flag-en-small

نصب باسکول ۵۰ تنی در ورامین

نصب باسکول ۵۰ تنی

در این مقاله یکی دیگر از هزاران پروژه نصب باسکول ۵۰ تنی در ایران که در یکی از شهرک صنعتی‌های اطراف تهران (ورامین) نصب شده است به تفصیل توضیح داده شده است.

شهر ورامین مرکز شهرستان ورامین در جنوب شرقی استان تهران است. از نظر صنعتی و اقتصادی ورامین یکی از شهرستان‌های مهم استان تهران محسوب می‌شود. 

از ۵۰ سال پیش که ساخت کارخانه‌ها، مانند کارخانه قند در این شهرستان شروع شد، رفته رفته این جغرافیا توجه صنعتگران و کارخانجات را به خود جلب کرد که دلیل اصلی آن نزدیکی به شهر تهران و پایین بودن هزینه راه اندازی یک کارخانه در مقایسه با شهر تهران بود.

شهرک صنعتی پیشوا یکی از شهرک های صنعتی شهرستان ورامین در استان تهران است. این شهرک در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد و بعد از گذشت مدتی کارگاهها و کارخانه های متعددی در این شهرک مشغول به فعالیت شدند.  مساحت این شهرک ۱۱۵۰ هکتار می‌باشد که بر اساس آخرین آمار ۴۷ هکتار واگذار و ۵۳ قرارداد منعقد شده است.

همانطور که اشاره کردیم، در شهرک صنعتی پیشوا واحدهای بزرگ و کوچکی در حال فعالیت هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

شرکت هایی از قبیل شرکت رنگین سفره ایران، شرکت ارسلان پویش گل های بهاره، کارخانه ققنوس سپید پارسی، صفحه کابینت سرخدار، عرفان پروتئین، لبنیات ورامینی و … در این شهرک مستقر هستند.

با وجود این شرکت‌ها در ورامین، این شهر یکی از مکان‌هایی با پتانسیل بالا برای نصب باسکول جاده ای است. در ادامه پروژه نصب یک باسکول ۵۰ تنی در ورامین توضیح داده شده است.

نصب باسکول ۵۰ تنی

هماهنگی لازم برای نصب باسکول کامیون کش

به خاطر داشته باشید که قبل از اینکه باسکول جاده ای نصب شود، نیاز به هماهنگی خرید و برنامه ریزی اجرایی است. دپارتمان فروش ما در شرکت فناوری پند کاسپین همواره در تلاش برای ارائه راهکارهای فنی برای انتخاب خرید بهتر شما است. طی مشاوره هایی که در رابطه با محل نصب و کارکرد باسکول جاده ای انجام می‌شود، شما تصمیم می‌گیرد چه باسکولی خریداری کنید و چگونه آن را نصب کنید. در این پروژه بر اساس جلسات فروش برگزاری شده و بازدید از محل نصب، تصمیم به نصب باسکول ۵۰ تنی یورو نیو گرفته شد.

لازم به ذکر است که باسکول ۵۰ تنی قابلیت توزین نیسان، وانت و کامیون را دارد و در صورت توسعه کسب‌و‌کار امکان ارتقا آن به باسکول ۶۰ تنی هم وجود دارد. بنابراین با استفاده از این باسکول جاده ای می‌توان از ۱ تن تا ۵۰ تن را توزین کرد.

نصب این باسکول به صورت همسطح بود و قطعات بتنی از پیش ساخته شده از کارخانه شرکت فناوری پند کاسپین واقع در شهرک صنعتی کاسپین شهر قزوین به شهر ورامین ارسال شد.

نصب باسکول ۵۰ تنی

نصب مکانیکی باسکول ۵۰ تنی

بعد از ارسال سازه های بتنی، نصاب باسکول جاده ای از طرف شرکت خدماتی به محل نصب باسکول اعزام می‌شود. بعد از ارزیابی اولیه این افراد شروع به آماده سازی محل نصب می‌کنند، مهمترین موضوع در نصب باسکول جاده ای سنجش صحیح سطح تمام شده کار و نصب قطعات مکانیکی بر اساس آن است.

بعد از آن، فونداسیون پیش ساخته نصب و تراز می‌شود. بعد از آن، نصاب صفحه باسکول جاده ای ۳ در ۸ متر انجام می‌شود.

نصب الکترونیک باسکول ۵۰ تنی در ورامین

بعد از نصب مکانیکی، نوبت به نصب الکتریکی باسکول جاده ای می‌رسد. در نصب الکترونیک هدف راه اندازی لودسل ها و اتصال آنها به جانکشن باکس و در نهایت اتصال به نمایشگر باسکول جاده ای است.

نصب باسکول ۵۰ تنی

در مرحله  الکترونیک قرارگیری لودسل در محل مناسب خود و نحوه کابل کشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه باسکول جاده ای ۵۰ تنی به صورت همسطح نصب شده است، کابل کشی با محافظ امری ضروری است، با این اقدام، از آسیب کابل‌ها در گودال زیر باسکول جلوگیری می‌شود.

 در آخر هم کالیبراسیون انجام می‌شود تا از دقت عملکرد باسکول نصب شده اطمینان حاصل شود.

جمع بندی

نصب باسکول جاده ای در تمامی صنایع امری ضروری است. ما در شرکت فناوری پند کاسپین مفتخریم که توانسته‌ایم سالیان متمادی در صنایع مختلف و شهرهای ایران باسکول جاده ای نصب کنیم. این مقاله مختصری از نصب باسکول ۵۰ تنی یورونیو در ورامین را توضیح داد تا شما دیدی بهتری نسبت به این موضوع پیدا کنید. 

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک