flag-en-small

در زمان خرید نمایشگر باسکول (اندیکاتور) باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید نمایشگر باسکول

خرید نمایشگر باسکول یکی از مواردی است که مشتریان همیشه برای انتخاب آن با چالش هایی روبرو هستند. در اینکه انتخاب اندیکاتور برای باسکول جاده ای از اهمیت بالایی برخوردار است شکی نیست. اما خوب همه مشتریان از مشخصات فنی آن اطلاعی ندارند و برای انتخاب نمایشگر متناسب با نیاز خود به راهنمایی نیاز دارند.

در این مقاله تمامی نکاتی را که بایستی در زمان خرید نمایشگر باسکول به آنها توجه شود، ذکر کرده ایم تا به شما کمک کند از بین اندیکاتورهای موجود در بازار بهترین خرید را انجام دهید.

از کجا نمایشگر بخریم؟

قبل از هر چیز، شما باید برای خرید نمایشگر باسکول شرکت ها و فروشندگان معتبری را پیدا کنید. اگر شما از فروشنده معتبری که سالها تجربه و سابقه در بازار دارد خیالتان از بسیاری موضوعاتی که بعدا با آن روبرو خواهید شد راحت می‌شود. این مراکز همیشه برای ارائه خدمات آمادگی دارند و برای استفاده از نمایشگر شما را راهنمایی می‌کنند.

خرید نمایشگر باسکول

نکات مهم برای خرید نمایشگر باسکول

در این بخش قابلیت های اساسی که تقریبا برای همه کسب و کار ها ضروری است و به آنها کمک می‌کند سیستم توزین یکپارچه و کارآمدی داشته باشند را شرح داده ایم.

قابلیت نرم افزاری: توجه به این موضوع در هنگام خرید نمایشگر باسکول بسیار حائز اهمیت است. شما فکر کنید که می‌خواهید یک کامپیوتر بخرید، به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ قطعا سی پی یو و کارت گرافیک را قبل از هر چیزی بررسی می‌کنید. دلیل این امر راندمان کاری کامپیوتر در زمان استفاده از نرم افزارهای مختلف است. قابلیت نرم افزاری نمایشگر هم یک همچنین حالتی دارد. هرچه قابلیت های نرم افزاری نمایشگر افزایش یابد امکان اینکه با نرم افزارهای مدیریت توزین به صورت یکپارچه کار کند افزایش می‌یابد.

کیبورد: تعداد دکمه روی کیبورد و جنس آن از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی تعداد دکمه ها از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که نه می‌توان آنها را بسیار محدود کرد و نه می‌توان از تعداد زیادی دکمه بر روی کیبورد استفاده کرد. طراحی بهینه دکمه ها در نمایشگر باسکول از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که به اپراتور کمک می‌کند از کوتاه ترین مسیر ممکن به عملیاتی که می‌خواهد دست پیدا کند. از طرفی ضد آب بودن و نفوذ ناپذیری کیبورد در برابر گرد و خاک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید به تمامی این نکات در زمان خرید نمایشگر باسکول دقت داشته باشید.

قابلیت گزارش گیری: یکی دیگر از موضوعاتی که در خرید نمایشگر باسکول بسیار اهمیت دارد، قابلیت آن در ارائه گزارشات بر اساس تنظیماتی است که متناسب با کار شما است.  گزارش گیری از نمایشگر برای بسیاری از تصمیمات مهم مدیریتی از اهمیت بالایی برخوردار است. تمامی اتفاقاتی که در باسکول می‌افتد می‌تواند به شما یک دید کلی در مورد فرآیندها و سیستم انبارداری و حسابداری بدهد. اینکه یک نمایشگر قابلیت اختصاصی سازی ستون های گزارش گیری هم داشته باشد آن را از دیگر نمایشگرهای معمولی متمایز می‌کند. در این حالت شما می‌توانید تنها از پارامترهایی که نیاز دارید به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه گزارش گیری کنید.

خرید نمایشگر باسکول

پورت خروجی: پورت خروجی برای شما امکان اتصال نمایشگر را به دیگر تجهیزات فراهم می‌کند. در بسیاری از موارد لازم است نمایشگر با یک کامپیوتر یا پرینتر اتصال داشته باشد. خروج اطلاعات از نمایشگر به شما این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز این اطلاعات را در یک فلش یا هارد ذخیره کنید و در صورت نیاز به توزین های صورت گرفته در زمان های مختلف دسترسی داشته باشید.

مدارهای حفاظتی کنترلی: مدارهای حفاظتی کمک می‌کند بردهای به کار برده شده در نمایشگر در مقابل نوسانات مقاومت بالایی داشته باشند. این قابلیت تحت هیچ شرایطی قابل چشم پوشی نیست. چرا که اصولا باسکول ها در محیط های صنعتی نصب می‌شوند که سیستم برق آنها  فشار قوی است و دائما هم دچار نوسان می‌شوند. آن دسته از نمایشگر هایی که این قابلیت را دارند در مقابل این نوسانات دچار مشکل نمی‌شوند و شما نگرانی از بابت سوختن برد الکتریکی نمایشگر خود ندارید؛ از این رو بهتر است که در هنگام خرید نمایشگر باسکول به این نکته توجه کنید.

سرعت انتقال داده: سرعت انتقال داده را بر حسب بیت محاسبه می‌کنند. هرچه این سرعت بالاتر باشد، سرعت پردازش در نمایشگر بالاتر می‌رود. احتمالا شما هم تجربه کار با یک ابزار الکترونیک که سرعت پایینی داشته باشد را داشته‌اید. این سرعت انتقال داده یعنی اینکه سرعت کارکرد نمایشگر چقدر است. اگر حجم تراکنش در کسب و کار شما بالا است و دائما از باسکول استفاده می‌کنید بهتر است در هنگام خرید نمایشگر باسکول، نمایشگرهایی با سرعت انتقال داده بالا را خریداری کنید.

دارای تاییدیه استاندارد داخلی: برای تمامی کالاها یکسری استاندارد تعیین شده است که بر اساس آن افراد می‌توانند به استفاده از آن کالا اعتماد کنند. تمامی نمایشگرهای با کیفیت بایستی حتما تاییدیه استاندارد ملی ایران را داشته باشند و باید به این نکته در زمان خرید نمایشگر باسکول دقت کنید. اداره استاندارد نمایشگر را در حالت های مختلف مورد آزمایش قرار می‌دهد و در صورت اینکه تمامی آزمایش ها را موفقیت آمیز سپری کند، گواهی استاندارد دریافت می‌کند.

علاوه بر موارد گفته شده، جنس بدنه نمایشگر (فلزی یا پلیمری)، سایز LCD و استفاده از قطعات اولیه با کیفیت در تولید نمایشگر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

خرید نمایشگر باسکول

نمایشگرهای شرکت فناوری پند کاسپین

ما در شرکت فناوری پند کاسپین دو نمایشگر تولید کرده ایم که هر دو تمامی ویژگی های بالا را دارند؛ نمایشگر PU850 و نمایشگر  PU750.

نمایشگر PU850 با استفاده از قطعات پیشرفته و استفاده از به ‌روز‌ترین روشهای تولید تهیه و به بازار عرضه می‌شود. از نظر فنی بخش وسیعی از قابلیت‌های نمایشگرهای خارجی در این نمایشگر گنجانده شود.

نمایشگر  PU750 هم یکی از گزینه های بسیار عالی برای خرید تمامی افرادی است که از باسکول جاده ای استفاده می‌کنند. این نمایشگر هم تمامی قابلیت های اساسی یک نمایشگر را ارائه می‌دهد.

برای خرید نمایشگر های پیشرفته باسکول با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک