flag-en-small

خرید و نصب باسکول ۶۰ تنی در همدان

باسکول ۶۰ تنی

باسکول ۶۰ تنی یا تریلی کش، یکی از مهمترین انواع باسکول های جاده ای است که در واحدهای صنعتی با ظرفیت بار بالا، مورد استفاده قرار می گیرد و آمار نصب آن در شهرهای صنعتی و نیمه صنعتی ایران، نسبت به سایر مدل های باسکول، بیشتر است. در این مقاله، مراحل نصب این مدل باسکول در یکی از واحدهای صنعتی شهر همدان را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. 

درباره شهر همدان

همدان یکی از کلان‌شهرهای ایران در بخش غربی و کوهستانی ایران است که به عنوان مرکز استان همدان نیز شناخته می شود. این شهر، در دامنه کوه الوند و در ارتفاع ۱٬۷۴۱ متری از سطح دریا واقع قرار دارد و در زمره شهرهای سردسیر ایران به‌شمار می‌آید، شهر همدان قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان است و به دلیل همین قدمت، در سال ۱۳۸۵ توسط مصوبه‌ای از مجلس شورای اسلامی به عنوان «پایتخت تاریخ و تمدن ایران» اعلام شد.

همدان از لحاظ جمعیت، سیزدهمین شهر پرجمعیت ایران است که از لحاظ معماری نیز، یکی از جالب ترین معماری های شهری را در ایران دارد. در فاصله سال‌های ۱۳۰۰ تا ۱۳۰۴ خورشیدی، مهندس آلمانی کارل فریش، طرحی مدرن را برای همدان ارائه کرد که از نوع نقشه‌های شعاعی محسوب می‌شود. شهرداری همدان در میدان آرامگاه بوعلی قرار دارد ؛ میدان که در آن، ۶ خیابان اصلی شهر به یکدیگر متصل می شوند.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، همدان یکی از شهرهای تاثیرگذار بر صنعت کشور است. برخورداری این استان از شهرک‌های صنعتی مدرن و فعالیت گسترده کارخانجات در محصولات متنوع باعث شده است همدان به یکی از شهرهای کلیدی غرب کشور تبدیل شود به طوری که سالانه، تجهیزات زیادی برای گرداندن چرخ صنعتی مورد نیاز است که باسکول ۶۰ تنی فقط یکی از این ابزارها محسوب می شود. 

باسکول ۶۰ تنی

لزوم نصب باسکول جاده ای در همدان 

همدان مانند سایر شهرهای صنعتی ایران، تعداد قابل توجهی شهرک‌ صنعتی دارد . در هر یک از این شهرک ها، واحدهای صنعتی کوچک و بزرگی در صنایع مختلف مشغول به فعالیت هستند. بحث توزین مواد اولیه یا محصولات خروجی این واحدهای تولیدی، به طور جدی نیازمند استفاده از تجهیزات پیشرفته توزین مانند انواع باسکول های جاده ای است. بر اساس نوع و تناژ هر یک از این واحدها، از باسکول هایی با ظرفیت های مختلف مانند باسکول ۶۰ تنی و باسکول ۵۰ تنی استفاده می شود.

صاحبان هر واحد صنعتی، به کمک انواع باسکول جاده ای به دقت میزان حجم مواد ورودی و خروجی خود قرار می گیرد و یک آگاهی نسبی در مورد اندازه و حجم کسب‌ و‌ کار خود پیدا خواهند کرد. این امر، علاوه بر اینکه به خود آن کسب‌ و‌ کار کمک می‌کند، باعث می‌شود تا در صورت نیاز، اطلاعات بدست آمده از توزین مواد با باسکول ۶۰ تنی یا امثال آن، به راحتی برای سازمان‌های بالا دست ارسال شده و تصمیمات کلان در این رابطه گرفته شود. از این رو، باسکول های جاده ای علاوه بر اینکه به خود کسب‌ و‌ کارها کمک می‌کند، ابزار بسیار کاربردی برای محاسبات کلان نیز محسوب می شوند. 

نصب باسکول ۶۰ تنی در همدان 

پس از آشنایی کلی با استان همدان و شناخت لزوم نصب باسکول جاده ای در واحدهای صنعتی این استان، به سراغ معرفی کوتاهی از مراحل نصب باسکول ۶۰ تنی به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع باسکول های جاده ای می رویم که در ادامه، این مراحل را به صورت خلاصه بیان خواهیم کرد:

  • مرحله اول پیش از نصب باسکول ۶۰ تنی، دریافت مشاوره خرید از تولیدکننده این نوع باسکول است. اگر شما به دنبال خرید هر مدل باسکول جاده ای هستید، به شما توصیه می‌کنیم که با مطالعه برخی از مقالات سایت، اطلاعات خوبی در رابطه با این ابزار صنعت توزین پیدا کنید. پس از آن، می توانید از طریق تماس با کارشناسان پند کاسپین و ارائه توضیحاتی درباره کسب و کار خود، راهنمایی های مورد نیاز برای خرید باسکول متناسب با نوع فعالیت کاری خود را دریافت نمایید. این مرحله، در مورد خریدار باسکول ۶۰ تنی در همدان به طور کامل انجام گردید.
  • پس از خرید باسکول ۶۰ تنی توسط این واحد تولیدی، مرحله دوم شامل آماده سازی محل نصب باسکول بر اساس استانداردها انجام شد. در این مرحله، بر اساس ظرفیت و ابعاد باسکول ۶۰ تنی که توسط مشتریان خریداری گردید، نقشه های مربوط به محل نصب باسکول آماده شد. پس از آن، نقشه ترسیم شده در اختیار خریدار قرار گرفت تا بر اساس آن، محل نصب باسکول را آماده سازی کند. 
باسکول ۶۰ تنی
  • در مرحله سوم و پس از آماده سازی محل نصب باسکول ۶۰ تنی، صفحه باسکول و فونداسیون آن به محل نصب منتقل گردید. در این مرحله، قطعات بتنی از پیش ساخته از قزوین به همدان ارسال شدند. 
  • پس از انتقال صفحات، نصب مکانیکی باسکول انجام شد. این نوع نصب شامل کار گذاشتن فونداسیون باسکول و تغییر فضای اطراف محل و به تناسب آن، تغییرات نهایی شکل صفحه باسکول است.
  • در مرحله آخر، نصب الکتریکی این باسکول انجام شد. با توجه به اینکه باسکول ۶۰ تنی توسط مشتری خریداری شده بود، تعداد ۸ لودسل دیجیتال در زیر صفحه کار گذاشته شد و پس از راه اندازی نمایشگر در اتاقک باسکول، ارتباط بین نمایشگر با لودسل ها برقرار گشت. 

خرید باسکول ۶۰ تنی در همدان

پروژه نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در همدان با جزئیات ذکر شده در بالا، با موفقیت به اتمام رسید و در حال حاضر نیز، این واحد تولیدی در حال استفاده از باسکول خریداری شده است. در صورتی که ساکن شهر همدان هستید و نیاز به مشاوره برای خرید باسکول ۶۰ تنی یا هر مدل دیگر از باسکول جاده ای دارید، می توانید با مراجعه به نمایندگی شرکت فناوری پند کاسپین در شهر همدان یا از طریق با واحد فروش شرکت در تهران، به صورت رایگان راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک