flag-en-small

نصب باسکول جاده ای در دهلران

باسکول جاده ای

شهر دهلران به دلیل موقعیت جغرافیایی مرزی و دارا بودن بخش های مختلفی از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، به انواع مختلفی از باسکول جاده ای نیازمند است. شرکت فناوری پند کاسپین در راستای رفع نیاز صنایع در شهر دهلران، اقدام به نصب یک باسکول ۸۰ تنی در این شهر نمود که روند نصب آن را به طور کامل در این مقاله شرح خواهیم داد. مطالعه این مقاله، می تواند در راستای ایجاد درک بهتری از نصب باسکول ۸۰ تنی به شما کمک کند.

موقعیت جغرافیایی دهلران

شهرستان دِهلُران یکی از شهرهای استان ایلام است که از نظر جمعیت، دومین شهر و از نظر وسعت، اولین شهر این استان است. دهلران در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شهر ایلام و در قسمت جنوب شرقی این استان قرار گرفته‌ است و از شمال به شهرستان آبدانان، از جنوب به کشور عراق، از شرق به خوزستان و از غرب به شهرستان مهران محدود می‌شود.

چرا دهلران به باسکول جاده ای نیاز دارد؟

دهلران نسبت به سایر شهرستان‌های استان ایلام، مرز مشترک بیشتری با کشور عراق دارد که همین امر، دلیلی برای مبادلات تجاری قابل توجه از طریق این شهر با کشور عراق شده است. تمامی کامیون ها و تریلی ها، برای عبور از مرزهای کشور نیازمند توزین هستند و به همین علت، مراکز صنعتی و تجاری این شهر همگی مجهز به باسکول جاده ای هستند تا بتوانند به درستی و با دقت بالایی مبادلات تجاری خود را با کشور عراق انجام دهند.

صنایع گوناگون با توجه به حجم محموله های تجاری خود، از مدل های مختلف باسکول جاده ای شامل باسکول ۵۰ تنی، باسکول ۶۰ تنی و حتی باسکول با تناژ بالاتر استفاده می‌کنند. دهلران دارای منابع نفت و گاز قابل توجهی است و یک سایت پتروشیمی نیز در این شهرستان فعالیت دارد. در این صنعت، باسکول های جاده ای به ویژه باسکول جاده ای تریلی کش و باسکول جاده ای کامیون کش، دو نمونه از پرکاربردترین مدل های باسکول صنعتی هستند که برای توزین وسایل نقلیه سنگین و تانکرهای حامل سیالات نفتی و گازی مورد استفاده قرار می گیرند.

باسکول جاده ای

هماهنگی لازم برای نصب باسکول

پیش از شروع مراحل نصب باسکول جاده ای، لازم است تا هماهنگی های مربوط به خرید و برنامه ریزی های اجرایی برای این محصول انجام شود. واحد فروش شرکت فناوری پند کاسپین، همواره در تلاش برای ارائه راهکارهای مفید در راستای معرفی مناسب ترین گزینه به مشتریان عزیز است. بر همین اساس و طی مشاوره هایی که با مشتری عزیز در شهر دهلران برای نصب باسکول انجام شد، شیوه نصب برجسته باسکول ۸۰ تنی انتخاب گردید.

باسکول ۸۰ تنی، قابلیت توزین وسایل نقلیه مختلفی اعم از نیسان، وانت، کامیون و تریلی و با تناژهای متفاوتی از ۷ تن تا ۸۰ تن را دارد. فرآیند نصب این مدل از باسکول های جاده ای در شهر دهلران به صورت برجسته انجام شد و قطعات بتنی از پیش ساخته شده، از کارخانه شرکت فناوری پند کاسپین واقع در شهرک صنعتی کاسپین شهر قزوین به شهر دهلران ارسال گردید.

نصب مکانیکی باسکول ۸۰ تنی

بعد از ارسال سازه های بتنی به محل نصب، نصاب باسکول جاده ای از طرف نماینده شرکت پند کاسپین در استان ایلام به محل نصب باسکول فرستاده شد. پس از ارزیابی اولیه، مراحل آماده سازی محل نصب شروع شد. مهمترین موضوع در نصب باسکول جاده ای برجسته، رمپ سازی است؛ ساخت رمپ مورد نیاز برای برای باسکول برجسته یکی از مهمترین بخش های نصب مکانیکی این محصول است.

پس از نصب رمپ، نوبت به نصب صفحه باسکول می‌رسد. در این مرحله، نصاب باسکول، ۳ صفحه ۸ متری را در امتداد یکدیگر نصب می‌کند. نصب باسکول جاده ای برجسته از سطح زمین حدود ۳۵ تا ۵۰ سانتی متر ارتفاع دارد؛ این ارتفاع امکان نصب الکتریکی را فراهم می‌سازد.

باسکول جاده ای

نصب الکتریکی باسکول ۸۰ تنی

پس از نصب مکانیکی، در مرحله بعد، نصب الکتریکی باسکول جاده ای انجام شد. هدف اصلی از انجام این مرحله، راه اندازی لودسل ها و اتصال آنها به جانکشن باکس و در نهایت، اتصال تمامی بخش ها به نمایشگر باسکول است. در این مرحله، قرار دادن لودسل در محل مناسب خود و نحوه کابل کشی از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه باسکول جاده ای ۸۰ تنی به صورت برجسته نصب می‌شود، بایستی کابل ها به گونه ای بر روی آن قرار گیرد که در مقابل آسیب های محیطی در امان باشد.

جمع بندی

نصب باسکول جاده ای به ویژه باسکول های تناژ بالا، نیازمند دقت بالایی است و لازم است تا صرفا از پرسنل متخصص در این زمینه استفاده شود. ما در شرکت فناوری پند کاسپین مفتخریم که با بهره گیری از توان متخصصان و استفاده از پرسنل حرفه ای و مجرب، مراحل راه اندازی و نصب باسکول جاده ای را در هر نقطه از کشور، انجام دهیم. در این مقاله، گزارشی از نصب باسکول 80 تنی در شهرستان دهلران ارائه شد و امیدواریم که دید بهتری برای اطلاع از مراحل نصب این محصول در اختیار شما قرار داده باشیم.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک