flag-en-small

نصب باسکول ۶۰ تنی در بصره

باسکول ۶۰ تنی

یکی از تلاش‌های ما در شرکت فناوری پند کاسپین، توسعه فروش محصولات خود به کشورهای همسایه در راستای افزایش صادرات محصولات تولید ایران و رفع نیاز آنها بوده است. در همین راستا، توانستیم در سالهای اخیر به کشورهای ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، عراق و … باسکول جاده ای صادر کنیم. در این مقاله، شرح مختصری از نصب باسکول ۶۰ تنی در بصره عراق را ارائه خواهیم داد.

بصره عراق کجاست و چه صنایعی دارد؟

بصره یکی از شهرهای مهم عراق و سومین شهر پر جمعیت این کشور محسوب می‌شود. این شهر بندری، در جنوب شرقی عراق در نزدیکی خلیج فارس قرار دارد.

اطراف بصره سرشار از منابع طبیعی نفت و گاز است و از این نظر، نقش کلیدی را در اقتصاد عراق ایفا می‌کند. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به کشورهای ایران، عربستان، بحرین و کویت، دارای یک فرودگاه بین‌المللی است و از طریق مسیرهای هوایی نیز، با دیگر کشورها معاملات تجاری دارد. علیرغم موارد گفته شده، خاک بصره حاصلخیز است و صنعت کشاورزی با کاشت محصولاتی مانند برنج، ذرت، جو، گندم و خرما در این شهر رواج دارد؛ البته در کنار کشاورزی، پرورش دام نیز، یکی از بخش های مهم فعال در حوزه اقتصاد بصره است.

با این توضیحات، می‌توان گفت که بصره، مستعدترین مکان برای خرید باسکول جاده ای به ویژه باسکول ۶۰ تنی در کشور عراق است. ساختار جغرافیایی و طبیعی این شهر باعث شده است که فعالیت‌های اقتصادی متنوعی در این شهر جریان داشته باشد و از اقتصادی قدرتمند برخوردار باشد.  

باسکول ۶۰ تنی

نیاز بصره به باسکول جاده ای

تقریبا تمامی صنایعی که به دلایل مختلف به باسکول های جاده ای نیاز دارند؛ در شهر بصره فعالیت می کنند. در ابتدای امر، صنعت نفت و گاز در این شهر، برای جابجایی تانکرهای سوخت و انتقال آنها به شهرهای مختلف، بایستی از باسکول استفاده کنند. در کنار این صنعت، بخش حمل و نقل هوایی نیز که به دلیل فرودگاه بین المللی بصره در این شهر فعال است؛ برای انتقال برخی از محموله هایی که از طریق فرودگاه این شهر وارد کشور عراق می‌شود؛ به انواع باسکول های جاده ای از جمله باسکول ۵۰ تنی یا باسکول ۶۰ تنی نیاز دارند.

ماهیت بندری بودن شهر نیز،  باعث می‌شود بخش قابل توجهی از معاملات تجاری کشور عراق از طریق شهر بصره انجام شود، در این مورد نیز، استفاده از باسکول جاده ای برای توزین کانتینرهای حمل الزامی است.

صنعت دامپروری و کشاورزی در این شهر نیز، بدون شک به باسکول جاده ای احتیاج دارد که عموما به دلیل نوع خاص محموله های این دو صنعت، به جای باسکول ۶۰ تنی از باسکول ۵۰ تنی استفاده می شود.

نصب باسکول ۶۰ تنی در بصره

پیش از هر چیز بایستی از تیم بازرگانی خارجی شرکت فناوری پند کاسپین به دلیل انجام تلاشهای بسیار برای این پروژه تشکر کرد. این قرارداد در قالب نصب چند باسکول ۶۰ تنی در محل ذخیره سازی گندم بین یکی از شرکت‌های تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی عراق و شرکت پند کاسپین منعقد شد.

در این پروژه، ۳ باسکول فلزی ۶۰ تنی در بازه زمانی یک ماه در شهر بصره نصب و راه اندازی شد. تمامی مراحل تولید، در حضور ناظران پروژه در شهرک صنعتی کاسپین قزوین در کارخانه پند کاسپین انجام شد و کارشناس کنترل کیفی کارفرما تمامی مراحل را بر اساس استاندارد بین المللی چک و بررسی کرد.

باسکول ۶۰ تنی

بعد از تایید کارشناس کیفی، حمل و نقل این صفحات فلزی از راه زمینی به بصره انجام شد و هر تریلی به محل نصب متفاوتی اعزام شده است.پس از تهیه تمامی تجهیزات نصب توسط کارفرما در محل، متخصصان نصب و راه اندازی در محل نصب حضور یافته و باسکول ۶۰ تنی را راه اندازی کردند. لازم به ذکر است که بخش قابل توجهی از هماهنگی ها برای انجام این پروژه، توسط نماینده شرکت فناوری پند کاسپین در استان خوزستان صورت گرفته است.  

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک