flag-en-small

باسکول کامیون کش ۵۰ تن چیست؟

باسکول کامیون کش ۵۰ تن

باسکول کامیون کش ۵۰ تن

باسکول ۵۰ تن یا باسکول ۵۰ تنی، نوعی از انواع باسکول جاده ای است که برای توزین کامیون های 10 چرخ (جفت) و کوچکتر از آن مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه باسکول کامیون کش، به دو شکل بتن پیش ساخته یا تمام فلز ساخته می شود. نوع اول (بتن پیش ساخته) به دلیل قیمت تمام شده پایین تر و عملکرد بهتر در تنش های دمایی محیط و همچنین استحکام و مقاومت بالا، طول عمر بیشتر و هزینه نگهداری کمتر، از میزان فروش بیشتری در مقایسه با نوع دوم (تمام فلز) بهره مند است. از انواع باسکول کامیون کش ۵۰ تن تمام فلزی به دلیل سبک بودن سازه در مقایسه با بتن، در محل هایی که امکان جابجایی و نصب باسکول بتنی وجود ندارد، استفاده می شود.

باسکول کامیون کش ۵۰ تن

باسکول ۵۰ تنی پند کاسپین

در صفحات بتنی پیش ساخته باسکول 50 تن ساخت شرکت پندکاسپین، از دو شبکه آرماتور بندی (با بکارگیری آرماتورهای A3 استاندارد) استفاده شده و این صفحات، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز، توسط بتن عیار 450 و با گرید M35 بتن ریزی می شوند. پس از این مرحله، دوره کیورینگ این صفحات در بهترین شرایط دمایی و آبرسانی ممکن انجام می شود. ضخامت این صفحات برابر 45 سانتیمتر است که در بخش مربوط به عبور چرخ‌های وسایل نقلیه قرار دارد و هیچ گونه محدودیت بار محوری برای آن وجود ندارد و تعداد وسایل نقلیه عبوری از این صفحات نیز، تاثیری بر کارکرد آنها نخواهند داشت. همچنین تعبیه دریچه بازدید بر روی این صفحات موجب خواهد شد که عمق خاکبرداری برای نصب باسکول به حداقل برسد که همین امر، هزینه های آماده سازی محل نصب خریدار را بسیار کاهش می دهد.

فونداسیون باسکول کامیون کش

باسکول کامیون کش ۵۰ تن، دارای پایه فونداسیون های پیش ساخته است که ضمن کاهش هزینه های ساختمانی خریدار، سرعت نصب این سازه را نیز، به طور محسوسی افزایش خواهد داد و همچنین، امکان جابجایی آسان این محصول را نیز فراهم می کند. فونداسیون‌های ارائه شده توسط شرکت پندکاسپین، به دلیل دارا بودن ابعاد مناسبی که در مرحله طراحی در نظر گرفته می شود، (2.80 * 1.20 متر با ضخامت 24 سانتیمتر)، فشار وارد بر سطح را کاهش می دهند که همین امر نیز، باعث عدم ایجاد شیب در محل نصب و با گذشت زمان خواهد شد. از این رو،  پیشنهاد می کنیم که در صورت خرید باسکول کامیون کش ۵۰ تن، نسبت به خرید و نصب فونداسیون‌های پیش ساخته نیز اقدام کنید.

باسکول کامیون کش ۵۰ تن

باسکول ۵۰ تنی فلزی

در نوع سازه فلزی، ساخت صفحه باسکول با بروز ترین طراحی و بکارگیری مصالح با کیفیت از جمله تیرآهن فابریک و ورق با ضخامت 10 میلیمتر انجام می شود که نتیجه نهایی، یک ساختار ماژولار و با کیفیت است و مقاومت صفحه را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد.

نصب باسکول کامیون کش ۵۰ تن

در هر دو مدل از باسکول های کامیون کش 50 تن، قابلیت نصب به صورت “هم سطح” و “برجسته” وجود دارد و خریدار، با توجه به نیاز خود می تواند باسکول را به هر دو صورت نصب نماید. این باسکول ها بیشتر در واحد های مرغداری، دامداری، برداشت پسته، باغات، مزارع کشاورزی، معادن شن و ماسه، کارگاه های بتن آماده، انبارها و … استفاده می شوند. باسکول های فوق، به نحوی طراحی شده اند که قابلیت تغییر ارتفاع به اندازه باسکول تریلی کش را دارند و با اضافه کردن صفحه و فونداسیون، قابلیت افزایش ظرفیت به باسکول 60 تن نیز در این مدل وجود دارد. شما می توانید، در صورت تمایل به خرید انواع باسکول کامیون کش ۵۰ تن و دریافت مشاوره درباره خرید و انتخاب این محصول، با کارشناسان ما در واحد فروش، تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک