flag-en-small

باسکول فلز ۱۶ متری

باسکول فلز ۱۶ متری

باسکول فلز ۱۶ متری بیانگر استفاده از یک باسکول با جنس تمام فلز به منظور توزین تریلی ها تا ظرفیت ۶۰ تن است. باسکول های جاده ای به صورت فلزی و بتنی در طول ۸ و ۱۶ متر به صورت برجسته یا همسطح نصب می‌شوند. به باسکول های ۸ متری باسکول کامیون کش و به باسکول های ۱۶ متری باسکول تریلی کش هم می‌گویند. دلیل این امر متناسب بودن طول آنها با وسیله نقلیه مورد نظر و تناسب حداکثر ظرفیت توزین با بار وسیله نقلیه مذکور می‌باشد. قاعده به این صورت است که باسکول های کامیون کش تا ۵۰ تن ظرفیت توزین و باسکول های تریلی کش تا ۶۰ تن ظرفیت توزین دارند.

معرفی باسکول فلز ۱۶ متری

 باسکول ۱۶ متری که برای توزین وسایل نقلیه سنگین تا شصت تن کاربرد دارد، ابعاد صفحه‌ی آن ۳ در ۱۶ متر طراحی می‌شود که به صورت دو صفحه ۳ در ۸ متر در امتداد همدیگر نصب می‌شود و دارای استقامت صفحه ای تا ۱۸۰ تن می‌باشد؛ در این باسکول از ۸ لودسل که هر کدام ۳۰ تا ۴۰ تن ظرفیت توزین دارند، استفاده می‌شود. این وسیله در جاده‌ها، کارخانه‌ها، مراکز صنعتی بزرگ، پلیس راه‌ها، مراکز بارگیری و باربری‌ها و موارد مشابه کاربرد دارد.  

مشخصات باسکول‌ فلز ۱۶ متر

اجزای اصلی صفحات فلزی باسکول تیرآهن ها و ورق فلزی است که به صورت جوشکاری و پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌شوند تا توزین تریلی ها را فراهم سازند. بعلاوه صفحه، از فونداسیون، مبلی ورود و خروج، لودسل ها، نمایشگر توزین و جانکشن باکس‌ برای راه اندازی این باسکول استفاده می‌شود. به دلیل استفاده از فلزات، این باسکول دارای ویژگی‌های منحصر به فردی از قبیل مقاومت و استحکام بسیار بالا در برابر شرایط سخت، نصب سریع و آسان، قابلیت جا‌به‌جایی، امکان نظافت و تعمیر راحت، مقاومت بالا در برابر بار‌های دینامیکی و استاتیکی، هزینه حمل پایین، عملکرد مناسب‌تر در آب و هوای خشک و دقت بالا است. تمامی این قابلیت ها در کنار یکدیگر به همراه قیمت بالای فلزات این ابزار توزین را به عنوان یک سرمایه برای کسب‌و‌کار‌ها مورد توجه قرار داده است.

 نحوه عملکرد باسکول فلزی ۱۶ متری

همانطور که می‌دانید باسکول یک ترازوی دیجیتال بسیار بزرگ است که از لحاظ شکل ظاهری شبیه پلی است که با قرار گرفتن وسیله نقلیه بر روی آن، عمل توزین انجام می‌شود. بدنه فلزی این باسکول از تغییر شکل و کرنش آن در برابر بارهای وارد شده محافظت می‌کند و از مقاومت کششی و فشاری بسیار بالا و مطلوبی برخوردار است.

  توزین وسایل نقلیه جاده ای، در مدل های قدیمی به صورت آنالوگ انجام صورت می‌گرفت اما با پیشرفت‌های صورت گرفته در تکنولوژی، امروزه از لودسل ها و نمایشگرهای باسکول دیجیتال استفاده می‌شود که دقت توزین باسکول فلز ۱۶ متر را به شدت بهبود بخشیده است.

ویژگی های بارز باسکول فلز ۱۶ متری

در پاراگراف های قبلی به طور خلاصه به ویژگی‌های باسکول فلز ۱۶ متری اشاره شد اما بهتر است به بارزترین ویژگی‌ها بپردازیم و هر کدام را به صورت جداگانه بررسی کنیم.

استحکام بالا: استحکام و مقاومت بالای این باسکول به دلیل استفاده از فولاد کربنی است. این فولاد از استحکام قابل قبولی برای سازه‌هایی که بایستی بار زیادی را تحمل کنند برخوردار است.

جابجایی آسان: به دلیل عدم نیاز به زیرسازی زیاد در مقایسه با نمونه بتنی، امکان جابجایی این باسکول با حداقل عملیات زیرسازی امکان پذیر است.

تعمیر و نظافت راحت: اصولا باسکول فلزی ۱۶ متری به صورت برجسته نصب می‌شود که از این بابت دسترسی به زیر باسکول به منظور عملیات تعمیر و نظافت از سهولت بالایی برخوردار است.

هزینه حمل پایین: اجزای این باسکول سبک بوده و به راحتی بعد از ساخت در کارخانه امکان انتقال آن تنها با یک تریلی امکان پذیر است.

تفاوت باسکول فلز تریلی کش با نمونه بتنی آن

در بسیاری از موارد زمان نصب باسکول فلزی در مقایسه با نمونه بتنی کوتاه‌تر است و به محض نصب قابل استفاده است. خود این امر تاثیر بسیار زیادی بر بهره وری کسب‌و‌کارها دارد. حمل و نقل صفحات بتنی از محل تولید به محل نصب به مراتب سخت‌تر است چرا که وزن بالایی دارند و هزینه حمل و نقل آنها افزایش می‌یابد.

در مناطق جغرافیایی مرطوب که تعادل وسایل نقلیه بر باسکول بتنی در مقایسه با باسکول فلزی بالاتر است. بعلاوه تمایل به خوردگی صفحات فلزی حتی با پوشش رنگ‌های مقاوم به خوردگی در محیط های مرطوب و خیس بالاتر است، نمونه باسکول بتنی انتخاب منطقی‌تری است.

شما می‌توانید برای خرید هر یک از انواع باسکول های جاده و دریافت مشاوره خرید باسکول فلز ۱۶ متری، با کارشناسان ما در واحد فروش، ارتباط برقرار کنید. با توضیح شرایط کاری خود بهترین راهنمایی ها را دریافت خواهید کرد.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک