flag-en-small

باسکول ۸ متری بتنی

باسکول بتنی ۸ متری

باسکول ۸ متری بتنی یکی از انواع باسکول‌های کامیون کش است که به صورت یک صفحه بتنی ۸ متر طول و ۳ متر عرض طراحی و تولید می‌شود. در این مقاله این باسکول را مورد بررسی بیشتری قرار داده‌ایم و مطالبی در این مورد شرح و بسط داده‌ایم.

باسکول کامیون کش بتنی ۸ متری

این باسکول می‌تواند حداکثر ۵۰ تن بار را توزین کند که از همین حیث برای توزین بارهای نیمه سنگین و سنگین انتخاب بسیار خوبی است. صفحه این باسکول بتنی است که در واقع ترکیبی از شبکه آرماتور بندی شده و بتن با عیار بالا است.

این باسکول با قیمت تمام شده اقتصادی در مقایسه با باسکول فلزی از عملکرد بهتر در تنش های دمایی محیط برخوردار است، لذا طول عمر بیشتری دارد. هزینه تعمیر و نگهداری آن هم پایین است که همین امر آن را به بهترین انتخاب برای صنایع متوسط کرده است.

اجزای باسکول ۸ متری بتنی

باسکول ۸ متری بتنی از فونداسیون به عنوان سکوی دریافت بار از لودسل که به تعادل باسکول هم کمک بسیار بزرگی بهره می‌برد. لودسل جز دیگری است که وظیفه توزین بار را بر عهده دارد که تعدا آن بسته به حداکثر ظرفیت باسکول تعیین می‌شود.

باسکول ۸ متری بتنی از ۲ فونداسیون یکپارچه عرضی و چهار لودسل برای توزین بار کامیون‌ها بهره می‌برد. فونداسیون ها اصولا به صورت پیش ساخته و لودسل هم به هر دو صورت آنالوگ و دیجیتال قابل تهیه کردن است. بر روی لودسل ها هم صفحه باسکول قرار می‌گیرد که در پاراگراف قبلی در مورد آن توصیحاتی ارائه شد.

نمایشگر باسکول هم در راه باسکول ضروری است که عدد وزن را نمایش می‌دهد و از طرفی به عنوان حافظه توزین سیستم شناخته می‌شود. همکاری این ۴ جز اصلی برای کسب‌و‌کار ها سیستم توزین قابل اعتمادی فراهم می‌سازد که می‌توان تمامی عملیات توزین را برای صنایع انجام داد. دوربین پلاک خوان، نمایشگر دوم و … در صورت سفارش مشتری قابل راه اندازی است.

عوامل کیفی باسکول ۸ متری بتنی

عیار بالای بتن، میزان میلگرد که در تولید باسکول ۸ متری بتنی استفاده می‌شود بر کیفیت ان تاثیرگذار است. لودسل آنالوگ یا دیجیتال باشد و اینکه از چه برندی استفاده می‌شود نیز بر کیفیت اثر می‌گذارد.

نگهداری و نظافت آسان باسکول بتنی یورونیو از دیگر مزایای آن است. فراموش نکنید که قابلیت نصب باسکول بتنی ۸ متری به صورت برجسته و همسطح این امکان را برای نصب باسکول در تمامی سایت‌ها فراهم کرده است.

این باسکول در برابر ضربه، رطوبت و حرارت هم مقاومت بالایی دارد. صفحه باسکول پیش ساخته از بتن مسلح تهیه می‌شود و دلیل اصلی مقاومت باسکول بتنی، نوع و روش بسته شدن آرماتور‌‌‌‌ها و نوع بتن و عیار استفاده شده است که باعث شده این باسکول در شرایط آب و هوایی مرطوب، بهتر از باسکول فلزی عمل نماید.   

 

قیمت باسکول ۸ متر بتنی

همه اجزای باسکول ۸ متر بتنی با توجه به تاثیر مستقیم آنها بر کیفیت توزین بر قیمت تمام شده تاثیرگذار هستند. همانطور که استفاده از محصولات با کیفیت و به کار گیری برندهای خارجی معتبر کیفیت توزین را افزایش می‌هد، این امر بر قیمت باسکول هم تاثیرگذار است.

فراموش نکنید میزان مصالح در اجزای مکانیکی و برندهای قطعات الکترونیک به کار برده شده قیمت تمام شده باسکول ۸ متری بتنی تاثیر دارند. برای استعلام قیمت با کارشناسان ما در باسکول پند تماس بگیرید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک