flag-en-small

مقایسه لودسل های چینی و اروپایی

لودسل های چینی

قبل از اینکه درمورد لودسل های چینی صحبت کنیم بهتر است ابتدا باور عمومی خودمان را در مورد محصولات چینی مورد تحلیل قرار دهیم.

ما در ایران، فکر می‌کنیم محصولات چینی محصولات بی کیفیت و ارزانی هستند که ارزش هزینه کردن ندارند. اما این باور بدون شک اشتباه است، چرا که تجار ایرانی برای افزایش سود‌ آوری خود اقدام به واردات محصولات بی کیفیت چینی می‌کنند. ولی محصولات چینی تنها محصولاتی که ما در ایران استفاده می‌کنیم نیستند. امروزه اکثر کشورهای توسعه یافته که محصولات بسیار با کیفیتی تولید و استفاده می‌کنند، کارخانه تولید محصولات خود را در کشور چین راه اندازی کرده‌اند. این بدین معنی است که محصولات چینی تنها محصولاتی که ما استفاده می‌کنیم نیستند و محصولات بسیار با کیفیتی هم در چین تولید می‌شوند.

اگر بر این باور باشیم که لودسل های چینی همگی بی کیفیت و لودسل های اروپایی همگی با کیفیت هستند تصور اشتباهی است. در ادامه کمی در مورد کشور چین و جایگاه آن توضیحاتی ارائه شده است و لودسل های چینی و اروپایی از منظر قیمت و کیفیت باهم مقایسه شده اند.  

تولید محصول در کشور چین

سیاست تولید محصول در کشور چین بر این مبنا است که هیچ مشتری تولید کننده ای نبایستی دست خالی از این کشور خارج شود. به همین دلیل طیف گسترده ای از محصولات اولیه و تکنولوژی ساخت برای تولید یک محصول با قیمت ها و کیفیت های مختلفی وجود دارد. به عبارتی سازندگان بر اساس بودجه شما کالای درخواستی را تولید می‌کنند، ولی مسلما هر چقدر خریدار میزان بودجه ی خود را برای خرید محصول مورد سفارش کم کند از کیفیت محصول کاسته می‌شود. این موضوع اساس طبقه بندی محصولات تولید شده در کشور چین است که بر همین اساس محصولات از رتبه ۱ تا ۵ و ۶ طبقه بندی می‌شوند.

لودسل های چینی

اخیرا تجار ایرانی با توجه به عدم استقبال مردم از کالای چینی بی کیفیت، در حال واردات کالاهای مرغوب چینی هستند. این کالاها در بسیاری از مواقع مشابه کالاهای اروپایی و ژاپنی هستند و بعضا حتی کیفیتی بهتر از آنها دارند.

در این میان در حوزه راه سازی و خطوط تولید‌، قطعات ساخت کشور چین به مراتب از کشور هایی نظیر ژاپن و بعضا کشور های اروپایی بهتر است. از طرفی بسیاری از شرکت های مطرح دنیا مانند اپل تمامی محصولات خود را در چین تولید می‌کنند. با توجه به اینکه هزینه اولیه تولید و دستمزد ها در چین کمتر است، این شرکت ها کالای با کیفیت را با هزینه کمتر تولید می‌کنند و اندازه بازار خود را با کاهش قیمت تمام شده افزایش می‌دهند.

تفاوت لودسل های چینی و اروپایی

در خرید هر کالایی از جمله لودسل، کیفیت و قیمت بسیار مهم است. البته برای خرید لودسل بایستی دقت اندازه گیری را هم علاوه بر کیفیت و قیمت از پارامترهای اساسی برشمرد.

لودسل های چینی از بی کیفیت ترین تا بهترین نوع خود در بازار ایران به فروش می‌رسند. به عبارتی لودسل چینی از درجه ۱ تا ۵ و ۶ قابل خریداری است. از طرفی لودسل های اروپایی هم در بازار وجود دارند. به نظر شما کدام لودسل بهتر است؟ چینی یا اروپایی؟

برای پاسخ دادن به این سوال هیچ کس نمی‌تواند به صراحت یکی از گزینه ها را انتخاب کند. چرا که برخی لودسل های چینی که کیفیت بهتری از نمونه های اروپایی دارند با قیمت پایین تر در بازار ایران خرید و فروش می‌شوند.

بایستی در نظر داشته باشید که بعضا لودسل درجه ۲ و درجه ۳ اروپایی با کیفیت پایین از لودسل های چینی و با قیمت بالاتر از آن در حال خرید و فروش است. برخی افراد تنها به دلیل اینکه لودسل در یکی از کشورهای اروپایی تولید شده است اقدام به خرید می‌کنند و به دیگر پارامترها دقت نمی‌کنند.

لودسل های چینی

بدون شک شما اگر بتوانید لودسل درجه یک چینی خریداری کنید از تمامی مزایای یک لودسل از قبیل دقت اندازه گیری بالا، کیفیت ساخت بالا و قیمت پایین بهرمند خواهید شد.

بهتر است تصور خود را در مورد لودسل های چینی و حتی دیگر محصولات چینی کنار بگذارید و از متخصصان بخواهید شما را در انتخاب محصولات چینی با کیفیت راهنمایی کنند. کارشناسان فروش ما در شرکت فناوری پند کاسپین با سالها تجربه فروش لودسل دیجیتال چینی و اروپایی می‌توانند شما را راهنمایی کنند تا متناسب با بودجه خود لودسل با کیفیت خریداری کنید. ممکن است در یک پروژه لودسل اروپایی و در پروژه دیگر لودسل چینی پیشنهاد شود، چرا که ماهیت کسب و کار و دقتی که مشتریان از لودسل انتظار دارند مبنای پیشنهاد کارشناسان فروش ما است. 

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک