flag-en-small

قیمت باسکول بتنی

قیمت باسکول بتنی

قیمت باسکول بتنی

باسکول از جمله تجهیزات توزین صنعتی است که امروزه به یکی از ملزومات واجب در کارخانجات و صنایع تبدیل گشته است. باسکول‌‌‌‌ها با توجه به نحوه اندازه‌گیری و توزین بار،‌ می‌توانند در انواع مختلفی به بازار عرضه شوند. باسکول جاده ای، از جمله باسکول‌‌‌‌هایی است که برای توزین بار وسایل نقلیه مانند کامیون‌ها، تریلرها و غیره مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد. این نوع از باسکول، بر اساس سفارش مشتری و حیطه کاربرد، طراحی و تولید‌ شده و‌ می‌تواند از نوع بتنی، بتن فلز و یا باسکول تمام فلزی باشد. امروزه درصد بالایی از باسکول‌‌‌‌هایی که در بازار خرید و فروش‌ می‌شوند، از نوع دیجیتال هستند و در ساخت آن‌‌‌‌ها از مدار‌‌‌‌های دیجیتالی استفاده شده است. به همین دلیل، دقت اندازه گیری آن‌‌‌‌ها به میزان چشمگیری بالارفته است و بسیار قابل اعتمادتر از انواع قدیمی خود هستند. باسکول جاده ای نیز از این قاعده مستثنی نیست و نمونه های امروزی آن در پلیس راه ها، معادن، گمرکات و کارخانجات بسیار محبوب هستند.

با پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن بسیاری از تجهیزات، رفته رفته تعداد باسکول های جاده ای با لودسل های آنالوگ جای خود را به باسکول جاده ای با لودسل های دیجیتال داده است.

باسکول بتنی چیست؟

همانطور که در بالا اشاره شد، باسکول بتنی پیش ساخته یا بتن آرمه که در دسته باسکول‌‌‌‌های جاده‌‌‌‌‌ای قرار دارد، متشکل از قطعات بتنی از پیش تولید شده می‌باشد و قطعات پلتفرم (صفحه باسکول) و فوندانسیون آن به صورت مدولار طراحی شده است. در نتیجه، باسکول بتنی‌ می‌تواند در زمان بسیار کوتاهی مونتاژ و نصب گردد و به هیچگونه عملیات بتن ریزی قبل از مونتاژ نیازی نیست. پلتفرم باسکول از مخلوط میل‌گرد آجدار و بتن مسلح ساخته و به بازار عرضه‌ می‌شود که استفاده از این متریال موجب افزایش مقاومت باسکول‌ می‌شوند.


نام دیگر باسکول بتنی، باسکول بتن آرمه یا باسکول مرکب است. دلیل این نام گذاری آن است که در زمان های گذشته باسکول ها تماماً فلزی بوده‌اند و برای پایین آوردن قیمت، آنها را از ترکیب بتن و کلاف آهنی تهیه می کردند.

قیمت باسکول بتنی

ویژگی های باسکول و تاثیر آن بر قیمت باسکول بتنی

از مزایای باسکول بتنی می‌توان به نگهداری و نظافت آسان با تعبیه دریچه‌‌‌‌های دسترسی لودسل به منظور دسترسی به قسمت‌های زیرین باسکول، مونتاژ سریع به واسطه طراحی مدولار قطعات پیش ساخته، هزینه پایین حمل و جرثقیل با توجه به وزن مناسب مدول‌‌‌‌های پیش ساخته و قطعات، قابلیت جابجایی سریع و آسان، امکان استفاده از فونداسیون، دیواره یا رمپ پیش ساخته، قابلیت تغییر طول صفحه و قابلیت نصب به صورت برجسته یا همسطح اشاره کرد.

ما با دو دهه فعالیت در تولید باسکول جاده ای، تمامی اقدامات طراحی در دفتر فنی و اجرایی در خط تولید را به گونه ای در کنار هم چیده‌ایم تا تمامی بخش‌های باسکول بتنی مطابق با استانداردهای بین المللی تولید شود که به موجب آن تمامی مزایایی که خریدار به آن نیاز دارد را با خرید باسکول بتنی دریافت کند. 


از ویژگی‌های دیگر باسکول بتنی مقاومت در برابر ضربه، رطوبت و حرارت است. صفحه باسکول پیش ساخته از بتن مسلح تهیه می‌شود و دلیل اصلی مقاومت باسکول بتنی، نوع و روش بسته شدن آرماتور‌‌‌‌ها و نوع بتن و عیار استفاده شده است که باعث شده این باسکول در شرایط آب و هوایی مرطوب، بهتر از باسکول فلزی عمل نماید.


باسکول‌‌‌‌ بتنی پیش ساخته یا بتن آرمه، معمولاً مانند بقیه باسکول‌‌‌‌ها، با ابعاد پلتفرم متناسب با ظرفیت وزنی باسکول تولید‌ می‌شوند. به عبارت دیگر، ابعاد هر صفحه باسکول با توجه به حداکثر ظرفیت توزین باسکول تغییر می‌کند. معیار تعیین حداکثر ظرفیت باسکول بر اساس وسیله نقلیه‌ای که بایستی توزین کند تعیین می‌شود.

قیمت باسکول بتنی و اجزای آن

اجزای اصلی باسکول بتنی را صفحه باسکول، لودسل، نمایشگر وزن و جانکشن باکس (جعبه تقسیم) تشکیل می‌دهند. که هر کدامیک از این اجزا با توجه به کیفیت و مواد به کار گرفته شده در تولید آنها بر قیمت نهایی باسکول جاده ای بتنی تاثیرگذار هستند.

مثلا لودسل ها بسته به حداکثر ظرفیت توزین ممکن است به صورت ۴، ۶ یا ۸ تایی در یک باسکول نصب شوند. از طرفی دیجیتال یا آنالوگ بودن آنها و برند آنها بر قیمت تاثیرگذار است. تمامی این متغیرها تنها مختص لودسل است، دیگر اجزا هم به همین ترتیب دارای متغیرهایی هستند که بر قیمت نهایی باسکول بتنی تاثیر می‌گذارد.

شما مدیران واحدهای صنعتی برای دریافت لیست قیمت باسکول بتنی پند کاسپین اعم از قیمت باسکول ۵۰ تنی، قیمت باسکول ۶۰ تنی، قیمت باسکول ۸۰ تنی و قیمت باسکول ها با سازه‌ی خاص مانند باسکول دامپ تراک کافی است با شماره تماس‌های رسمی شرکت در ارتباط باشید تا ضمن کسب اطلاع از قیمت باسکول جاده ای، از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان پندکاسپین نیز بهره‌مند شوید.

تماس مستقیم شما و شرکت در جلسات مشاوره تلفنی یا حضوری به شما کمک می‌کند انتخاب خود را به نیازتان نزدیک‌ترین کنید و بر اساس کسب‌و‌کار خود باسکول جاده ای خریداری کنید.

شرکت فناوری پند کاسپین

باسکول پند

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک