flag-en-small

نصب باسکول ۸۰ تنی در شهر قزوین

نصب باسکول ۸۰ تنی

با بالا رفتن هزینه های کسب و کار و حساسیت فرآیندهای تولیدی نصب باسکول جاده ای در کارخانجات و واحدهای تولیدی به امری ضروری تبدیل شده است. به همین دلیل هر روز تقاضا برای نصب باسکول در خود مجموعه ها و عدم رجوع به باسکول های همسایه با هدف افزایش دقت فرآیندها رو به افزایش است. در این مقاله خلاصه ای از نصب یک باسکول ۸۰ تنی در قزوین توضیح داده شده است.

صنایع استان قزوین

قزوین به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شرق به غرب و جنوب به شمال کشور، نزدیکی به تهران و کرج، موقعیت لجستیک بسیار حساسی دارد و روزانه میلیون ها کامیون و تریلی در این استان تردد می‌کنند. علاوه بر این، این شهر دارای چندین شهرک صنعتی است که اصولا شرکت‌های مستقر در استان‌های همجوار، واحدهای تولیدی خود را در این شهرک های صنعتی راه اندازی می‌کنند.

قزوین از زمان صفوی فعالیت صنعتی داشته و نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می‌کرده است. در دوره معاصر نیز با ساخته شدن اولین شهر صنعتی کشور (البرز) در سال ۱۳۴۶، قزوین جایگاه ویژه‌ای در بخش صنعتی کشور پیدا کرد. در حال حاضر استان قزوین با ۸ شهرک صنعتی به نام‌های البرز، لیا، کاسپین، آبیک، حیدریه، آراسنج، خرمدشت، حکیمیه،و دو شهرک در حال احداث به نام‌های قزوین۲ و شال و نیز ۳ ناحیه صنعتی به نام‌های نیکوییه، الموت و بویین زهرا، زمینه فعالیت بیش از ۸۰۰ شرکت صنعتی را در خود فراهم کرده است.

صنایع استان قزوین

این استان بدون شک یکی از مهمترین قطب‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود. رتبه دوم  توسعه یافتگی صنعتی در سطح کشور به استان قزوین اختصاص دارد.

از جمله شناخته شده ترین واحدهای صنعتی در سطح قزوین می‌توان به تولی پرس، مهرام، سپهر الکتریک، کاچیران، لوازم خانگی پارس، شیشه لیا، آبگینه، آپادانا سرام، سرامیک البرز، کاشی پارس، واحدهای صنعتی هفت الماس، فولاد البرز، فولاد قزوین، فولاد تاکستان و شیشه قزوین اشاره کرد. پس بسیار واضح و مبرهن است که واحدهای صنعتی فعال در این استان درخواست باسکول داشته باشند و سالانه تعداد زیادی باسکول جاده ای از جمله باسکول ۸۰ تنی در این استان به فروش برسد.

نصب اجزای مکانیکی باسکول ۸۰ تنی

ارسال سازه‌ بتنی پیش ساخته، به محل اولین اقدام است، بعد از آن کارشناسان از طرف شرکت پند کاسپین در محل حاضر می‌شوند. با ارزیابی اولیه متخصصان، آماده سازی محل نصب انجام می‌شود که در این مرحله مهمترین موضوع اختصاص فضای کافی به خود باسکول و فضای مانور به وسایل نقلیه است. بنابراین توجه داشته باشید فضای اختصاص داده شده تنها به اندازه ابعاد صفحه باسکول نیست، بایستی فضای ورود و خروج وسیله نقلیه هم بررسی شود. مثلا اگر باسکول ۸۰ تنی به صورت برجسته نصب می‌شود، بایستی از هر طرف چند متر فضا به نصب رمپ اختصاص داده شود.  

در نصب مکانیکی، بعد از گودبرداری و دیوار چینی داخلی گودال، فونداسیون که مستقیما فشار را از لودسل ها دریافت می‌کند در کف گودال نصب می‌شود. و در نهایت، صفحه بتنی ۳*۱۶ متر نصب شد، این باسکول ۸۰ تنی با دو صفحه ۳*۸ در امتداد همدیگر و ۸ لودسل طراحی و نصب شده است.

نصب باسکول جاده ای ۸۰ تنی

نصب اجزای الکتریکی باسکول ۸۰ تنی

بعد از نصب مکانیکی، نوبت به نصب اجزای الکتریکی می‌رسد. در نصب الکتریکی هدف قرار دادن لودسل ها بین صفحه باسکول و  فونداسیون است.  لودسل ها و اتصال آنها از طریق کابل کشی به جانکشن باکس و در نهایت اتصال کابل خروجی به نمایشگر باسکول جاده ای است. البته در این نمونه، لودسل ها دیجیتال بوده و دیگر کابل کشی به جعبه اتصال صورت نگرفته است، و هر لودسل مستقیما به نمایشگر باسکول وصل شده است.

این باسکول ۸۰ تنی به صورت همسطح نصب شده است، بنابراین تمامی اقداماتی که برای محافظت از لودسل و کابل‌ها نیاز است بایستی در حین نصب صورت گرفت. در همین راستا، محافظ‌های لودسل و کابل با هدف حفظ عملکرد و دقت آنها در برابر عوامل محیطی با دقت بالایی انجام شد.

چگونه در استان قزوین باسکول ۸۰ تنی بخریم؟

به منظور خرید باسکول جاده ای در قزوین، به روش‌های مختلفی می‌توانید با ما در تماس باشید. در ابتدا می‌توانید با نماینده فروش ما در استان ارتباط بگیرید، ما با هدف افزایش سرعت عمل و ارزیابی بهتر محیط نصب و بهبود خدمات پس از فروش در تمامی استان ها از جمله قزوین دفتر نمایندگی داریم. بعلاوه، تماس با شرکت از طریق شماره تماس‌های ارتباطی درج شده در سایت و ارتباط با تیم فروش مستقر در دفتر تهران هم ممکن است. همچنین می‌توانید در سایت شرکت فناوری پند کاسپین درخواست خود را ثبت کنید تا ما با شما تماس بگیریم یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید. 

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک