flag-en-small

مزایای دریچه منهول بر روی صفحه باسکول

دریچه منهول

صفحات باسکول به گونه ای طراحی می‌شوند تا در محیط های مختلف به اشکال گوناگونی که نیاز است نصب و راه اندازی شوند. مدل طراحی و امکانات صفحات، آنها را از هم متمایز می‌کند. در این مقاله به صفحاتی که دریچه منهول دارند و مزایای این دریچه پرداخته شده است. 

دریچه منهول دسترسی به زیر صفحه را تسهیل می‌کند

 صفحات باسکول جاده ای در مدت زمان کاری خود دائما بایستی از آنها مراقبت شود و فضای زیر آن در دسترس باشد. یکی از راه هایی که افراد به فضای زیر صفحه دسترسی دارند استفاده از دریچه منهول در صفحات بتنی است.

قطعا برای دسترسی به اجزای به کار برده شده در زیر صفحه بتنی باسکول نمی‌توان هر بار آنها را با استفاده از جرثقیل جابجا کرد. بایستی راه های مختلفی برای دسترسی افراد به زیر باسکول طراحی کرد، یکی از این راه‌ها استفاده از دریچه منهول است.

دریچه منهول فضای آماده سازی را کاهش می‌دهد

ساخت دریچه منهول بر روی صفحه باسکول فضای آماده سازی اطراف باسکول را کاهش می‌دهد. دیگر نیازی نیست از کناره های باسکول دسترسی به زیر باسکول فراهم شود. هزینه گودبرداری و فراهم سازی فضایی که فرد از آن عبور کند و به زیر باسکول دسترس داشته باشد حذف می‌شود. این امر بر مدت زمان اجرای پروژه و هزینه تمام شده تاثیر مستقی می‌گذارد؛ با کاهش فضاسازی اطراف باسکول مدت زمان نصب و هزینه نصب کاهش می‌یابد. بنابراین شما با خرید صفحات بتنی دارای دریچه منهول می‌توانید  به طرز قابل توجهی هزینه‌های آماده سازی نصب را کاهش دهید.

دریچه منهول

دریچه منهول تمیزکاری و سرویس و نگهداری را سرعت می‌بخشد

لودسل باسکول جاده ای که در زیر صفحه نصب می‌شود بایستی در یک فضای عاری از آشغال و کثیفی کار کند. تمیز کاری زیر صفحه و اطراف لودسل از عوامل مهم تاثیرگذار بر دقت کارکرد باسکول جاده ای است. از طرفی کابل‌ ها ممکن است در معرض مواد خورنده یا حیوانات جونده باشند و دائما نیازمند تمیزکاری و مراقبت باشند. پس تمیز کاری زیر صفحه باسکول یکی از مواردی است که توسط دریچه منهول تسهیل پیدا می‌کند.

از طرفی سرویس و نگهداری باسکول جاده ای به دسترسی به زیر صفحه باسکول بستگی دارد. برای اینکه لودسل ها و کابل ها سرویس شوند و در صورت نیاز به تعمیر دسترسی به آنها آسان باشد، دریچه منهول بهترین گزینه است.

توزیع تنش در صفحاتی که منهول دارند بهتر است

تنش وارد شده به صفحه باسکول چه در حالت فشاری و چه در حالت کششی اصولا در یک ساختار گوشه دار با گوشه های تیز متمرکز می‌شود و اگر تنش وارده از میزان مقاومت محل تجمع تنش بیشتر باشد، صفحه شروع به ترک خوردن می‌کند.

دریچه دایره ای شکل طراحی شده در وسط صفحه باسکول بتنی باعث می‌شود تنش ها در اطراف آن حرکت کنند و تمرکز تنش اتفاق نیفتد. این توزیع تنش کمک می‌کند عمر صفحه باسکول افزایش یابد.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک