flag-en-small

خرید باسکول ۸ متری

خرید باسکول ۸ متری

خرید باسکول ۸ متری یکی از اقدامات اساسی برای بسیاری از صنایع متوسط و بزرگ است. اقدام به خرید یک محصول، همیشه از یک سری فاکتورهای خاص پیروی می‌کند، فاکتور هایی همچون کیفیت، اصالت، قیمت و دیگر مواردی که یک ذهن محاسبه‌گر آن را تحلیل و بررسی می‌کند. ما در شرکت فناوری پندکاسپین برای رضایت مشتری و ادامه روند کاری طولانی مدت تمامی این فاکتورها را بررسی و بالاترین سطح از کیفیت و تکنولوژی را به بازار عرضه می‌کنیم. در کنار این موارد ما با انجام یک سری طراحی و ایده‌های نوین بر روی محصولاتی همانند باسکول ۸ متری و باسکول ۱۶ متری توانسته ایم بخش زیادی از هزینه ها و زمان را با رعایت نکاتی مانند نحوه حمل و نقل، پیش ساخته بودن قطعات، نصب آسان برای شما مشتریان بهبود دهیم تا در هنگام خرید باسکول ۸ متری یا همان باسکول کامیون کش از رضایت بیشتری برخوردار باشید. در این مقاله نگاهی به خرید باسکول ۸ متری انداخته‌ایم.

خرید باسکول ۸ متری یا باسکول ۵۰ تنی چیست؟

یکی از محبوب ترین گزینه‌ها در باسکول های جاده ای در میان صنایع مختلف خرید باسکول ۸ متری ۵۰ تنی می‌باشد که با طراحی خاص و کیفیت ساخت بالا و همچنین سازگاری با استانداردهای بین المللی به پرفروش ترین محصول ما در پندکاسپین تبدیل شده است. باسکول های ۸ متری دارای ابعاد ۸ متر طول در ۳ متر عرض می‌باشد. سازه این باسکول از هر دو حالت بتن-فلز و فلز تولید می‌شود. باسکول جاده‌ای ۸ متری علاوه بر استفاده در صنایع گوناگون عموماً در ایستگاه‌های پلیس راهی، پایانه‌های حمل و نقل بار و نقاط تخلیه بار نصب می‌شود. استفاده از باسکول جاده‌ای به عنوان یک ابزار کنترلی مؤثر در جاده‌ها به تنظیم و کنترل وزن بارهای عبوری کمک می‌کند و از بارهای بیش از حد مجاز جلوگیری می‌کند.

انواع باسکول جاده ای کامیون کش ۸ متری

باسکول های جاده ای کامیون کش و یا در اصل باسکول های جاده ای ۸ متری در مدل های مختلفی در صنایع پندکاسپین تولید و توزیع می‌شود تا بتوانیم بخش دقیق و عمده ای از نیازهای شما را نسبت به صنعت و حرفه خاص شما برطرف نماییم. باسکول های جاده ای کامیون کش در مدل های باسکول یورو ۵۰ تن، باسکول یورو نیو ۵۰ تن، باسکول یورو شیپ ۵۰ تن و باسکول ۵۰ تنی تمام فلز (کاسپین) که همگی به صورت صفحات بتن-فلز و فلز تولید و عرضه می‌شوند. جالب است بدانید با بکارگیری تکنولوژی های روز دنیا توانسته ایم یکی از دغدغه های اصلی شما مدیران بابت محل نصب را برطرف کنیم به گونه ای که شما برای نصب باسکول های جاده ای کامیون کش ۵۰ تنی می‌توانید بسته به محیطی که دارید آن را به صورت همسطح یا برجسته نصب کنید تا آزادی عمل بیشتری را داشته باشید.

مشخصات دقیق انواع باسکول جاده ای کامیون کش

باسکول یورو ۵۰ تن و باسکول یورو نیو ۵۰ تن

این باسکول ها مناسب برای وزن کشی حداکثر تا کامیون، صنایع کوچک، باغداری و کشاورزی است. نوع صفحه آن ها از بتن-فلز می‌باشد که دقت اندازه گیری آن ها ۱۰ کیلوگرم است و همچنین قابلیت نصب هم سطح و برجسته را دارد. تفاوت اصلی یورو ۵۰ تنی با یورو نیو در طراحی آنها و نحوه دسترسی به زیر باسکول است.

باسکول یورو شیپ ۵۰ تن

این باسکول برای نصب در فواصل دور که هزینه حمل آن زیاد است و یا اماکنی که حمل بار با تریلی در آنها میسر نیست مناسب می‌باشد. بعلاوه مکان‌های مسقف و مناطقی که امکان تعبیه جرثقیل سنگین نباشد کاربرد دارد. در نظر داشته باشید دقت اندازه گیری و تحمل فشار آن با یورو ۵۰ تن یکسان است و تنها در فرآیند تولید با نمونه‌ّای قبلی متفاوت است. در این باسکول جاده ای از ۴ لودسل برای اندازه گیری دقیق وزن استفاده شده است که اصطلاحا به آنها باسکول ۴ پایه هم می‌گویند.

باسکول ۵۰ تنی تمام فلز یا کاسپین

این باسکول برای وزن‌کشی وسایل نقلیه حداکثر تا کامیون کاربرد دارد. مواردی از قبیل پروژه‌های پیمان‌کاری، املاک استیجاری و مکان‌‌هایی که قابلیت نصب باسکول بتنی وجود ندارد، این باسکول بهترین گزینه است. تمامی اجزای به کار گرفته شده در تولید این باسکول فلز است که به همین دلیل در محاسبه قیمت با نمونه بتنی کمی گران‌تر است.

مزایای خرید باسکول جاده ای ۸ متری

این باسکول از دامنه کاربردی بسیار بالایی برخوردار است اما به صورت خاص می‌توان به صنایعی از قبیل صنعت کشاورزی،  صنعت ساختمان، معادن شن و ماسه، مراکز دام پروری، سردخانه‌ها و برخی کارخانجات با حجم تولید متوسط اشاره کرد.

قیمت باسکول جاده ای ۸ متری

عامل اصلی در تعیین قیمت باسکول های ۸ متری سازه بکار رفته (صفحه باسکول) در آن می‌باشد. این که یک باسکول بنای اصلی آن از بتن باشد یا فلز و چه نوع متریالی در آن استفاده شده باشد به طور مستقیم در قیمت آن تاثیر می‌گذارد. تعیین قیمت باسکول با توجه به میزان مواد اولیه، تعداد و برند لودسل‌، ابعاد و حداکثر ظرفیت توزین باسکول تعیین‌ می‌شود. در دنیای صنعت و تجارت امروزی، انتخاب یک برند قابل اعتماد و با کیفیت برای خرید باسکول یکی از امور حیاتی است. در این راستا، پندکاسپین به عنوان یک برند برجسته در زمینه تولید باسکول‌های با کیفیت و قابل اعتماد، به واسطه تجربه‌ی چندین ساله و اجرای استانداردهای بین‌المللی، اعتماد بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. شما می‌توانید با تماس با بخش فروش محصولات باسکول جاده ای ۸ متری یا کامیون کش از جدیدترین نظریات و راهنمایی‌ها بابت خرید بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک