flag-en-small

باسکول ۶۰ تن پیش ساخته

باسکول ۶۰ تن پیش ساخته

باسکول ۶۰ تنی، در دو نوع پیش ساخته و فلزی تولید می‌شود که هر یک، از نظر سازه و مراحل نصب، دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند. باسکول ۶۰ تن پیش ساخته، در جاده ها، کارخانه ها و تمامی اماکنی که نیاز به وزن کشی وسایل نقلیه سنگین داشته باشند، کاربرد دارد.

می‌توان گفت در بسیاری از موارد هر دو مورد قابل استفاده است اما در شرایطی که حمل قطعات بتنی پیش ساخته به محل نصب دشوار است و امکان دسترسی به محل نصب از طریق جاده مواصلاتی امکان پذیر نیست، بهترین گزینه ساخت باسکول در محل است. ولی در مورد دقت و نحوه عملکرد این دو مورد با یکدیگر تفاوتی ندارند.

اما در محل هایی که امکان حمل وجود دارد بهترین گزینه استفاده از باسکول ۶۰ تن پیش ساخته است، چرا که زمان نصب بسیار کوتاه است و در عرض یکی دو روز باسکول آماده بهره‌برداری است.

باسکول ۶۰ تن پیش ساخته

نام دیگر این محصول باسکول تریلی کش است، چرا که ابعاد آن متناسب توزین تریلی (۳*۱۶ متر) طراحی شده است. این محصول، قادر به تحمل وزن حداکثر ۶۰ تن می‌باشد. به منظور توزین حداکثر ۶۰ تن، این محصول به صورت ۶ پایه که در آن از ۶ لودسل استفاده می‌شود و به صورت ۸ پایه که در آن از ۸ لودسل استفاده می‌شود طراحی شده است.

باسکول ۶۰ تن پیش ساخته که به صورت کاملا بتنی یا مخلوطی از بتن و فلز، در کارخانه های مربوطه ساخته شده و سپس برای نصب، به محل مورد نظر انتقال داده می شود.

صفحه بتنی باسکول ۶۰ تن پیش ساخته

مزایای باسکول بتنی پیش ساخته

یکی از مهمترین مزیت های این باسکول ها نسبت به انواع باسکول های دیگر حفظ دقت عملکرد در آب و هوای متفاوت است که از این حیث باسکول فلزی ممکن است در آب و هوای مرطوب دچار زنگ زدگی شود. البته فراموش نکنید که پوشش رنگ مناسب باسکول فلزی جلوی زنگ زدگی این محصول را در هر شرایطی می‌گیرد.

از طرفی، سازه به کار رفته در باسکول ۶۰ تن پیش ساخته، زمان مورد نیاز برای آماده سازی و نصب این باسکول ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و همچنین به دلیل به کارگیری قالب معکوس فونداسیون در ساخت این سازه، استحکام آن نیز بالا است. دلیل افزایش استحکام تمرکز دانه‌های درشت تر به طرفی است که لودسل نصب می‌شود.

 باسکول های پیش ساخته، معمولا مشکلاتی مانند عدم هماهنگی فونداسیون با نقشه باسکول یا مواردی از این قبیل را ندارند، و تقریبا در صد در صد مواقع تمامی قطعات از پیش ساخته با هارمونی بالا با یکدیگر کار می‌کنند.

خرید باسکول ۶۰ تنی

برای خرید هر یک از مدل های مختلف باسکول ۶۰ تن پیش ساخته، لازم است تا مراحل زیر را طی نمایید:

1- در قدم اول، پس از مراجعه به یکی از درگاه های ارتباطی پند کاسپین (صفحه تماس در سایت شرکت، صفحه اینستاگرام یا تماس با شماره های شرکت)، اطلاعات خود شامل نام، شماره تماس و محل مورد نظر برای نصب باسکول را ثبت نمایید.

2- در قدم دوم، با توجه به اطلاعات وارد شده از سوی شما و محل مورد نظرتان برای نصب باسکول، واحد فروش شرکت پند کاسپین در منطقه مربوطه، برای دریافت اطلاعات بیشتر و صدور پیش فاکتور اولیه با شما تماس خواهند گرفت.

3- در صورت تایید خرید از جانب شما، نمونه قرارداد خرید باسکول ۶۰ تن پیش ساخته از سوی شرکت صادر و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این قرارداد پیش از تایید نهایی شما، به صورت حضوری یا یکی از روش های غیرحضوری، با توافق طرفین رسمی خواهد شد.

ما در شرکت پند کاسپین چندین مدل باسکول ۶۰ تنی متناسب با کسب و کار های مختلف به شما پیشنهاد می‌دهیم. تمامی اجزای باسکول با بهترین کیفیت تحت نظارت مهندسان مجموعه تولید می‌شود.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک