flag-en-small

نصب باسکول ۵۰ تنی در شهرک صنعتی پیشوا

نصب باسکول ۵۰ تنی در شهرک صنعتی پیشوا

همانطور که می‌دانید ما در شرکت فناوری پند کاسپین ماهانه بیش از صد باسکول جاده ای در انواع مختلف بتنی و فلزی با ظرفیت‌های مختلف به خصوص ۵۰ تن و ۶۰ تن نصب می‌کنیم. در این مقاله یکی دیگر از پروژه‌های نصب باسکول جاده ای را که این بار در شهرک صنعتی پیشوا انجام شده است توضیح داده ایم.

شهرک صنعتی پیشوا کجاست؟

شهرک صنعتی پیشوا یکی از شهرک های صنعتی بسیار معروف است که تعداد بسیاری زیادی از واحدهای تولیدی را در شهرستان ورامین تهران در خود جای داده است. در سال ۱۳۹۲ و با  هدف تمرکز بر نزدیکی واحدهای صنعتی تولید به پایتخت این شهرک صنعتی راه اندازی شد و بعد از گذشت مدتی گارگاه ها و کارخانه های متعددی در این شهرک مشغول به فعالیت شدند. مساحت این شهرک ۱۱۶۰ می‌باشد که بر اساس آمار به دست امده نیمی از این مساحت به کسب‌و‌کارهای مختلفی واگذار شده است. 

برخی از شرکت‌های این شهرک صنعتی عبارتند از: شرکت رنگین سفره ایران، شرکت ارسلان پویش گل های بهاره، کارخانه ققنوس سپید پارسی، صفحه کابینت سرخدار، عرفان پروتئین، لبنیات ورامینی.

از نام این مجموعه‌های پیداست که تنوع صنایع در این شهرک صنعتی بالا است اما وجه مشترک همه انها این است که همگی برای انجام کارهای خود نیازمند استفاده از باسکول جاده ای هستند چرا که این ابزار متضمن دقت و کیفیت آنهاست.

نصب باسکول ۵۰ تنی در شهرک صنعتی پیشوا

نصب باسکول جاده ای از لحظه‌ای که خریدار با ما تماس می‌گیرد شروع می‌شود و تا اولین توزینی که باسکول در مجموعه انجام می‌دهد ادامه دارد.

اقدامات پیش از نصب باسکول

قبل از اینکه باسکول جاده ای نصب شود، به منظور بررسی تمامی الزمات و اقدامات نصب بایستی خریدار و فروشنده باهمدیگر نکات اساسی را بررسی کنند که بر همان اساس مابقی عملیات اجرایی انجام شود.

طی مشاوره هایی که در رابطه با محل نصب و کارکرد باسکول جاده ای انجام شد، و با توجه به میزان حجم تولیدی مجموعه درخواست دهنده تصمیم بر نصب باسکول ۵۰ تنی بتنی به صورت همسطح گرفته شد.   

باسکول ۵۰ که به باسکول کامیون کش معروف است برای توزین کامیون‌های ۱۰ چرخ و وسایل نقلیه سبک‌تر از آن کاربرد دارد.

با توجه به همسطح بودن باسکول، بایستی گودبرداری و دیوار کشی آن قبل از شروع نصب توسط کارفرما انجام می‌شد. در این مرحله تمامی مشخصات فنی جهت اجرای گام اولیه نصب برای کارفرما ارسال شد و بعد از آماده سازی محل و آمادگی نصب مراحل بعدی به شرح زیر اجرا شد.

نصب اجزای مکانیک باسکول ۵۰ تنی

بعد از ارسال سازه های بتنی پیش ساخته به محل نصب، متخصصان شرکت پند کاسپین در محل نصب حاضر شده و عملیات نصب را در روز انجام دادند. مهمترین مسئله در نصب مکانیک صحت تراز فونداسیون‌ها و در نظر گرفتن سطح تمام شده کار است. اگر این محاسبات به هر دلیلی اشتباه باشند قطعا باسکول با درصد خطای بسیار بالایی توزین خواهد کرد.  

نصب اجزای الکترونیک باسکول ۵۰ تنی در شهرک صنعتی پیشوا

بعد از نصب قطعات مکانیکی از قبیل صفحه باسکول و فونداسیون، نوبت به نصب الکترونیک باسکول جاده ای می‌رسد. در نصب الکترونیک هدف راه اندازی لودسل ها و اتصال آنها به جانکشن باکس در نمونه آنالوگ و اتصال آنها به نمایشگر باسکول جاده ای دیجیتال در نمونه دیجیتال است.

در این مرحله قرار گرفتن لودسل ها در محل مناسب خود و نحوه کابل کشی از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که این باسکول چهار پایه است و بایستی ۴ لودسل بر روی دو فونداسیون یکپارچه عرضی نصب شود بایستی همه چیز با دقت تراز شود تا در زمان نصب با فشار به یکی از لودسل‌ها خراب نشود. بنابراین تمام توجه افراد در محل نصب حفظ سلامت لودسل‌ ها در حین نصب الکترونیک است.

جمع بندی

نصب باسکول جاده ای در تمامی صنایع به دلیل تاثیر مستقیم آن بر دقت و کیفیت نهایی کالای تولید شده امری اجتناب ناپذیر است. ما در شرکت فناوری پند کاسپین مفتخریم که توانسته‌ایم سالیان متمادی در صنایع مختلف و شهرهای ایران باسکول جاده ای نصب کنیم و این بار هم با اعتماد صنعتگران یک باسکول ۵۰ تنی در شهرک صنعتی پیشوا نصب کرده‌ایم. اگر شما هم برای کسب‌و‌کار خود به نصب باسکول جاده ای نیاز دارید می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک