flag-en-small

قیمت لودسل بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت باسکول

یکی از پارامترهای تاثیرگذار بر روی تعیین قیمت نهایی باسکول، قیمت لودسل است. اگر شما نیز، به دنبال خرید باسکول جاده ای هستید، بهتر است بدانید که بخش زیادی از قیمت تمام شده باسکول، در واقع به خرید لودسل باسکول از سوی شما بستگی دارد. در ادامه، انواع لودسل ها و پارامترهایی از آنها را بر قیمت لودسل تاثیرگذار هستند بررسی خواهیم کرد.

عوامل موثر در تعیین قیمت لودسل

قیمت لودسل متاثر از مشخصه هایی از قبیل مکانیزم کاری لودسل، شکل ظاهری آن و شرکت سازنده این محصول است. به طور مثال، در مورد قیمت لودسل دیجیتال فشاری فلینتک، این عوامل نقش تعیین کننده ای دارند:

  • مکانیزم کاری این لودسل که از نوع لودسل دیجیتال است.
  • شکل ظاهری آن که به صورت فشاری یا سیلندری است.
  • شرکت سازنده این محصول که برند فیلینتک است. 

حال شما فکر کنید که ۵ مدل مکانیزم کاری، ۶ تا ۷ نوع مکانیزم و ده ها شرکت سازنده لودسل داشته باشید؛ اگر همه این موارد را در نظر بگیریم متوجه می‌شویم که تنوع قیمت لودسل و همچنین، مدل های مختلف آن در بازار بسیار بالا می رود. 

قیمت باسکول

تغییر قیمت لودسل بر اساس مکانیزم 

مکانیزم های کارکردی (نحوه عملکرد) لودسل بر اساس ارزان ترین تا گران ترین قیمت لودسل، به ترتیب شامل لودسل آنالوگ، لودسل هیدرولیک، لودسل های آنالوگ/دیجیتال هیبریدی و لودسل دیجیتال است.

لودسل آنالوگ 

این لودسل از جنس فولاد ضد زنگ (استیل) تولید می‌شود و بر اساس کرنش سنج های الکتریکی، وزن را اندازه گیری می‌کند. سیگنال آنالوگ بعد از ایجاد در لودسل به جانکشن باکس منتقل می‌شود و با سیگنال های دریافتی از دیگر لودسل ها ادغام می‌شود و به نمایشگر می‌رسد. 

قیمت لودسل هیدرولیک به دلیل خطایی که ممکن است در جانکشن باکس رخ دهد و تاثیری که از امواج و متغیرهای محیطی می‌گیرد از قیمت لودسل های دیگر پایین تر است.

قیمت باسکول

لودسل هیدرولیک 

این مدل لودسل، از پیستونی که سیال روغنی را در یک مخزن فشرده می‌کند، تشکیل می‌شود. سیال درون ستون‌ها با مکانیزمی به نام “توتالایزر” در نزدیکی اتاقک باسکول فشرده می‌شود. در این فرآیند، نیروی انباشته شده ناشی از فشار سیال، بر یک لودسل آنالوگ اعمال می‌شود. سپس سیگنال الکتریکی آنالوگ تولید می‌شود. قیمت لودسل هیدرولیک به دلیل استفاده از کانال های هیدرولیک بالا است.

لودسل هیبرید آنالوگ/دیجیتال

این لودسل ترکیبی از مکانیزم آنالوگ و دیجیتال است. در فاز اول، لودسل آنالوگ سیگنال تولید شده را به جعبه اتصال می‌فرستد و سپس از سمت خروجی سیگنال دیجیتال از جعبه اتصال خارج می‌شود و به نمایشگر ارسال می‌شود. 

دقت این لودسل در مقایسه با موارد قبل بهتر است و همین عامل، قیمت لودسل هیبرید آنالوگ/دیجیتال را نسبت به مدل های آنالوگ و هدرولیک افزایش می دهد.

لودسل دیجیتال

به جرات می‌توان گفت که لودسل دیجیتال، با دقت‌ترین لودسل موجود در بازار است و از نظر سرعت عمل و کارایی، از همه نمونه های قبلی بهتر است. 

توجه داشته باشید که دقت مهم‌ترین عامل انتخاب و قیمت لودسل است، پس طبیعی است که لودسل دیجیتال بیشترین تقاضا و البته بالاترین قیمت را در میان دیگر لودسل ها داشته باشد.

انواع اشکال ظاهری لودسل دیجیتال  و تاثیر آنها بر قیمت لودسل

به دلیل اینکه کاربرد لودسل دیجیتال از دیگر نمونه های این محصول بیشتر است، در ادامه تنها به معرفی مدل های مختلف همین نمونه لودسل و تاثییر طراحی هر یک از مدل ها بر قیمت لودسل خواهیم پرداخت.

لودسل دیجیتال تک پایه 

این لودسل بیشترین کاربرد را در ترازوهای فروشگاهی، توزین نقاله و توزین ماشین آلات بسته بندی و پرکن دارد. بیشترین تولید لودسل دیجیتال از نوع تک پایه است. 

قیمت باسکول

 لودسل دیجیتال خمشی 

لودسل دیجیتال خمشی کاربردهای در تولید باسکولت ها، باسکول های کفه ای و دام کش ها دارد. 

لودسل دیجیتال کششی 

این لودسل بر اساس تغییرات طول کار می‌کند و شکلی مانند حرف انگلیسی S‌ دارد که برای توزین های آویز مورد استفاده قرار می‌گیرد.  

لودسل دیجیتال سیلندری 

این لودسل شبیه استوانه است و برای باسکول جاده ای کاربرد دارد. 

مواد مصرفی به کار گرفته شده در تولید این لودسل ها و پیچیدگی طراحی برد الکتریکی آنها که فشار را به سیگنال دیجیتال تبدیل می‌کند، دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت لودسل هستند.  

قیمت لودسل بر اساس برند تولید کننده 

لودسل باسکول توسط شرکت های بسیار زیادی در تمام نقاط دنیا تولید می‌شود. برخی از این برندهای تولید کننده، از شهرت و کیفیت بالاتری برخوردارند که همین عامل، قیمت تمام شده لودسل آنها را افزایش می‌دهد.

هرچه شرکت تولید کننده، دقت لودسل را افزایش دهد و به خریداران کمک کند تا توزین اقلام خود را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهند، قیمت لودسل تولیدی آنها نیز افزایش خواهد یافت. شما هم در هنگام خرید باسکول جاده ای می‌توانید از بین برندهای مختلف، مدلی را که با بودجه و نیاز شما سازگارتر است انتخاب کنید. 

قیمت باسکول

در حال حاضر، شرکت های تولید کننده لودسل معتبر و زیادی شامل سارتوریوس،‌ لودتك،‌ زمیک،‌ جی سل، کلی،‌ فلینتک،‌ سنسوكار و رایس لک و … در دنیا وجود دارند. این شرکت ها هر سال با تمرکز بر افزایش دقت لودسل ها در حال تولید لودسل های جدیدی هستند. تنوع تولید لودسل در تمامی این شرکت ها بالا است و همین عامل باعث می شود تا رقابت برای تولید لودسل با کیفیت، بسیار بالا باشد. 

سخن پایانی 

عوامل متعددی از جمله طراحی و مدل لودسل، برند تولید کننده و کیفیت مواد مورد نیاز برای ساخت این محصول، به طور مستقیم بر روی قیمت باسکول تاثیرگذار هستند. از آنجایی که لودسل یکی از قطعات کلیدی در انواع مختلف باسکول از جمله باسکول های جاده است؛ قیمت این قطعه می تواند باعث کاهش یا افزایش هزینه تمام شده برای تولید یک باسکول شود و بهتر است پیش از خرید باسکول، مدل های مختلف لودسل مورد نیاز باسکول خود را نیز بررسی کرده و مدلی را انتخاب کنید که مناسب ترین محصول برای کسب و کار شما باشد.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک