flag-en-small

نصب مکانیک باسکول جاده ای ۵۰ تنی کامیون کش در ماهدشت

کامیون کش در استان البرز شهرستان ماهدشت ۸

نصب مکانیک باسکول جاده ای ۵۰ تنی کامیون کش در استان البرز شهرستان ماهدشت

خرید باسکول جاده ای یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش سودآوری واحد های صنعتی است و هر واحد صنعتی با خرید باسکول جاده ای، نصب و بهره برداری از آن می‌تواند تغییرات چشمگیری را در سود سالانه‌ی کسب و کار خود مشاهده کند؛ به بیان دیگر می‌توان گفت خرید باسکول جاده ای یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های ممکن برای صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک می‌باشد.

در ادامه تصاویری از نصب مکانیک باسکول جاده ای در یکی از واحدهای صنعتی شهرستان ماهدشت را مشاهده می‌کنید که باسکول جاده ای نصب شده از نوع باسکول جاده ای ۵۰ تنی یا به اصطلاح باسکول کامیون کش می‌باشد. نوع صفحه‌ی آن بتن فلز است که درواقع به این نوع از باسکول جاده ای در زبان غیرتخصصی باسکول بتنی نیز گفته می‌شود.

بزرگترین چالش این پروژه فضای بسیار محدود محل نصب باسکول بود که متخصصین باسکول پند توانستد با مهارت خود به بهترین شکل پروژه را اجرایی کنند.

نصب مکانیک باسکول جاده ای

در هنگام نصب مکانیک باسکول جاده ای و درواقع قبل از ارسال قطعات باسکول برای مشتری، کارشناسان شرکت پند کاسپین از محل نصب باسکول جاده ای بازدید کرده و جانمایی باسکول جاده ای صورت می‌گیرد. پس از جانمایی نقشه برای مشتری ارسال و آماده‌سازی محل بر اساس نقشه توسط مشتری انجام شده و اجرای آن توسط پیمانکار شرکت بررسی و تایید گردد. در این مرحله با توجه به نوع قرارداد و پس از تایید واحد مالی قطعات مکانیک باسکول جاده ای از انبار شرکت برای مشتری ارسال می‌گردد و نصب مکانیک باسکول جاده ای توسط تیم نصب شرکت پند کاسپین صورت می‌گیرد.

خرید باسکول جاده ای در استان البرز، شهرستان ماهدشت

ماهدشت با جمعیتی بالغ بر ۶۰ هزار نفر یکی از مستعدترین شهرهای کرج برای سرمایه گذاری های کلان در حوزه کشاورزی و صنعت است که شاید بی مهری به آن موجب شده است که در حد توانمندی هایش به چشم نیامده و مهجور باشد. ماهدشت در حال حاضر با دو هزار و هفتصد هکتار زمین کشاورزی یکی از قطب‌های کشاورزی استان به شمار می آید و همچنین با وجود مراکز صنعتی، از مناطق مستعد سرمایه گذاری شهرستان کرج است. با توجه به موارد فوق و استعدادهای این منطقه در امر کشاورزی، دامپروری و صنعتی از یک سو و موقعیت جغرافیایی شهر از نقطه نظر ارتباطات از سوی دیگر  این شهر را شایسته توجه و اهمیت خاص می کند. ماهدشت از یک طرف برسر راه ترانزیت تهران، کرج و اشتهارد واقع شده که این محور در ادامه خود به استان های قزوین، همدان، کرمانشاه و کردستان مرتبط است و از طرف دیگر محوری است که از طریق شهریار به استان مرکزی متصل می شود و با توجه به اینکه این شهر در مجاورت فرودگاه پیام و منطقه اقتصادی ویژه پیام واقع شده، از جایگاه ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است.

با این اوصاف به راحتی می‌توان دریافت که ماهدشت از پتانسیل بالایی در دامپروری، صنعت و کشاورزی برخوردارد است و لازمه‌ی هر صنعتی در ابتدای کار برای افزایش سودآوری، خرید باسکول جاده ای است. به طور مثال فرض کنید شما مدیر یک واحد صنعتی شامل دامداری هستید که باید به طور روزانه شیر و محصولات لبنی خود را توزین کنید، همچنین در زمان های مشخص گوشت دام‌های خود را نیز به فروش می‌رسانید. در صورتی که نسبت به خرید باسکول جاده ای بی رغبت باشید باید محصولات دامداری خود را در باسکول های عمومی یا دیگر باسکول های موجود در منطقه توزین کنید. در این مورد و با توزین در محلی غیر از واحد صنعتی خود، نظارت شما بر این کالای با ارزش که بعضا باعث بروز تخلفاتی در هنگام وزن‌کشی می‌گردد به شدت کاهش می‌یابد؛ نکته‌ی دیگر این است، علاوه بر اینکه به طور معمول ضررهای پنهان وزن‌کشی در خارج از واحد صنعتی بروز پیدا می‌کند، اطلاعات محرمانه‌ی دامپروری شما نظیر میزان گوشت یا شیر تولیدی، حجم مواد اولیه خریداری شده و … نیز به راحتی درز پیدا می‌کند.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک