flag-en-small

نصب باسکول تریلی کش در استان خراسان جنوبی

باسکول تریلی کش

خرید باسکول جاده ای و همچنین نصب باسکول یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش سودآوری واحد های صنعتی است. به عنوان مثال، هر واحد صنعتی با خرید باسکول تریلی کش، نصب و بهره برداری از آن، می‌تواند تغییرات چشمگیری را در سود سالانه‌ کسب و کار خود مشاهده کند. به عبارت دیگر، می‌توان گفت که خرید انواع مدل های باسکول جاده ای اعم از باسکول کامیون کش یا باسکول تریلی کش، یکی از بهترین سرمایه‌گذاری ‌های ممکن برای صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک است.

باسکول تریلی کش

در ادامه، تصاویری از نصب باسکول تریلی کش در گمرک ماهیرود در استان خراسان جنوبی را مشاهده خواهید کرد. این باسکول نصب شده از نوع باسکول ۱۵۰ تنی یا به اصطلاح باسکول تریلی کش است. نوع صفحه‌ این باسکول، از ترکیب بتن فلز است که در میان عموم، به عنوان باسکول بتنی نیز شناخته می‌شود. برای آشنایی بهتر با نحوه نصب این باسکول در گمرک ماهیرود، در ادامه مراحل کلی نصب باسکول تریلی کش را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

باسکول تریلی کش

نصب مکانیک باسکول تریلی کش

در هنگام نصب مکانیک باسکول تریلی کش و پیش از ارسال قطعات باسکول برای مشتری، کارشناسان شرکت پند کاسپین از محل نصب باسکول جاده ای بازدید کرده و مرحله جانمایی باسکول انجام می شود. پس از جانمایی، نقشه طراحی شده برای مشتری ارسال خواهد شد و آماده‌ سازی محل بر اساس این نقشه، توسط مشتری انجام می شود. پس از آن، اجرای مراحل نصب باسکول توسط پیمانکار شرکت مورد بررسی و تایید قرار می گیرد. در این مرحله، با توجه به نوع قرارداد و پس از تایید واحد مالی، قطعات مکانیکی باسکول تریلی کش از انبار شرکت برای مشتری ارسال شده و نصب مکانیکی باسکول جاده ای توسط تیم نصاب شرکت پند کاسپین صورت می‌گیرد.

نصب الکترونیک باسکول تریلی کش

قبل از اجرای مرحله‌ی نصب الکترونیک باسکول جاده ای، مشتری باید مواردی مانند رمپ ورود و خروج، اتاق باسکول و سایر الزامات تعیین شده از سوی شرکت برای نصب الکترونیک را آماده نماید. پس از آن، قطعات الکترونیک از انبار باسکول پند برای مشتری ارسال شده و نصب الکترونیک و کالیبراسیون موقت توسط تیم نصب الکترونیک انجام می شود. بعد از اتمام نصب الکترونیک، واحد خدمات پند کاسپین با مشتری تماس گرفته و مراحل ثبت نام برای کالیبراسیون و دریافت گواهی استاندارد از اداره استاندارد انجام خواهد شد. در تاریخ تعیین شده، نماینده‌ شرکت به همراه عوامل اداره استاندارد در محل باسکول حضور یافته و در صورت بروز خطای بیش از ±۵ کیلوگرم به طور همزمان، مشکل را رفع کرده تا گواهی استاندارد باسکول جاده ای صادر گردد. پس از کالیبراسیون، باسکول خریداری شده آماده‌ی بهره‌ برداری خواهد بود.

باسکول تریلی کش

خرید باسکول تریلی کش در استان خراسان جنوبی

ماهیرود روستایی از دهستان درح است که در بخش مرکزی شهرستان سربیشه در استان خراسان جنوبی قرار دارد. سنگ‌های استخراج شده از معادن و همچنین سیمان، بیشترین حجم ترانزیت این پایانه که سومین مرز رسمی کشور است را تشکیل می ‌دهند.

پایانه مرزی ماهیرود (نام قبلی آن پایانه مرزی میل ۷۸ بوده ‌است.) دارای فاصله ۱۷۵ کیلومتری با شهر بیرجند و ۱۲۰ کیلومتر با شهر فراه (نزدیکترین شهر به آن در افغانستان) است. جمعیت این روستا بنابر سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵ خورشیدی، ۱۰۸ خانوار و ۳۳۱ نفر بوده‌است.

خراسان جنوبی از پتانسیل بالایی در معادن، صنعت و گمرک‌های مرزی برخوردار است و یکی از مواردی که می تواند باعث افزایش سودآوری هر صنعتی در ابتدای کار شود، خرید باسکول جاده ای (شامل باسکول ۵۰ تنی یا باسکول کامیون کش و باسکول ۶۰ تنی یا باسکول تریلی کش) است. به طور مثال، فرض کنید که شما مدیر یک واحد صنعتی مانند معدن هستید. در این حالت، شما باید به طور دقیق مواد ورودی و خروجی به معدن را توزین کنید که این مواد، معمولا دارای حجم و وزن بسیار بالایی هستند و همین موضوع، اهمیت خرید باسکول جاده ای را نمایان می کند و تنها با خرید این محصول می‌توانید از ضررهای پنهان ناشی از توزین غیر استاندارد مواد در واحد تولیدی یا صنعتی خود جلوگیری کنید. اولین نکته‌ی حائز اهمیت در نصب باسکول مورد استفاده در معادن و خرید باسکول جاده ای، این است که جابجایی محموله های خروجی‌ از معادن در مسیر حمل و نقل دست‌ خوش ریزش می‌شوند و این مورد در ابعاد بزرگ، می تواند این واحدهای صنعتی را متضرر کند؛ علاوه بر این موضوع، دشواری محاسبه و کنترل دقیق بر روی خروجی‌ های معدن، مشکل دیگری است که در صورت عدم خرید باسکول جاده ای ایجاد می شود. در واقع، در معادن و گمرک‌ ها، به جز خرید باسکول تریلی کش، راه مطمئن و دقیق دیگری برای سنجش و توزین خروجی‌ها وجود ندارد.

باسکول تریلی کش

استعلام قیمت باسکول جاده ای

برای دریافت لیست قیمت باسکول جاده ای شرکت پند کاسپین اعم از قیمت باسکول ۵۰ تنی، قیمت باسکول ۶۰ تنی، قیمت باسکول ۸۰ تنی و قیمت باسکول ها با سازه‌ی خاص مانند باسکول دامپ تراک، کافی است با شماره درج شده در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید تا ضمن کسب اطلاع از قیمت باسکول جاده ای، از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان پندکاسپین نیز، بهره‌مند شوید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک