما به طور مستقیم درگیر با توزین مواد باشد، بدون شک نیازمند خرید باسکول جاده ای هستید.

شرکت فناوری پندکاسپین سال هاست در حوزه‌ی سیستم‌های توزین دیجیتال فعالیت دارد و با مشاهده‌ی سودآوری صنایع و کاهش ضررهای مشتریان پس از خرید باسکول جاده ای و نصب آن در کسب و کار خود، بر اهمیت انکار نشدنی کیفیت محصولات و تولیدات خود واقف می‌باشد و تمام تلاش خود را صرف تولیدات مرغوب‌تر کرده تا مشتریان گرامی با خرید باسکول جاده ای با دقت و با کیفیت از ضررهای احتمالی و پنهان کسب و کار خود جلوگیری به عمل بیاورند. جهت دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک