flag-en-small

نصب باسکول ۸۰ تنی در کرمانشاه

نصب باسکول ۸۰ تنی

فروش و انجام مراحل نصب باسکول ۸۰ تنی در کرمانشاه، یکی دیگر از هزاران خدماتی است که شرکت فناوری پند کاسپین در طی ۲۵ سال فعالیت در زمینه تولید و ارائه خدمات باسکول جاده ای انجام داده است. در این مقاله به مراحل نصب باسکول ۸۰ تنی و ضرورت استفاده از باسکول جاده ای در کسب‌و‌کار ها اشاره کرده‌ایم تا راهنمایی برای دیگر کسب‌و‌کار ها باشد.

صنعت در استان کرمانشاه

شهر کرمانشاه مرکز استان کرمانشاه در ایران است، نهمین شهر پر جمعیت و یکی از کلان ‌شهرهای ایران است. جمعیت این کلان شهر در سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۹۴۶٬۶۵۱ نفر بوده و مساحت آن ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است. کرمانشاه مهم‌ترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است و بزرگ‌ترین شهر کُردنشین ایران نیز محسوب می‌شود.

مانند تمامی کلان شهرهای دیگر در ایران، این شهر نیز به روش‌های مختلفی در اقتصاد کشور دخیل است که اتفاقا کرمانشاه در این مورد نقشی حیاتی ایفا می‌کند که در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم.

 مهمترین کارخانه‌های شهر کرمانشاه که بر صنعت این استان و کشور تاثیر بسزایی دارند عبارتند از: کارخانه‌های قند، پالایشگاه کرمانشاه، پالایشگاه نفت آناهیتا، مجتمع پتروشیمی کرمانشاه، کارخانه سیمان غرب، کارخانه سیمان سامان، کارخانهٔ اسید سیتریک کرمانشاه (تنها کارخانهٔ اسید سیتریک خاورمیانه).

باسکول جاده ای ۸۰ تنی

نقش این شهر از سال ۱۳۰۱ که وجود نفت خام به مقدار کافی در غرب ایران کشف شد و از آن زمان فعالیت استخراج و پالایش با احداث شرکت پالایش نفت کرمانشاه که در آن زمان «پالایشگاه کرمانشاه» نام داشت افزایش یافت، بنابراین تاثیر این شهر در اقتصاد ایران از آن زمان تا کنون مشهود بوده است.  

علاوه بر موارد فوق این استان دارای ۳۳۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق (هم منطقه کرد نشین و هم منطقه عرب نشین)، سه بازارچه مرزی فعال، معادن مهم نفت و گاز و قیر طبیعی قابل توجه است. قرارگرفتن در مرکزیت غرب کشور منجر شده است تا استان کرمانشاه به محور اصلی ترانزیت و جابجایی کالا و مسافر به کشور عراق تبدیل شود. در کنار ظرفیت بسیار بالا در زمینه های فرهنگی-هنری، بایستی تنوع اقلیمی برای تولید محصولات کشاورزی، پرورش دام و طیور و گیاهان دارویی را نیز به قابلیت‌های موجود استان افزود.

استان کرمانشاه بر اساس آمارهای رسمی حدود ۱۰۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری دارد که از این تعداد در بهترین شرایط حدود ۳۰۰ مورد فعال هستند. این استان دارای بیش از ۸۶۰ هزار هکتار زمین قابل کشاورزی و حدود ۹ میلیارد متر مکعب آب در سال است که حدود ۲۴۰ هزار هکتار آن به صورت آبی کشت میگردد و بیش از دو سوم این آب از استان کرمانشاه بدون استفاده‌های صحیح در حوزه‌های متفاوت اقتصادی بیرون می رود.

با توجه به توضیحات ذکر شده، استفاده از باسکول جاده ای در تمامی واحدهای صنعتی و اقتصادی امری ضروری است. در ادامه یک نمونه نصب باسکول ۸۰ تنی به تفصیل توضیح داده شده است.

نصب باسکول ۸۰ تنی  

فرایند نصب این باسکول در طی دو مرحله و به شرح زیر انجام شد:

نصب مکانیکی باسکول ۸۰ تنی

اولین اقدام، ارسال سازه‌های بتنی پیش ساخته به محل نصب است، بعد از آن کارشناسان نصب از طرف شرکت پند کاسپین در محل حاضر می‌شوند. بعد از ارزیابی اولیه متخصصان، آماده سازی محل نصب باسکول ۸۰ تنی انجام می‌شود که در این مرحله مهمترین امر اختصاص فضای کافی به باسکول و فضای مانور به وسایل نقلیه است. توجه داشته باشید فضای اختصاص داده شده تنها به اندازه ابعاد صفحه باسکول نیست. مثلا اگر باسکول ۸۰ تنی به صورت برجسته نصب می‌شود، بایستی از هر طرف چند متر فضا هم به رمپ اختصاص داده شود.

در نصب مکانیکی، بعد از گودبردای و دیوار چینی داخلی، فونداسیون که مستقیما فشار را از لودسل ها دریافت می‌کند نصب می‌شود. و در نهایت، صفحه بتنی ۳*۱۶ متر نصب شد، این باسکول ۸۰ تنی با دو صفحه ۳*۸ در امتداد همدیگر و ۸ لودسل طراحی و نصب شده است.

باسکول ۸۰ تنی

نصب الکتریکی باسکول ۸۰ تنی

بعد از نصب مکانیکی، نوبت به نصب الکتریکی می‌رسد. در نصب الکتریکی هدف راه اندازی لودسل ها و اتصال آنها از طریق کابل کشی به جانکشن باکس و در نهایت اتصال کابل خروجی به نمایشگر باسکول جاده ای است. تمامی قطعات الکتریکی باسکول در این مرحله نصب و راه اندازی می‌شوند.

در این مرحله قرار گرفتن لودسل ها در محل مناسب و نحوه کابل کشی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. این باسکول ۸۰ تنی به صورت همسطح نصب شده است، بنابراین تمامی اقداماتی که برای محافظت از لودسل و کابل‌ها نیاز است بایستی در حین نصب صورت گرفت. محافظ‌های لودسل و کابل با هدف حفظ عملکرد و دقت آنها در برابر عوامل محیطی با دقت بالایی انجام شد.

خرید باسکول

اگر تمایل به خرید باسکول جاده ای ۸۰ تنی در استان کرمانشاه دارید؛ می توانید به روش‌های زیر با ما در تماس باشید:

  • تماس با نماینده فروش پندکاسپین در استان کرمانشاه: ما با هدف افزایش سرعت عمل و ارزیابی بهتر محیط نصب و بهبود خدمات پس از فروش در استان کرمانشاه یک دفتر نمایندگی داریم.
  • تماس مستقیم با شرکت پند کاسپین: شما می توانید از شماره های درج شده در صفحه تماس با ما، به طور مستقیم با تیم فروش مستقر در دفتر تهران تماس ارتباط برقرار نمایید. همچنین می‌توانید در سایت شرکت فناوری پند کاسپین درخواست خود را ثبت کنید تا ما با شما تماس بگیریم یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید. 

جمع بندی

شهر کرمانشاه علاوه بر جذابیت ‌های تاریخی، واحدهای صنعتی فعال زیادی دارد. این صنایع کمک کرده است شهر کرمانشاه در اقتصاد ایران نقش موثری داشته باشد. بر کسی پوشیده نیست که تمامی این صنایع نیازمند استفاده از باسکول جاده ای هستند که در این مقاله نصب یک باسکول ۸۰ تنی شرح داده شد.  

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک