flag-en-small

نصب باسکول ۵۰ تنی در خرم آباد

خرید باسکول ۵۰ تنی

بر کسی پوشیده نیست که باسکول جاده ای یکی از مهم‌ترین ابزارهای کنترل کیفیت در تمامی صنایع است. تقریبا می‌توان گفت هیچ کالای صنعتی وجود ندارد که در فرایند تولید آن یکبار از باسکول جاده ای استفاده نکرده باشد. ممکن است باسکول در زمان خرید مواد اولیه یا هنگام خروج کالا از واحدهای صنعتی مورد استفاده قرار گیرند. در این مقاله به نصب یک باسکول ۵۰ تنی در شهر خرم آباد اشاره شده است.  

آشنایی با شهر و صنایع خرم آباد

خرم آباد شهری در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران ۴۹۰ کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران – جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است. آزاد راه شماره پنج ایران از این شهر عبور می‌کند.

اقتصاد خرم‌ آباد بر پایهٔ کشاورزی، دامداری، باغداری، صنایع دستی و تا حدودی صنایع کارخانه‌ای است. کارخانه پارسیلون، کارخانه صنایع چرم و پوست وابسته به کفش ملی، شرکت کشت و صنعت خرم‌آباد و شرکت ژنراتورسازی ایران از جمله کارخانه‌های فعال در خرم‌آباد هستند. از دیگر صنایع مهم این شهر می‌توان به شرکت صدر فولاد اشاره کرد که بخش زیادی از متخصصان را جذب کرده است.

پتروشیمی خرم‌آباد در سال ۱۳۸۶ توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و با همکاری کنسرسیوم ایتالیایی تکنی مونت و نارگان بنیان‌گذاری شد. این پتروشیمی بخشی از خط لوله اتیلن غرب است. بزرگی این پتروشیمی ۱۳۰ هکتار است و مالکیت این مجتمع به‌طور کامل متعلق به شرکت پتروشیمی باختر است.

واحد کاتالیست مجتمع پتروشیمی خرم‌آباد در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ از طریق ویدئو کنفرانس توسط حسن روحانی رئیس‌جمهور وقت ایران افتتاح شد. این نخستین واحد ساخت کاتالیست در ایران است و سالانه ۱۰۰ تن از این فرآورده را تولید خواهد کرد.

نیاز صنایع خرم آباد به باسکول جاده ای

با توجه به توضیحات ذکر شده در بالا و شناخت شهر خرم آباد بخش‌های اقتصادی و صنعتی این شهر از جمله صنعت کشاورزی، فولاد و پتروشیمی نیازمند استفاده از انواع باسکول جاده ای از جمله باسکول ۵۰ تنی هستند. 

خرید باسکول ۵۰ تنی

 نصب باسکول ۵۰ تنی در خرم آباد

نصب این مدل از باسکول جاده ای، در دو مرحله مختلف انجام شد که در ادامه، به شرح کوتاهی از این مراحل خواهیم پرداخت:

نصب مکانیکی باسکول کامیون کش

بعد از ارسال سازه های بتنی پیش ساخته باسکول ۵۰ تنی به محل نصب، نصاب باسکول جاده ای از طرف شرکت پند کاسپین در محل نصب حاضر می‌شود. بعد از ارزیابی اولیه متخصصان، آماده سازی محل نصب باسکول ۵۰ تنی انجام می‌شود، مهمترین موضوع در نصب باسکول جاده ای اختصاص فضای کافی به متعلقات جانبی باسکول و اختصاص فضای مانور به وسایل نقلیه است. توجه داشته باشید فضای اختصاص داده به باسکول تنها به اندازه ابعاد صفحه باسکول نیست. مثلا اگر باسکول ۵۰ تنی به صورت برجسته نصب می‌شود، بایستی از هر طرف چند متر فضا به رمپ اختصاص دهید.

در نصب مکانیکی باسکول ۵۰ تنی، بعد از گودبردای و دیوار چینی داخلی، فونداسیون که مستقیما فشار را از لودسل ها دریافت می‌کند نصب می‌شود. بعد از آن صفحه بتنی ۳*۸ نصب می‌شود.

نصب الکتریکی باسکول کامیون کش

بعد از نصب مکانیکی باسکول ۵۰ تنی، نوبت به نصب الکتریکی باسکول می‌رسد. در نصب الکتریکی هدف راه اندازی لودسل ها و اتصال آنها از طریق کابل کشی به جانکشن باکس و در نهایت اتصال کابل خروجی به نمایشگر باسکول جاده ای است.

در این مرحله قرار دادن لودسل در محل مناسب و نحوه کابل کشی از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه باسکول جاده ای ۵۰ تنی به صورت همسطح نصب می‌شود بایستی کابل ها به گونه ای نصب شوند که در مقابل آسیب‌های محیطی در امان باشند و حتما سطح آنها با مواد مناسب به منظور جلوگیری از جویده شدن پوشش داده شوند.

خرید باسکول ۵۰ تنی

خرید باسکول کامیون کش در خرم آباد 

به منظور خرید باسکول جاده ای در خرم آباد، از چند طریق می‌توانید با ما در تماس باشید. در وهله اول می‌توانید با نماینده فروش ما در استان لرستان ارتباط برقرار کنید، ما با هدف افزایش سرعت عمل و ارزیابی بهتر محیط نصب و بهبود خدمات پس از فروش در هر استان با یک نماینده همکاری می‌کنیم. علاوه بر روش فوق، تماس با شرکت از طریق شماره تماس‌های ارتباطی ذکر شده در سایت می‌توانید مستقیما با تیم فروش مستقر در دفتر تهران ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید در سایت شرکت فناوری پند کاسپین درخواست خود را ثبت کنید یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید.  

جمع بندی

شهر خرم آباد علاوه بر جذابیت ‌های گردشگری، طبیعت و آب و هوای خوب، از فعالیت‌های صنعتی بالایی برخوردار است. این صنایع کمک کرده است خرم آباد در صنعت ایران سهم نه چندان زیادی اما موثری داشته باشد.  تمامی این صنایع نیازمند استفاده از باسکول جاده ای هستند که در این مقاله یکی از باسکول های نصب شده شرح داد شد.

با توجه به تنوع تولید محصولات و حجم تولیدی کارخانجات مختلف، باسکول ۵۰ تنی بیشترین طرفداران را در خرم آباد دارد. شرکت فناوری پند کاسپین در طی بیست سال فعالیت، باسکول های متعددی در صنعت کشاورزی استان لرستان نصب کرده است.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک