flag-en-small

نصب باسکول جاده ای در ملایر

نصب باسکول جاده ای

راه‌اندازی و نصب باسکول جاده ‌ای در زمین‌های کشاورزی، میزان تولید سالانه را با دقت بسیار بالایی به کشاورزان گزارش می‌کند. با نصب باسکول جاده ای، هدر رفت منابع کاهش یافته و تغییرات چشمگیری در سود سالانه یک کسب و کار مشاهده خواهد شد؛ از طرفی، نصب باسکول جاده ای به عنوان سرمایه‌گذاری‌ طولانی مدت در کسب و کار نیز محسوب می‌شود.  

در ادامه، تصاویر و توضیحات نصب باسکول جاده ای در ملایر همدان شرح داده شده است. باسکول جاده ای نصب شده، از نوع باسکول جاده ای 60 تنی یا به اصطلاح باسکول تریلی کش است. نوع صفحه‌ این محصول، ترکیبی از بتن و فلز است که به این نوع باسکول جاده ای در زبان غیرتخصصی باسکول بتنی نیز گفته می‌شود.  

نصب باسکول جاده ای

نصب باسکول جاده ای در ملایر

نصب باسکول از ۴ مرحله اصلی تشکیل شده است که هر کدام را به طور خلاصه در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

بررسی محل نصب توسط کارشناسان شرکت فناوری پند کاسپین

در هنگام نصب باسکول جاده ای و در واقع قبل از ارسال قطعات باسکول برای مشتری، کارشناسان شرکت پند کاسپین از محل نصب باسکول جاده ای بازدید کرده و جانمایی باسکول صورت می‌گیرد. پس از جانمایی، نقشه برای مشتری ارسال و آماده‌سازی محل بر اساس نقشه توسط مشتری انجام شده و اجرای آن توسط پیمانکار شرکت بررسی و تایید می‌گردد.

نصب مکانیکی

در این مرحله، فونداسیون و صفحه نصب می‌شود. اگر فونداسیون و صفحه، از پیش طراحی شده باشند، بعد از حمل به محل نصب، کارشناسان شرکت، آنها را نصب خواهند کرد؛ اما اگر باسکول از نوع نصب در محل باشد (باسکول یوروشیپ ۵۰ تنی و باسکول یوروشیپ ۶۰ تنی) فونداسیون در محل اجرا شده و صفحه به محل نصب انتقال می‌یابد.

نصب الکترونیکی

راه اندازی لودسل‌ها و مرتبط کردن آنها با سیستم اندیکاتور در این مرحله صورت می‌گیرد. علاوه بر لودسل و اندیکاتور، یک سیستم کامپیوتر و پرینتر نیز، در مرحله نصب الکترونیکی باسکول جاده ای راه اندازی می‌شود که این امر صدور فاکتور وگزارش‌گیری از سیستم توزین را تسهیل می‌بخشد.

آزمون و صحت سنجی

در نهایت، پس از نصب باسکول جاده ای، چند تست با باسکول نصب شده صورت می‌پذیرد و تمامی المان‌های آن مورد بررسی قرار می‌گیرند. در این مرحله، تمامی موارد به کارفرما یا اپراتور باسکول آموزش داده شده و کالیبراسیون باسکول انجام می‌شود.

نصب باسکول جاده ای

خرید باسکول جاده ای در استان همدان، شهرستان ملایر

استان همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه، آب و هوای فوق‌العاده، خاکی سرشار از مواد آلی و معدنی و حضور نیروی خلاق و فعال، از قابلیت‌های تولیدی فراوانی در زمینه محصولات کشاورزی برخوردار است. این شرایط دلیلی شده است که استان همدان علاوه بر تامین نیازهای داخلی استان، بخشی از نیازهای سایر مناطق را در زمینه محصولات کشاورزی برطرف نماید. طبق آمار رسمی اتاق بازرگانی استان همدان، این استان در تولید گردو، سیر و سیب زمینی رتبه اول کشور را دارد، البته این استان در تولید انگور رتبه سوم و تولید کشمش رتبه دوم را به خود اختصاص داده‌است.

 در استانی مانند همدان که کسب و کار کشاورزی و باغداری بخش زیادی از فعالیت‌های ساکنان آن را شامل می شود، خرید و نصب باسکول جاده ای یکی از الزامات محسوب می‌شود؛ زیرا باغات و زمین های کشاورزی، در فصل برداشت نیاز دارند به طور مداوم محصولات خود را توزین کنند. بنابراین خرید باسکول ۶۰ تنی فرایند کاری باغداران و کشاورزان عزیز را در این برهه از زمان تسهیل می‌بخشد. شایان ذکر است که با توجه به حجم برداشت زمین زراعی، کشاورزان می‌توانند باسکول ۵۰ تنی یا باسکول ۶۰ تنی خریداری نمایند. تفاوت در ظرفیت تولید و خرید باسکول جاده ای متناسب با تولید، در نهایت منجر به تفاوت قیمت باسکول جاده ای نیز خواهد شد.

لزوم خرید باسکول جاده ای در ملایر  

با توجه به موارد ذکر شده، به راحتی می‌توان دریافت که ملایر از پتانسیل بالایی در صنعت کشاورزی برخوردار است و یکی از موارد ضروری برای هر صنعتی در ابتدای کار و با هدف افزایش سودآوری، خرید باسکول جاده ای است.

جمعیت قابل توجهی از ساکنان شهرستان ملایر به کار کشاورزی اشتغال دارند. کشت در دو صورت آبی و دیم انجام می‌گیرد. مهم‌ترین محصولات کشاورزی در ملایر عبارتند از گندم، جو، تره‌بار و چغندر قند. فراورده‌های باغی این شهرستان نیز عبارتند از انگور، بادام، گردو، آلبالو، زردآلو و سیب که بعضی به صورت تازه و بعضی (از جمله انگور و زردآلو) به صورت خشکبار صادر می‌گردد. تمامی این محصولات برای عرضه در بازار نیازمند توزین هستند، این امر بسته به ظرفیت تولید با خرید باسکول ۵۰ تنی و یا خرید باسکول ۶۰ تنی قابل انجام است. توزین تنها ابزار اندازه‌گیری این محصولات است و این امر خود دلیلی بر اهمیت استفاده از باسکول ۵۰ تنی و باسکول ۶۰ تنی است.

انگور مهم‌ترین محصول ملایر محسوب می‌شود که از آن فراورده‌های متنوعی چون شیره انگور، باسلوق و کشمش تهیه می‌گردد. این محصولات برای توزیع در دیگر استان‌ها بایستی به دقت و به درستی توزین شوند. محصول کشمش ملایر علاوه بر توزیع در استان‌های کشور ایران، به کشورهای اروپایی به ویژه آلمان صادر می‌شود. در صادرات محصولات به دلیل نقل و انتقالات مالی بالا و الزام دقت در این امر، تمامی باغدارانی که محصولات صادراتی پرورش می‌دهند از باسکول ۵۰ تنی و باسکول ۶۰ تنی استفاده می‌کنند.

نصب باسکول جاده ای

 علاوه بر صنعت کشاورزی، بخش دیگری از صنعت این شهرستان دامپروری است. شیر گاوداری‌ها به کارخانه شیر پاستوریزه همدان حمل می‌شوند که در این فرایند زمان ارسال شیر از دامپروری و هنگام ورود شیر به کارخانه شیر پاستوریزه، وزن شیر توزین می‌شود. در این صنعت هم با توجه به ظرفیت تولید شیر، دامداران خرید باسکول ۵۰ تنی و یا خرید باسکول ۶۰ تنی را انجام می‌دهند.  علاوه بر این، بعضی از فراورده‌های دامی به خصوص روغن، پنیر و کشک از صادرات مهم این شهرستان به‌شمار می‌آیند. از دیگر فعالیت‌های مهم در این زمینه، پرورش طیور است که گوشت آن به استان‌های خوزستان، لرستان و شهر همدان صادر می‌شود. همه این صنایع نیازمند توزین هستند و اهمیت استفاده از باسکول ۵۰ تنی و ۶۰ تنی را مشخص می‌کنند.

قیمت باسکول جاده ای در ملایر همدان

جهت کسب اطلاع از قیمت باسکول در ملایر، لیست قیمتی باسکول با ظرفیت‌های مختلف مانند قیمت باسکول ۶۰ تنی و یا قیمت باسکول ۵۰ تنی تنها کافیست با دفتر مرکزی باسکول پند تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک