flag-en-small

در خرید لودسل باسکول به چه مواردی توجه کنیم؟

خرید لودسل باسکول

یکی از تجهیزات تاثیر گذار بر عملکرد باسکول ها لودسل است؛ این قطعه الکترومکانیکی، پایه و اساس مکانیزم توزین است، چرا که تبدیل نیروی مکانیکی به سیگنال های الکتریکی بر عهده لودسل است. به دلیل تنوع بالای لودسل ها، اصولا خریداران برای خرید آن دچار سردرگمی هستند. در این مقاله مواردی را که در خرید لودسل باسکول بایستی به آنها توجه کنید، معرفی خواهیم کرد.

خرید لودسل باسکول از فروشندگان معتبر

در حال حاضر فروشنده های زیادی در بازار ایران لودسل می‌فروشند که همگی آنها مدعی هستند که محصولات با کیفیت و معتبری ارائه می‌دهند. خوب طبیعی است که در هر صنعتی برخی افراد سودجو تلاش کنند با این شعار اجناس بی کیفیت خود را به فروش برسانند.

در حال حاضر لودسل هایی در بازار هستند که اطلاعات حک شده بر روی آنها دستکاری شده و تحت نام و مشخصات متفاوتی به فروش می‌رسند.

تنها راهی که می‌توان لودسل بی کیفیت را از لودسل با کیفیت تشخیص داد و خرید لودسل باسکول معتبری انجام داد، خرید این محصول از فروشندگان و شرکت های معتبر است که سالها است در صنعت توزین فعالیت می‌کنند.

خرید لودسل باسکول

در هنگام خرید لودسل باسکول به ظرفیت و کلاس دقت آن توجه کنید

بعد از اینکه فروشنده معتبری پیدا کردید، حال نوبت به مشخصات اساسی و برخی اطلاعات فنی لودسل می‌رسد. لودسل ها ظرفیت توزین متفاوتی دارند، برای باسکول جاده ای مثلا باسکول جاده ای ۵۰ تنی بهتر است از چند لودسل با ظرفیت بین ۱۰ تا ۱۵ تن استفاده کنید.

اینکه شما از چند لودسل استفاده کنید، دقت توزین را نیز افزایش می‌دهد. هنگام خرید باسکول جاده ای بر اساس ظرفیت توزین کل، لودسل خریداری کنید.

مدل لودسل بسیار مهم است

لودسل ها در طرح‌های مختلفی از قبیل خمشی، برشی، کششی و فشاری تولید می‌شوند. هر یک از این لودسل ها در برخی صنایع و برای برخی ابزار توزین کاربرد دارند. مثلا لودسل کششی که حالت S انگلیسی دارد بیشتر برای باسکول های آویز کاربرد دارد و لودسل فشاری برای باسکول جاده ای.

پس بایستی در هنگام خرید لودسل باسکول، مدل این محصول را هم بر اساس کاربرد آن انتخاب کرد. حتما بایستی به شرایط کاری لودسل دقت داشت و بر اساس آن مدل لودسل را انتخاب کرد، چرا که نحوه اعمال بار بر لودسل در صنایع مختلف متفاوت است.

دقت و قیمت لودسل

اگر بخواهیم در مورد ارتباط دقت و قیمت لودسل چیزی بگوییم خلاصه ترین توصیف این است که هرچه دقت افزایش یابد متناسب با ان قیمت لودسل افزایش می‌یابد.

دقت لودسل به نیاز خریدار بستگی و هنگام خرید توسط خریدار تعیین می‌شود. ممکن است یک خریدار بگوید می‌خواهد دقت توزین در هر ۵۰ تن ۱۰ کیلوگرم و خریدار دیگری برای همین ظرفیت توزین درخواست دقت ۵۰ کیلوگرمی کند. در این صورت انتخاب لودسل برای درخواست دقت ۱۰ کیلوگرم در مقایسه با ۵۰ کیلوگرم حساس تر است.

به عبارتی هر چقدر دقت توزین بالا باشد، حساسیت انتخاب این محصول در هنگام خرید لودسل باسکول و قیمت آن افزایش می‌یابد.

انتخاب لودسل بر اساس محیط کاری و آب و هوا

باسکول جاده ای در محیط های مختلفی نصب می‌شود (معدن، کارخانه تولید سیمان، کارخانه تولید مواد غذایی، فولاد سازی و …). هر کدام یک از این محیط ‌ها نیازمند استفاده از لودسل متفاوتی هستند که قابلیت های حفاظتی آنها بر اساس محیط تغییر می‌کند.

مثلا ممکن است بدنه یک لودسل در مقابل گرد و خاک معدن مقاوم نباشد، پس بهتر است از آن در محیط کارخانه مواد غذایی که گرد و خاک ندارد استفاده شود.

خرید لودسل باسکول

عامل دیگری که در خرید لودسل باسکول مهم است، آب و هوایی است که باسکول در آن نصب می‌شود. مثلا برای یک جغرافیای مرطوب، بهتر است از لودسل های مقاوم به رطوبت استفاده شود و در محیط های سردسیری از آن دسته از لودسل هایی استفاده شود که آلیاژ بدنه آنها در مقابل سرما مقاوم است.

به گارانتی لودسل دقت کنید

گارانتی لودسل بسیار موضوع مهمی است. از آنجایی که لودسل ها قطعات بسیار حساسی هستند و بایستی با دقت بالایی کار کنند در صورت خرابی هزینه تعمیر و تعویض آنها بالا است. اگر شما از فروشگاه ها و شرکت های معتبری خرید لودسل باسکول را انجام دهید، حتما گارانتی دارند و از این بابت خیال شما راحت است.

تولید کننده لودسل و استانداردهای آن

در حال حاضر شرکت های معتبری در اروپا و شرق آسیا لودسل تولید می‌کنند که همگی از سابقه بالایی در صنعت توزین برخوردارند و محصولات بسیار با کیفیتی تولید می‌کنند.

در این میان می‌توان به شرکت‌هایی از قبیل سارتوریوس آلمان، لودتك اسپانیا، زمیک چین، کلی چین و فیلینتک آلمانی-آمریکایی که در سریلانکا تولید می‌شود اشاره کرد.

این شرکت‌ها برای بسیار ی از صنایع شناخته شده هستند و تقریبا تمامی استانداردهای بین المللی از قبیل OIML‌ را دارند.

جمع بندی

لودسل یک تجهیز الکترومکانیکی با حساسیت بالایی است که نیروهای مکانیکی را به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند تا وزن یک محموله را اندازی گیری کند.

برای خرید لودسل باسکول، بهتر است به مواردی از قبیل شرکت فروشنده، ظرفیت و کلاس دقت، مدل لودسل، دقت و قیمت،‌ محیط کاری و آب و هوا، گارانتی و سازنده آن توجه کنید. این پارامترها به شما کمک می‌کنند خرید خوبی انجام دهید. 

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک