flag-en-small

آشنایی با لودسل POWERCELL

لودسل POWERCELL

لودسل، قطعه ای تعیین کننده و بسیار مهم در فرآیند توزین است که کیفیت و دقت آن، به طور مستقیم بر روی کاهش خطای توزین و افزایش بهره وری باسکول های صنعتی تاثیرگذار است. لودسل POWERCELL یکی از مدل های جدید و پیشرفته این محصول است که در این مقاله، به معرفی ویژگی های فنی آن و مزایای بسیار قابل توجهی که در صنایع مختلف دارد، خواهیم پرداخت.

لودسل، قطعه ای تعیین کننده و بسیار مهم در فرآیند توزین است که کیفیت و دقت آن، به طور مستقیم بر روی کاهش خطای توزین و افزایش بهره وری باسکول های صنعتی تاثیرگذار است. لودسل POWERCELL یکی از مدل های جدید و پیشرفته این محصول است که در این مقاله، به معرفی ویژگی های فنی آن و مزایای بسیار قابل توجهی که در صنایع مختلف دارد، خواهیم پرداخت.

لودسل POWERCELL چیست؟

لودسل های POWERCELL از لحاظ کارایی با سایر مدل های این محصول، تفاوت های عمده ای دارند به طور مثال، در این لودسل از سیستم تبدیل دیجیتال و کرنش سنج (استرین گیج) برای تعیین عدد توزین استفاده می شود و از این لحاظ، تفاوتی با سایر لودسل ها ندارد؛ اما، شیوه پردازش اطلاعات در این محصول، کمی متفاوت از سایر مدل های دیگر لودسل است. در لودسل های دیجیتال، پس از اندازه گیری اطلاعات وزنی، این اطلاعات پیش از خروج سیگنال نهایی از محفظه لودسل تنظیم خواهند شد اما پردازش آنها در لودسل انجام نمی شود و بر عهده نمایشگر است. این در حالی است که در لودسل POWERCELL، هم پردازش اطلاعات و هم تولید آنها، در داخل لودسل انجام می شود و یک پردازش دیگر نیز به شکل مجزا در نمایشگر انجام خواهد شد. این امر، قابلیت این لودسل را به طور قابل توجهی در مقایسه با سایر مدل های این محصول افزایش می دهد. 

لودسل POWERCELL

علاوه بر این قابلیت بسیار کارآمد در لودسل های POWERCELL، این محصولات دارای مزایا و معایب مختلفی نیز هستند که بهتر است با آنها آشنایی داشته باشید:

مزایای لودسل POWERCELL

  • نرخ خطای بسیار پایین
  • مقاومت در برابر صاعقه
  • عدم نیاز به جانکشن باکس
  • امکان ارزیابی عملکرد از راه دور

معایب لودسل POWERCELL

  • هزینه راه اندازی بالا
  • پروتکل های اختصاصی

ویژگی‌های لودسل POWERCELL

این لودسل ها، دارای ویژگی ها و قابلیت های متعددی هستند که در ادامه، ۷ مورد از مهمترین موارد این ویژگی ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد:

ویژگی‌های این لودسل عبارتند از:

ترمیم دیجیتال

در لودسل POWERCELL، الگوریتم‌های اختصاصی در ریزپردازنده‌ها برای ترمیم سیگنال دیجیتال تعبیه شده‌اند. با این ریزپردازنده‌ها، هر سلول به طور جداگانه و بر اساس ویژگی های خاصی برنامه ریزی خواهد شد. این امر موجب می‌شود تا هنگامی که لودسل ها در حال استفاده هستند، هر یک از متغیرهای مهم مانند دما، تاریخچه بارگذاری و زمان بارگذاری به طور مداوم اندازه گیری شده و پس از آن، الگوریتم‌های تعبیه‌ شده در این لودسل ها، تأثیر این عوامل را بر خوانش وزن خنثی کنند.

نتیجه وجود این الگوریتم‌ها در جلوگیری از تاثیر پذیری عوامل محیطی باعث می‌شود تا صرف نظر از شرایط محیطی متغیر یا شدید، وزن محموله به شکل بسیار دقیقی اندازه‌گیری شود. این فناوری، به افزایش دقت باسکول های جاده ای در محیط‌هایی با آب و هوای بسیار سرد یا گرم، کمک شایانی می کند. 

قابلیت خود نظارتی

این سیستم ها به طور مداوم، عملکرد هر لودسل را بر اساس مجموعه‌ای از معیارها اندازه گیری و ثبت می کنند که این امر، یک شرایط پایدار را برای عملکرد استاندارد این محصول فراهم خواهد کرد. در این مسیر، اگر اطلاعات ارائه شده از یک لودسل با معیارهای عملکرد آن مغایرت داشته باشد، سیستم به کاربر اطلاع داده و زمینه را برای انجام تحقیقات بیشتر در این رابطه توسط تکنسین فراهم می کند.

خدمات ساده و دسترسی از راه دور

قابلیت عیب‌یابی بر روی نمایشگر به کاربران و تکنسین‌ها اجازه می‌دهد تا از فاصله دور بر عملکرد لودسل نظارت داشته باشند و نیازهای خدماتی این محصول را تشخیص دهند. این امر، با حذف نیاز به آزمایش دستی مدارهای متعدد، می تواند باعث کارآمدتر شدن فرآیندهای تعمیر و نگهداری شود. برخی از تاسیسات لودسل POWERCELL به شبکه‌هایی متصل هستند که به تکنسین ها امکان دسترسی ایمن از راه دور را فراهم می‌کند. در صورتی که یک لودسل نیاز به تعویض داشته باشد (البته این امر بسیار بعید است.)، این روش سریع و ساده خواهد بود.

عیب یابی در ساختار لودسل

لودسل POWERCELL از یک هسته فولادی ضد زنگ که توسط یک محفظه با همین جنس محافظت می‌شود تشکیل شده است. این محفظه به طور کامل با لیزر جوش داده شده تا یک مهر و موم هرمتیک (ضد هوا) در این محصول ایجاد شود. هر لودسل مجهز به سنسور هایی است که یکپارچگی محفظه را کنترل می‌کند. در صورت ایجاد هرگونه تغییر در ساختار یکپارچه این محصول، پیامی در نمایشگر باسکول ایجاد می‌شود که سلول خاصی را که تحت تأثیر قرار گرفته است و این لودسل در آنجا قرار دارد، نشان می‌دهد. در این حالت، باسکول جاده ای به طور معمول به کار خود ادامه می‌دهد تا زمانی که لودسل POWERCELL در یک زمان برنامه ریزی شده، با نمونه سالم جایگزین شود. اطمینان از یکپارچگی محفظه به طور چشمگیری به حذف مشکلات پنهانی که در نهایت می‌توانند باعث خرابی های غیرمنتظره باسکول شوند، کمک می‌کند.

لودسل POWERCELL

کابل ها و اتصالات

لودسل های POWERCELL از کابل های جداشدنی با روکشی از جنس استیل ضد زنگ استفاده می کنند که از آنها در برابر آسیب فیزیکی محافظت می‌ کنند. این کابل با یک مهر و موم شیشه، به فلز ضد آب (با کیفیت IP68/IP69k) به لودسل متصل می‌شود، اما این اتصال به گونه ای است که می‌توان بدون نیاز به هیچ ابزاری آن را جدا کرد. این قابلیت، باعث آسان تر شدن سرویس کاری این محصول و سریع تر شدن عملیات جداسازی یا تعویض کابل یا لودسل خواهد شد. 

قابلیت حفاظت در برابر صاعقه

لودسل های POWERCELL به سیستم حفاظت در برابر صاعقه یا StrikeShieldی مجهز هستند. در صورت برخورد صاعقه، جریان های خطرناک از این محصول تغییر مسیر داده و نمایشگر، مجدد و به طور ایمن راه اندازی می‌شوند.

بدون نیاز به جعبه اتصال (Junction box)

جعبه های اتصال، دلیل آشکاری برای بسیاری از مشکلات باسکول جاده ای هستند. سیستم های مدرن لودسل POWERCELL از پروتکل CAN-BUS استفاده می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد تا جعبه های اتصال را از شبکه های لودسل حذف کنند. این امر، باعث می‌شود تا باسکول جاده ای قابل اعتماد تر باشد و روش های خدمات آن ساده تر شود.

هدف تمامی این پیشرفت ها در زمینه بهینه کردن خدمات لودسل ها و ساخت لودسل POWERCELL، افزایش دقیق و ایجاد اعتماد نسبت به نتایج این محصول است. استفاده از این لودسل ها، در نهایت باعث افزایش سوددهی و کاهش هزینه های عملیاتی صاحبان باسکول جاده ای خواهد شد.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک