flag-en-small

هر آنچه باید درباره خرید باسکول جاده ای دست دوم بدانید

خرید باسکول جاده ای دست دوم

توصیه همیشگی متخصصان بر خرید وسیله الکتریکی نو و پرهیز از خرید دستگاه دست دوم است. دلیل این امر، عدم آگاهی شما از شرایط کاری محصول مورد نظر پیش از خرید و ایجاد مشکلات احتمالی در آینده است. این توصیه به دلیل انتظار بالای شما از دقت باسکول جاده‌ ای برای این دستگاه نیز صادق است و خرید باسکول جاده ای دست دوم، نیازمند کارشناسی دقیق قبل از خرید خواهد بود. در ادامه، مشکلاتی که خرید باسکول های جاده ای دست دوم به همراه دارند و بهتر است قبل از خرید، به آنها دقت داشته باشید را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

نکات مهم درباره خرید باسکول جاده ای دست دوم

گاهی اوقات با هدف صرفه جویی در هزینه خرید، دستگاه دست دوم برای برخی مشاغل توصیه می‌شود؛ اما خرید چنین محصولاتی، خطرات و معایبی نیز دارد که به همین دلیل، این نوع خرید صرفا برای برخی از مشاغل قابل اجرا خواهد بود. این خطرات عبارتند از:

اندازه باسکول دست دوم را نمی‌توان تغییر داد

باسکول های دست دوم، صرفا با همان اندازه ساخته شده قابل استفاده هستند و نمی توانید اندازه آنها را تغییر دهید زیرا به یکپارچگی سازه آسیب رسانده و اجزا در هماهنگی با هم کار نمی‌کنند و در نهایت، دقت توزین که هدف اصلی خرید باسکول است کاهش می‌یابد. این محدودیت، قدرت انتخاب شما را نیز کاهش می‌دهد، چرا که ممکن است خرید باسکول جاده ای دست دوم از نمونه های موجود در بازار، با اندازه وسیله نقلیه‌ای که هدف توزین شماست هم اندازه نباشد و مجبور شوید مدت زمان زیادی را برای پیدا کردن باسکول مطلوب خود صبر کنید یا اینکه باسکولی بزرگتر از نیازتان خریداری کنید.

خرید باسکول جاده ای دست دوم

گارانتی باسکول باطل خواهد شد

شرکت سازنده باسکول در قبال خریدار اول و تنظیمات فنی که در زمان نصب در نظر گرفته است؛ باسکول را گارانتی می‌کند. اگر پیش از پایان مدت زمان گارانتی، دستگاه جابجا ‌شود و یک بار به طور کلی باز و بسته ‌شود درصد آسیب پذیری آن افزایش می‌یابد و گارانتی پس از فروش را از دست می‌دهد. شاید شما پش از خرید باسکول جاده ای دست دوم و در محل نصب جدید، برخی قطعات این محصول را عوض کنید و این قطعات به صورت جداگانه مشمول گارانتی شوند؛ اما کل دستگاه شامل گارانتی نخواهد شد.

ممکن است باسکول در حین جابجایی دستگاه آسیب ببیند

همانطور که می‌دانید؛ باسکول جاده‌ای سازه‌‌ای نیمه سنگین تلقی می‌شود که جابجایی آن چندان کار راحتی نیست و درصد احتمال آسیب رسیدن به این محصول در حین جابجایی بالا است. در این باسکول ها، قطعاتی مانند لودسل‌ها و جانکشن باکس ها بیشترین حساسیت را دارند؛ از طرفی، اگر صفحه باسکول نیز دچار پیچیدگی یا‌ ضربه شود؛ تاثیر بسیاری بر دقت باسکول خواهد داشت.

تا اینجا نکاتی که در خرید باسکول جاده ای دست دوم بایستی به آن دقت داشته باشید و آسیب‌های احتمالی که این وسایل ایجاد می کنند، بیان شد. در مقابل این موضوع، ارتقاء باسکول دست دوم، یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌توانید از آن برای رفع برخی از مشکلات خرید باسکول جاده ای دست دوم استفاده کنید.  

ارتقاء باسکول جاده ای

بسیاری از باسکول ها را می‌توان با تغییر دادن بخشی که دچار آسیب شده است، ارتقاء دهید. گاهی اوقات ممکن است که در این محصولات، لودسل‌ ها دقت خود را از دست بدهند یا صفحه باسکول دچار تغییر شکل یا ترک شده باشد؛ در این صورت نیازی نیست که شما کل باسکول جاده ای را تغییر دهید و تنها کافی است بخشی که دچار مشکل شده است را جایگزین کنید. برای جایگزینی یا ارتقاء یک بخش پس از خرید باسکول جاده ای دست دوم، بهتر است با همان تامین کننده اولی که باسکول از وی خریداری شده است، هماهنگ شوید. این تامین کننده احتمالا بهترین گزینه جایگزین را به شما پیشنهاد خواهد داد و شما با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

دقت داشته باشید که خرید قطعات از همان تامین کننده، یک امر اجباری نیست و اگر شما قصد خرید از تامین کننده باکیفیت دیگری را دارید، می‌توانید از وی خرید کنید.

خرید باسکول جاده ای دست دوم

نکات مهم درباره ارتقاء قطعات پس از خرید باسکول جاده ای دست دوم

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با خرید باسکول جاده ای دست دوم و ارتقاء بخش های مختلف آن، این است که تعویض قطعات فرسوده یا آسیب دیده در باسکول، در مقایسه با استفاده از خدمات پس از فروش به صورت مکرر، بسیار به صرفه تر خواهد بود  و کارکرد کسب و کار شما را دائم از مسیر روتین خارج نمی‌کند.

در هر بار که نیروی پشتیبان برای تعمیر به سایت شما مراجعه می‌کند؛ دستگاه شما برای چند ساعت یا چند روز قابل استفاده نخواهد بود که این امر، فرایند کاری شما را دچار اختلال می‌کند. هر دستگاه دارای طول عمر مشخصی است و استفاده از خدمات و پشتیبانی مکرر برای دستگاهی با طول عمر ۲۰ سال به بالا، تنها موجب هدر رفت انرژی و زمان خواهد شد. در این حالت، بهترین گزینه برای جلوگیری از بروز مشکلاتی که خرید باسکول جاده ای دست دوم و فرسودگی قطعات آن به دنبال دارد، ارتقاء بخش های آسیب دیده باسکول است.

از آنجایی که ارتقاء باسکول شامل بررسی تمامی اجزای آن و رفع عیوب احتمالی این قطعا است؛ این اقدام در نهایت باعث افزایش طول عمر باسکول و فونداسیون خواهد شد.

نصب تکنولو‌ژی های جدید مانند سیستم IoT و استفاده از تجهیزات جانبی مانند پلاک خوان، نمایشگر دوم و چراغ راهنما از دیگر مواردی است که می‌توان برای ارتقاء سیستم توزین پس از خرید باسکول جاده ای دست دوم در نظر گرفت. شایان ذکر است که تغییرات اساسی در ساختار باسکول، بهتر است در فصلی از سال که مشتریان کمتری دارید، انجام شود تا کسب و کارتان آسیبی نبیند.  

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک