flag-en-small

نصب باسکول ۶۰ تنی در یزد

خرید باسکول ۶۰ تنی

باسکول ها ابزارهای بسیار مهم و ارزشمندی برای تمامی صنایع هستند. تقریبا بالای ۹۰ درصد کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات با هدف کنترل دقیق فرآیندها و مدیریت منابع از باسکول جاده ای استفاده می‌کنند.

استان یزد علاوه بر جاذبه های گردشگری و تاریخ کهنی که دارد در حوزه صنعت هم جزو ۵ استان برتر صنعتی ایران محسوب می‌شود. بنابراین نیاز استفاده از باسکول جاده ای در این استان به شدت احساس می‌شود. در این مقاله، مطالبی پیرامون صنعت و اقتصاد استان یزد و همچنین یکی از پروژه های نصب باسکول ۶۰ تنی در این استان نگارش شده است. 

صنعت و اقتصاد استان یزد

نساجی، فولاد سازی و معدن مهم‌ترین ارکان اقتصادی استان یزد هستند. از طرفی کارخانجات صنایع غذایی، کاشی سازی و کابل سازی به تقویت این اقتصاد کمک شایانی می‌کنند.

از نظر رتبه‌بندی کشوری استان یزد به عنوان پنجمین استان صنعتی کشور شناخته می‌شود که با داشتن بیش از سه هزار واحد صنعتی نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می‌کند.

در ادامه به دو کارخانه فعال و مطرح این استان اشاره شده است.

کارخانه فولاد آلیاژی ایران

این کارخانه از پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع فولاد آلیاژی و مخصوص در ایران  و یکی از مدرن‌ترین کارخانجات فولاد آلیاژی منطقه با ظرفیت تولید سالیانه ۱۴۰٬۰۰۰ تن در فاز اول و ۲۰۰٬۰۰۰ تن در فاز دوم می‌باشد که در سال ۱۳۷۸ به بهره‌برداری رسید.

امکان تولید فولادهای آلیاژی و مخصوص با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای بین‌المللی در این مجموعه قابل تولید ‌است. محصولات این شرکت در صنایع نفت و پتروشیمی، ابزارسازی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی، صنایع خودرو سازی، ماشین‌سازی و سایر صنایع کاربرد وسیع دارد.

نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در یزد

کارخانه نساجی یزدباف

کارخانجات یزدباف در سال ۱۳۳۵ به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع برای ایجاد کارخانجات ریسندگی، بافندگی، چاپ و تکمیل انواع پارچه‌های پنبه‌ای در شهر یزد تأسیس گردید. این مجموعه از مدرن‌ترین ماشین آلات اروپایی و دانش فنی روز و با استفاده از بهترین مواد اولیه، تولید کننده انواع پارچه‌های پنبه‌ای و الیاف مصنوعی و مخلوط آن‌ها به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارخانجات نساجی خاورمیانه شناخته می‌شود. 

نصب باسکول ۶۰ تنی (باسکول تریلی کش) در یزد

ما در شرکت فناوری پند کاسپین با سالها فعالیت در صنعت توزین تقریبا در تمامی صنایع استان یزد چندین باسکول جاده ای با ظرفیت‌ها و مدل‌های مختلف نصب کرده‌ایم. در ادامه مراحل نصب باسکول ۶۰ تنی ذکر شده است. 

آماده سازی محیط اطراف باسکول

اولین مرحله نصب باسکول ۶۰ تنی، آماده سازی محیطی است. در حین آماده سازی، کارشناسان ما در محل نصب حضور یافته و اقدامات انجام شده را از نظر کیفی ارزیابی می‌کنند. بعد از اتمام این مرحله تمامی قطعات بتنی پیش ساخته از شهرک صنعتی قزوین به یزد انتقال می‌یابند.   

نصب اجزای مکانیکی باسکول ۶۰ تنی  

بعد از انجام مراحل قبل، نوبت به نصب مکانیکی باسکول می‌رسد. در این مرحله متخصصان حاضر شده در محل، قطعات پیش ساخته بتنی فونداسیون و صفحه را در محل آماده شده نصب می‌کنند. در بسیاری از موارد جرثقیل و کمی هم ملات سیمانی نیاز است که از قبل به خریدار اطلاع داده می‌شود.  

نصب باسکول ۶۰ تنی

نصب قطعات الکتریکی باسکول جاده ای

در این مرحله نوبت به نصب لودسل ها، کابل‌ها، جعبه اتصال و نمایشگر می‌رسد. تقریبا سخت‌ترین بخش نصب باسکول ۶۰ تنی همین مرحله نصب الکتریکی است. ابتدا جانمایی لودسل‌ها صورت می‌گیرد و هر لودسل در محل خود در بین کفشک قرار می‌گیرد. سپس کابل‌های اتصال از لودسل‌ها به سمت جانکشن باکس کابل کشی می‌شوند.

بعد از این مرحله کابل کشی خروجی جانکشن باکس به سمت نمایشگر صورت می‌گیرد. نمایشگر هم راه اندازی می‌شود و تنظیمات اولیه آن صورت می‌گیرد.

کالیبراسیون باسکول ۶۰ تنی  

بعد از تمامی مراحل فوق، بایستی اجزای الکتریکی با دقت و در هماهنگی با هم کار کنند و از دقت توزین آنها اطمینان حاصل شود. در این مرحله باسکول با وزنه های استاندارد از قبل تعیین شده اطمینان سنجی می‌شود.  

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک