flag-en-small

خرید باسکول دست دوم به چه قیمتی

خرید-باسکول-دست-دوم

خرید باسکول دست دو به چه قیمتی

همانند تمامی محصولات فیزیکی و اجناس، باسکول نیز از رویه‌ی آکبند و دست دوم پیروی می‌کند. باسکول دست دوم به باسکول‌هایی گفته می‌شود که از حالت آکبند کارخانه‌ای خارج و مورد استفاده قرار گرفته شده باشند. نکته‌ی حائز اهمیت در خرید باسکول دست دوم این است که این دستگاه‌ها به دلیل افزایش صرفه اقتصادی و حتی نیاز مشتریان برای چند پروژه مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در سایتهای آگهی اینترنتی نظیر شیپور به وفور تبلیغات باسکول دسته دوم مشاهده می‌شود.

قیمت باسکول دست دوم

در بحث قیمت باسکول دست دوم عوامل مختلفی مدنظر قرار می‌گیرد که می‌توان به نوع باسکول، نوع پلتفرم و دقت آن‌ها در توزین اشاره نمود. در مورد باسکول‌های دست دوم نیز این امر برای قیمت‌گذاری دخیل است و علاوه بر این موارد باید به سلامت باسکول، نوع تجهیزات، برند های استفاده شده در آن، عمر باسکول، کارکردی که از آن گرفته شده است و مواردی از این دست توجه کرد.

خرید-باسکول-دست-دوم
باسکول دست دوم

خرید باسکول دست دوم و صرفه اقتصادی

به طور کلی اجناس دست دوم به صرفه‌جویی در هزینه‌های خریدار معروف هستند و باسکول های کارکرده نیز از این قائده مستثنی نیستند. اما باید به این مطلب توجه کرد که هر جنس کارکرده در کنار قیمت مناسب شامل معایبی نیز می‌باشد که این مبحث خرید باسکول کارکرده را نیز پیچیده می‌کند و نیاز است خریدار در هنگام خرید علاوه بر قیمت موارد دیگری را نیز مورد توجه قرار دهد تا خرید مناسبی صورت گرفته باشد.

خرید باسکول دست دوم به چه قیمتی 1
باسکول نو

خرید باسکول کارکرده منطقی است یا خیر؟

در بحث خرید باسکول دست دوم باید به این مطلب توجه کرد که به طور کلی این محصول، کالای صنعتی است و جابه‌جایی کالاهای صنعتی ریسک بالا و آسیب‌های معمول را به همراه دارد. در هنگام خرید نیاز است که سلامت قطعات فیزیکی و دیجیتالی باسکول مورد امتحان قرار گیرد که این امر نیاز به کارشناسی‌های دقیق دارد. باید توجه کرد که در باسکول قطعات دیجیتال که شامل لودسل‌ها هستند به کار رفته است و این امکان وجود دارد که یکی از لودسل‌ها پس از مدتی از کار بایستد، با توجه به این موضوع که باسکول‌ها عمدتا مربوط به سال‌ها پیش می‌باشند ممکن است لودسل مشابه در بازار یافت نشود و خریدار مجبور به تعویض تمامی لودسل‌ها شود. همچنین معمولا باسکول های کارکرده فاقد خدمات پس از فروش هستند و در صورت به وجود آمدن مشکل در باسکول هزینه‌ای چند برابر برای خریدار اتفاق می‌افتد. با توجه به موارد گفته شده تقریبا به نظر می‌رسد که خرید باسکول دست دوم کاری با ریسک بالا و هزینه‌ی تمام شده‌ی تقریبا با باسکول نو یکسان می‌باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان انتخاب باسکول و دریافت قیمت باسکول با ما تماس بگیرید

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک