flag-en-small

پروژه نصب و راه اندازی باسکول دامپ تراک پند

دامپ-تراک-کش-400

پروژه نصب و راه اندازی باسکول دامپ تراک پند

در ابتدا بهتر است به تعریف دامپ تراک بپردازیم؛ به نوعی از کامیون‌های فوق سنگین برای حمل و نقل و جابجایی می‌گویند که موادی مانند شن، ماسه، سنگریزه و نخاله‌های معدنی و ساختمانی را حمل و جابه‌جا می‌کنند. این روزها دامپ تراك هایی با ابعاد بزرگ ساخته شده‌اند كه قادر هستند حجم زیادی از خاك یا نخاله را با بازدهی بسیار بالا و سرعت كاری زیاد در هر سیكل كاری، جابه‌جا و منتقل نمایند.

باسکول دامپ تراک پند

باسکول دامپ تراک پند به سیستم‌های توزین سنگین و فوق‌سنگینی اطلاق می‌گردد که جهت توزین این کامیون‌های عظیم‌الجثه که در اصطلاح دامپ تراک نامیده می شوند کاربرد دارد. همانطور که گفته شد کامیون‌های دامپ تراک عموما در سدها، معادن و پروژه‌های سنگین کارایی و تردد دارند و طبیعتا این کامیون‌ها از لحاظ عرض، طول و تناژ دارای طیف وسیعی از مدل‌های کاری می‌باشند، لذا باسکول جاده ای دامپ تراک که توسط شرکت پند کاسپین عرضه می‌شود بنا به درخواست مشتریان در دو نوع باسکول فلزی و یا باسکول بتنی طراحی و تولید می‌گردد.
مشخصات فنی و ابعاد خاص این پروژه، تیم طراحی شرکت پند را با چالشی جدید روبرو کرده بود که با اتکا به توانمندی و بهره‌گیری از دانش روز و همچنین تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه تیم متخصص و زبده‌ی طراحی، این شرکت توانست برای نخستین بار در ایران و خاورمیانه باسکول جاده ای مورد نظر را در کمترین زمان ممکن با جزئیات و دقت بسیار بالا طراحی نموده و جهت تولید و ساخت به بخش تولید واقع در شهرک صنعتی کاسپین قزوین ارجاع نماید.
محدودیت‌های طرح و نکات حائز اهمیت این پروژه عبارت بود از؛
• باسکول دامپ تراک ۳۰۰ تنی شرکت پند کاسپین، باسکول جاده ای منحصر به فردی است که برای اولین بار در ایران و خاورمیانه طراحی و ساخته شده است.
• یکی از نکات حائز اهمیت این باسکول جاده ای ابعاد آن است که این باسکول دارای ۱۰ متر طول و ۸ متر عرض می‌باشد.
• نحوه‌ی جابه‌جایی قطعات تولیدشده جهت ارسال به موقعیت جغرافیایی خواسته شده از دیگر نکات حائز اهمیت بود که قطعات باسکول جاده ای ذکر شده بدون هیچ مشکلی به محل نصب انتقال داده شدند.
• یکی از وجوه تمایز این باسکول جاده ای تعداد لودسل آن است که باسکول های عادی دارای ۶ یا ۸ عدد لودسل ۳۰ تن یا ۴۰ تن هستند ولی این باسکول دارای ۱۶ عدد لودسل ۱۰۰ تن می‌باشد.
• و در آخر باید به استفاده از لودسل های اروپایی با توجه به محدودیت ها و تحریم ها اشاره کرد.

 

خرید باسکول جاده ای و مزایای نصب باسکول دامپ تراک

در ابتدا باید گفت عموما سدها و معادن دارای حجم بسیار بالای ورودی و خروجی می‌باشند که اهمیت خرید باسکول جاده ای در این موارد نمایان می‌شود. اولین نکته‌ی حائز اهمیت در نصب باسکول معدن و خرید باسکول جاده ای در این صنایع این است که جابه‌جایی خروجی‌های معادن در حمل و نقل دست‌خوش ریزش می‌شوند و این مورد در ابعاد بزرگ این واحدهای صنعتی را متضرر می‌کند؛ در مورد بعدی می‌توان به دشواری محاسبه و کنترل دقیق بر روی خروجی‌های معدن در صورت عدم خرید باسکول جاده ای اشاره کرد که این مشکل نیز با خرید باسکول جاده ای و نصب باسکول دامپ تراک در معدن رفع می‌شود. همچنین می‌توان با جدیت گفت در معادن به جز خرید باسکول جاده ای راه مطمئن و دقیق دیگری برای سنجش و توزین خروجی‌ها وجود ندارد.
شرکت پند کاسپین با توجه به دارا بودن تجربه‌ی کاری در تولید و نصب باسکول جاده ای های غیرمعمول برای توزین وسایط نقلیه‌ی سنگین و همچنین با بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز که در کارخانه‌ی پند کاسپین حاکم است، توانایی طراحی و اجرای باسکول دامپ تراک از ۱۰۰ الی ۳۰۰ تن را دارا می‌باشد که تا به امروز در موارد متعدد در کشور و خارج از مرزهای ایران نصب و بهره‌برداری شده است.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک