flag-en-small

خرید باسکول ۱۶ متری

خرید باسکول ۱۶ متری

خرید باسکول ۱۶ متری یکی از اقدامات اساسی در تمامی صنایع است که می‌تواند توزین بار ورودی و خروجی را در صنایع متوسط و بزرگ به راحتی انجام دهد. فاکتور هایی همچون کیفیت، اصالت، قیمت و دیگر موارد که یک ذهن محاسبه‌گر آن را تحلیل و بررسی همگی از عوامل موثر بر خرید هستند می‌کند. ما در شرکت فناوری پندکاسپین برای تامین رضایت مشتری و همکاری طولانی مدت با صنایع تمامی فاکتورهای مورد نیاز برای یک خرید منطقی را پیاده‌سازی کرده‌ایم. در کنار این موارد ما با انجام یک سری طراحی و ایده‌های نوین بر روی محصولات پرطرفدار مانندد باسکول ۸ متری و باسکول ۱۶ متری توانسته ایم بخش زیادی از هزینه های سرباز و زمان نصب و راه اندازی را با رعایت نکاتی مانند نحوه حمل و نقل، پیش ساخته بودن قطعات، نصب آسان برای مشتریان بهبود دهیم. در این مقاله نگاهی به خرید باسکول ۱۶ متری انداخته‌ایم و جوانب مختلف را تشریح کرده‌ایم.  

باسکول ۱۶ متری یا همان باسکول ۶۰ تنی چیست؟

یکی از پرکاربردترین باسکول های جاده ای در میان صنایع مختلف باسکول ۱۶ متری است که حداکثر ظرفیت توزینی ۶۰ تنی دارد. ما با طراحی خاص و استفاده از متریال باکیفیت در ساخت و همچنین سازگاری با استانداردهای بین المللی این محصول را به پرفروش ترین محصول خود تبدیل کرده‌ایم. باسکول های ۶۰ تنی در ابعاد ۱۶ متر طول در ۳ متر عرض تولید می‌ود که از این حیث به آن باسکول ۱۶ متری هم گفته می‌شود. سازه این باسکول از هر دو حالت بتن-فلز و فلز تولید می‌شود. استفاده از باسکول جاده‌ای به عنوان یک ابزار کنترلی مؤثر در جاده‌ها به تنظیم و کنترل وزن بارهای عبوری کمک می‌کند و از بارهای بیش از حد مجاز جلوگیری می‌کند.

انواع باسکول جاده ای تریلی کش ۱۶ متری

باسکول های جاده ای تریلی کش یا همان باسکول ۱۶ متری در مدل‌های مختلفی با هدف پوشش تنوع فرآیندهای صنعتی طراحی و به بازار عرضه می‌شود.

باسکول های جاده ای تریلی کش در مدل های باسکول یورو ۶۰ تن، باسکول یورو نیو ۶۰ تن شش پایه یا هشت پایه، باسکول یورو شیپ ۶۰ تن و باسکول ۶۰ تنی تمام فلز (کاسپین) که همگی به صورت صفحات بتن-فلز و فلز هستند تولید و عرضه می‌شوند. جالب است بدانید که ما با به‌کارگیری تکنولوژی های روز دنیا توانسته ایم یکی از دغدغه های اصلی شما مدیران را بابت محل و سرعت نصب را برطرف کنیم به‌گونه‌ای که شما برای نصب باسکول های جاده ای بسته به محیطی که دارید می‌توانید از بین این موارد یکی از محصولات را انتخاب کنید.

ویژگی‌های انواع باسکول جاده ای تریلی کش

باسکول جاده ای یورو و یورو نیو ۱۶ متری

این باسکول ها هر دو بتنی هستند که بیشتر قطعات آنها به صورت پیش ساخته تولید می‌شود اما طراحی آنها با هم متفاوت است. از نظر کارایی و نحوه استفاده با یکدیگیر تفاوتی ندارند، تنها در نحوه دسترسی به لودسل‌ها و اندازه صفحات با یکدیگر متفاوت هستند. این باسکول ها برای کارخانجات بزرک، پتروشیمی‌ها و دیگر صنایع بزرگ بسیار مناسب هستند. دقت اندازه گیری آنها ۱۰ کیلوگرم است و همچنین قابلیت نصب به صورت همسطح و برجسته را دارند.

باسکول جاده ای یورو شیپ ۱۶ متری

این باسکول برای نصب در مناطق دور افتاده که هزینه حمل قطعات پیش ساخته بالا است و یا امکان دسترسی به آن مناطق با تریلی در میسر نیست مناسب می‌باشد. همچنین مکان‌های مسقف و مناطقی که امکان تعبیه جرثقیل سنگین نباشد از این باسکول استفاده می‌شود. در نظر داشته باشید دقت اندازه گیری و تحمل فشار آن با یورو ۱۶ متری متفاوت است و تنها در فرآیند تولید با نمونه‌های قبلی متفاوت است. در این باسکول جاده ای از ۸ لودسل برای اندازه گیری دقیق وزن استفاده شده است که اصطلاحا به آنها باسکول ۸ پایه هم می‌گویند.

باسکول ۱۶ متری تمام فلز یا کاسپین

این باسکول به منظور توزین وسایل نقلیه حداکثر تا تریلی کاربرد دارد. مواردی از قبیل پروژه‌های پیمان‌کاری، املاک استیجاری و مکان‌‌هایی که قابلیت نصب باسکول بتنی وجود ندارد، این باسکول بهترین گزینه است. تمامی اجزای به کار رفته در تولید صفحه باسکول فلزی که از این حیث قیمت آن در مقایسه با نمونه بتنی بالاتر است.  

خرید باسکول جاده ای ۱۶ متری

عواملی از قبیل جنس صفحه باسکول، مواد به کار گرفته شده در تولید باسکول، لودسل و نمایشگر باسکول در خرید باسکول جاده ای ۱۶ متری تاثیرگذار هستند. تمامی این موارد قابلیت تغییر دارند که در نهایت بر قیمت و کیفیت باسکول تاثیر مستقیم می‌گذارند.

برای خرید باسکول ۱۶ متری، قبل از هر چیزی باید کسب‌و‌کار خود و تعداد و نحوه توزین را بشناسید. با شناخت کامل از این موارد شما به یک خرید منطقی که تمامی نیاز شما را برطرف خواهد کرد می‌رسید.

در دنیای صنعت و تجارت امروزی، انتخاب یک برند قابل اعتماد و با کیفیت برای خرید باسکول یکی از موضوعات حیاتی است. در این راستا، ما در شرکت فناوری پند کاسپین به عنوان برندی شناخته شده و برجسته در زمینه تولید باسکول‌های با کیفیت و قابل اعتماد، به واسطه تجربه‌ی چندین ساله و اجرای استانداردهای بین‌المللی در تمامی ساختار خود، اعتماد بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده‌ایم. شما می‌توانید با تماس با بخش فروش، اطلاعاتی در مورد باسکول جاده ای ۱۶ متری یا تریلی کش کسب کنید تا خرید خود را بر اساس شناخت و نیازتان انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک