flag-en-small

باسکول فلز ۸ متری

باسکول فلز ۸ متری

در این مقاله توضیحاتی پیرامون باسکول فلز ۸ متری ارائه شده است که به شما کمک می‌کند هنگام خرید باسکول با اطلاعات کامل‌تری اقدام کنید.

باسکول فلز ۸ متری چیست؟

به طور کلی باسکول ها از دو متریال اصلی فلز و بتن ساخته می‌شوند. در نمونه بتنی، ترکیبی از فلز و بتن و در نمونه فلزی تنها از فلز به منظور تولید آنها استفاده می‌شود. هر دو نمونه باسکول در طول ۸ و ۱۶ متر تولید می‌شوند که هر کدام برای هدف خاصی بسته به کسب و کار کاربرد دارد. باسکول های ۸ متری که با هدف توزین بار کامیون ها طراحی شده اند را باسکول کامیون کش هم می‌نامند. در این مقاله توضیحاتی پیرامون باسکول فلز ۸ متری ارائه شده است که به شما کمک می‌کند هنگام خرید باسکول با اطلاعات کامل‌تری اقدام کنید.

باسکول کامیون کش ۸ متری

باسکول با ظرفیت توزین ۵۰ تن، با ابعاد ۳*۸ متر برای توزین کامیون های ۱۰ چرخ و وسایل نقلیه کوچکتر از آن طراحی می‌شود. صفحه باسکول کامیون کش از جنس فلز را باسکول فلز ۸ متری می‌نامند: پس به خاطر داشته باشید باسکول ۵۰ تنی، باسکول کامیون کش و باسکول ۸ متری همگی یکی هستند و برای توزین کامیون و وسایل نقلیه کوچکتر از آن استفاده می‌شوند که به صورت فلزی و بتنی تولید می‌شوند. از باسکول فلز ۸ متری به دلیل سبک بودن سازه در مقایسه با نمونه بتنی، در کسب و کارهایی که امکان جابجایی و نصب باسکول بتنی وجود ندارد، استفاده می‌شود.

باسکول فلز ۸ متری

اجزای باسکول فلز ۸ متری

تمامی اجزای باسکول فلزی مانند نمونه بتنی است اما بهتر است مختصری با ساختار آن آشنا باشیم. فونداسیون که وظیفه دریافت بار از لودسل را دارد عموما به صورت عرضی یکپارچه به صورت بتنی پیش ساخته در کارخانه تولید و به محل نصب ارسال می‌شود. لودسل ها می‌توانند از نوع آنالوگ یا دیجیتال باشند که در هر دو حالت تاثیری بر دقت باسکول ندارد و تنها مکانیزم توزین آنها بایکدیگر متفاوت است.

جانکشن باکس یا همان جعبه اتصال هم که وظیفه تجمیع ولتاژهای دریافتی از لودسل‌ ها را دارد در نمونه لودسل آنالوگ استفاده می‌شود. نمایشگر باسکول هم که تقریبا به عنوان حافظه توزین شناخته می‌شود ممکن است در قابلیت‌های مختلف بسته به کسب و کار استفاده شود.

و اما صفحه باسکول که مهمترین تفاوت باسکول فلزی ۸ متری است تماما از فولاد استفاده می‌شود و طراحی آن با استفاده از تیرآهن های به کار برده شده در صفحه مقاومت آن را در برابر بارهای دریافتی از وسایل نقلیه به شدت افزایش می‌دهد.

پارامترهای تاثیرگذار بر کیفیت باسکول فلزی ۸ متری

کیفیت هر محصولی در هنگام تولید به برخی پارامترها بستگی دارد که اگر توسط تولید کنندگان رعایت شوند همیشه محصولات باکیفیتی تولید خواهد شد که سالها به خریداران خدمات می‌دهند و به کسب و کار آنها کمک می‌کنند. این امر برای باسکول فلزی هم صادق است که در ادامه بسیار کوتاه به آن اشاره شده است.

استفاده از فولاد با استحکام کششی بالا در تولید باسکول ۸ متری

خرید مواد اولیه با کیفیت یکی از پارامترهای تاثیرگذار بر تولید محصولات صنعتی به ویژه باسکول است. برای خرید مواد اولیه آهنی بایستی از قبل همه شرایط را شبیه سازی کرد و بر اساس فشار وارده بر صفحات فلزی، مشخصات فولاد مناسب را تعیین کرد و کاملا آگاهانه اقدام به خرید کرد.

تیر آهن ها به عنوان مهمترین المان استحکام کششی سازه بایستی بر اساس محاسبات دقیق تنش و کرنش خریداری شود. ورق های فلزی و نبشی هایی که این تیر آهن ها را کنار یکدیگر نگه می‌دارند و ورود کامیون بر روی صفحه را ممکن می‌سازند از اهمیت بالایی برخوردارند.

حفظ کیفیت اتصالات باسکول فلزی کامیون کش

در هنگام اتصال اجزای باسکول فلز، برخی از سازه های کوچکتر که بخشی از سازه بزرگتر را تشکیل می‌دهند به عنوان یک ماژول به هم متصل می‌شوند؛ مانند ماژول های تقویتی باسکول های پلیس راهی. سپس تمامی این ماژول ها با پیچ و مهره بهم متصل می‌شوند تا سازه اصلی صفحه فلزی تولید شود. این امر در باسکول فلزی کاسپین هم انجام می‌شود، به بیان دیگر تمامی باسکول های فلزی با ترکیبی از جوشکاری قطعات کوچک تر به سازه و اتصالات پیچ و مهره تولید می‌شوند که همگی بایستی از کیفیت بالا و با دقت بسیار انجام شوند.

قیمت باسکول فلزی ۸ متر

همانطور که در بالا ذکر شد، در باسکول فلزی جنس کلیه صفحات پلتفرم از ورق‌های فلزی، تیر‌های مختلف و بال پهن است، به دلیل بالا بودن قیمت فلز طبیعتا همیشه قیمت آن در اندازه یکسان در مقایسه با باسکول بتنی بالاتر است.

تعیین قیمت با توجه به میزان مواد مصرفی و تعداد و برند لودسل‌های به کار رفته در باسکول، ابعاد و  حداکثر ظرفیت توزین باسکول تعیین‌ می‌شود. با توجه به اینکه ممکن است مشخصات فنی باسکول با توجه به درخواست مشتری تغییر کند هیچ گاه نمی‌توان قیمت دقیقی اعلام کرد. در برخی موارد ممکن است میزان فلز به کار رفته شده بسته به شرایط مشتری که دائما باسکول را جابجا می‌کند تغییر کند، بنابراین نمی‌توان تنها بر اساس اینکه باسکول ۸ متری فلزی است یک قیمت واحد برای آن در نظر گرفت. در صورت تمایل به خرید انواع باسکول فلزی و دریافت مشاوره درباره خرید و انتخاب این محصول، می‌توانید با کارشناسان ما در واحد فروش، تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک