flag-en-small

نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در ایلام

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

ما در شرکت فناوری پند کاسپین، مفتخریم که با در اختیار داشتن تجربه فنی بالا، پیشینه قابل توجه و همچنین، به کارگیری فناوری نوین تولید باسکول جاده ای، توانسته‌ایم تا به امروز، در تمامی استان‌ها و شهرهای ایران، محصولات خود را به فروش رسانده و مراحل نصب و راه اندازی این محصول را نیز، انجام دهیم.

در این مقاله، فرایند نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در شهر ایلام را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد تا درک مناسبی از روند فروش تا نصب هر یک از مدل های باسکول های جاده ای در شرکت پند کاسپین را داشته باشید.

آشنایی با استان ایلام

پیش از هر چیز، بهتر است که ابتدا آشنایی کلی با استان ایلام و صنایع آن داشته باشیم و پس از آن، به سراغ بررسی مراحل باسکول جاده ای ۶۰ تنی در شهر ایلام برویم. بسیاری از ایرانیان، ایلام را به عنوان عروس زاگرس می‌شناسند. این سرزمين شگفتی‌ها، پوشیده از جنگل و کوهستان است و در غرب رشته‌کوه زاگرس واقع شده است. دره‌، آبشار، جنگل، کوه و… همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا این استان، میزبان گردشگران و دوست‌داران طبیعت باشند.

استان ایلام حدود ۵۵۷,۵۹۹ نفر جمعیت دارد و در تقسیمات کشوری در سال ۱۳۵۳ تاسیس شد. ایلام شامل دارای ده شهرستان آبدانان، ایلام، ایوان، بدره، دره‌شهر، دهلران، چرداول، ملکشاهی، مهران و سیروان است که از این بین، شهر ایلام به عنوان مرکز این استان در نظر گرفته شده است.

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

ایلام، از ابتدا یک سرزمینی تاریخی بوده و ناگفته‌های بسیاری را از تاریخ در دل خود جای داده؛ وجود آثار تاریخی زیاد و گورهای قدیمی در این شهر نیز، مهر تاییدی بر این ادعا است. علاوه بر موارد فوق، ایلام به دلیل همجواری با کشور عراق، یکی از مرزهای بازرگانی مهم ایران محسوب می ‌شود. این استان، دارای منابع گازی بسیار بالایی است و از نظر صنعت نیز، در دهه‌ های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. استخراج کانی‌های غیرفلزی، بخشی از معادن با ارزش این استان هستند و در کنار دامداری و کشاورزی، پایه‌های اقتصادی استان را تشکیل می‌دهند. تنوع و حجم صنایع و فعالیت‌های اقتصادی این استان، لزوم استفاده از انواع مدل های باسکول جاده ای مانند باسکول جاده ای ۶۰ تنی را مشخص می کند. در واقع، دلیل اصلی خرید باسکول جاده ای در ایلام، بنگاه‌های اقتصادی در این استان هستند که در بخش های مرتبط با منابع گازی و معدنی این استان فعالیت می‌کنند؛ البته در کنار این بخش ها، نبایستی از گمرک استان ایلام و نیاز آن به باسکول جاده ای ۶۰ تنی یا سایر تناژهای این محصول غافل شد.

مراحل نصب باسکول ۶۰ تنی در ایلام

به روال همیشگی مقالات نصب باسکول های جاده ای در پند کاسپین، در این بخش، مراحل نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در شهر ایلام را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. گفتنی است که در تمامی مراحل نصب، تنها دغدغه کارشناسان فنی ما، انجام تمامی امور بر اساس استانداردهای بین المللی است که شرکت فناوری پند کاسپین در چهارچوب آن اقدامات فنی و تخصصی را انجام می‌دهد. ما خودمان را متعهد می دانیم که با هدف افزایش بهره‌وری و دقت در صنعت توزین، تمامی امور اجرایی شامل خرید، تولید و نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی یا هر مدل دیگری از این محصول را در قالب استانداردهای بین المللی انجام دهیم.

مشاوره خرید باسکول

اگر تمایل به خرید باسکول جاده ای ۶۰ تنی یا هر مدل دیگری از پند کاسپین داشته باشید، ابتدا وارد مرحله دریافت مشاوره از کارشناسان ما خواهید شد. در این مرحله، کارشناسان فروش ما بر اساس تجربیات و شناختی که از مدل های مختلف باسکول جاده ای دارند، بهترین پیشنهاد را برای نیاز شما در اختیارتان قرار می دهند. تلاش کارشناسان بر این است که همیشه چندین پیشنهاد مختلف را به مشتریان ارائه دهند تا آنها بر اساس نیاز و بودجه خود، تصمیم گیری کنند. ما در مسیر انتخاب بهترین محصول به شما کمک می کنیم اما تصمیم نهایی را بر عهده شما می‌گذاریم.

آماده سازی محل نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در ایلام

پس از تصمیم گیری نهایی مشتری، شرایط محیطی بر اساس نوع باسکول انتخابی طراحی شده و در اختیار وی قرار می‌گیرد. هدف از آماده سازی محیط، ایجاد بستر مناسب و استاندارد برای نصب باسکول است. همسطحی محل نصب و محیط اطراف آن، یکی از عواملی است که بر دقت باسکول و طول عمر آن تاثیر می‌گذارد. هرچه محیط پیرامون باسکول جاده ای ۶۰ تنی یا هر مدل دیگری از این محصول و محل نصب آن هموارتر باشد، عملکرد باسکول بهبود می‌یابد و دقت آن افزایش خواهد یافت. به همین منظور، توصیه می کنیم که تحت هیچ شرایطی، این مرحله را نادیده نگیرید و تمامی اقدامات اعلام شده از سوی کارشناسان شرکت را به دقت انجام دهید.

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

ارسال قطعات باسکول و نصب مکانیکی

پس از اینکه محل نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی آماده شد، فونداسیون از پیش ساخته شده و صفحه باسکول به محل نصب ارسال می‌شود. پس از رسیدن محموله به محل نصب، تیم فنی پند کاسپین از تهران به ایلام رفتند تا باسکول جاده ای را راه اندازی کنند.

در نصب مکانیکی، ابتدا فونداسیون باسکول در محل آماده شده، جانمایی و نصب می‌شود. برخی اوقات بهتر است یک روز از زمان نصب فونداسیون تا شروع مرحله نصب صفحه بگذرد تا فونداسیون، ثبات پیدا کند. پس از این مرحله، صفحه باسکول در محل خود قرار می‌گیرد و جانمایی لودسل ها برای مرحله بعد که نصب الکتریکی باسکول است، آماده می‌شود.

نصب الکتریکی و کالیبراسیون

پس از فراهم شدن شرایط اولیه در نصب مکانیکی، نوبت به نصب الکتریکی باسکول جاده ای ۶۰ تنی می‌رسد. در این مرحله، لودسل ها در محل خود نصب می‌شوند و از طریق کابل کشی به جعبه اتصال (اگر لودسل مورد نظر از نوع آنالوگ باشد.) یا به نمایشگر (اگر لودسل مورد نظر از نوع دیجیتال باشد.) وصل می‌شوند.

در نهایت، یکی از مهمترین مراحل نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی که مرحله کالیبراسون است، انجام خواهد شد. به منظور انجام کالیبراسون، چندین محموله بار در چند نقطه صفحه باسکول قرار گرفته و وزن آن اندازه گیری می‌شود. هدف از انجام این کار این است که عملکرد تمامی لودسل‌ها با توجه به اینکه محموله در هر بخش از صفحه باشد، سنجیده شود؛ این عمل کمک می‌کند تا دقت عملکرد باسکول جاده ای افزایش یابد و از عملکرد آن اطمینان حاصل کنیم.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک