flag-en-small

خرید باسکول دست دوم

باسکول دست دوم

این روزها از ما سوالهای زیادی در مورد خرید باسکول دست دوم از بازار می‌شود، به همین دلیل در این مقاله تلاش کردیم توضیحات مفصلی در این باره ارائه دهیم تا شما با تمامی جوانب خرید باسکول دست دوم از بازار آشنا شوید.

قیمت تمام شده باسکول جاده ای دست دوم

همه ما می‌دانیم که دیوار محصولات دست دوم را بین فروشنده و خریدار رد و بدل می‌کند تا واسطه ها از این میان حذف شوند. بسیاری از خریدهای دیوار کاملا منطقی و مقرون به صرفه هستند. اما آیا به نظر شما خرید هر لوازمی از دیوار موفق آمیز خواهد بود؟

به دلایلی که در اینجا ذکر می‌کنیم قیمت تمام شده باسکول دست دوم با قیمت نو چندان تفاوتی ندارد. هر باسکولی که بخواهد جابجا شود بایستی یک هزینه هنگفتی صرف جدا کردن قطعات و جابجایی آن شود.

علاوه بر جابجایی، هزینه نصب باسکول دست دوم هم بایستی توسط خریدار پرداخت شود. تقریبا می‌توان گفت هزینه جابجایی و نصب یک باسکول جاده ای دست دوم خریداری شده از بازار با یک باسکول جاده ای نو خریداری شده از شرکت های تولید کننده هیچ تفاوتی ندارند.

باسکول دست دوم

شما تنها هزینه کمتری برای صفحه باسکول، لودسل و نمایشگر پرداخت می‌کنید. اما فراموش نکنید که تمامی این اجزا برای مدتی کار کرده‌اند و ارزیابی دقت و سنجش طول عمر باقیمانده آنها بسیار دشوار است.

لودسل و نمایشگر که قطعات الکتریک هستند و همه ما با عواقب خرید قطعات الکتریک دست دوم آشنا هستیم. تشخیص اینکه این قطعات چند بار تعمیر شده‌اند و آیا برند هک شده روی آنها تقلبی است یا نه کار هر کسی نیست و ممکن است در این خرید اجناس بی‌کیفیتی خریداری کنید.

ممکن است شما باسکول دست دوم به قیمت مناسب خریداری کنید اما هزینه های تعمیر و نگهداری، قیمت تمام شده را به قیمت یک باسکول نو نزدیک کند. اما وقتی باسکول جاده ای نو از تولید کنندگان خرید می‌کنید مطمئن هستید که حداقل تا ۱۰ سال به جز سرویس های دوره‌ای هزینه تعمیر و نگهداری زیادی نخواهید داشت.

عدم دریافت گارانتی از خرید باسکول دست دوم از بازار

 همه شما می‌دانید که کالای دسته دوم شامل گارانتی نمی‌شود. اگر حتی طول عمر نصب باسکول فروخته شده بالا هم نباشد، چون بایستی کل باسکول از محل نصب جدا شده و در محل جدید نصب شود امتیاز گارانتی از بین می‌رود.

اگر بعد از نصب باسکول قطعات آن دچار مشکل شوند، هزینه رفع مشکلات به عهده خریدار است.

باسکول دست دوم

در خرید باسکول دست دوم از بازار امکان سفارشی سازی وجود ندارد

اصولا باسکول جاده ای بر اساس اندازه و محلی که در اختیار نصب آن گذاشته شده است خریداری می‌شود. در زمان دریافت مشاوره خرید باسکول جاده ای نو، کارشناسان ما دقیقا بر اساس محل نصب و نیاز مشتری به آنها باسکول پیشنهاد می‌دهند. اما این امکان برای خرید باسکول جاده ای دست دوم وجود ندارد، ممکن است باسکولی که خریداری کرده‌اید با محلی که به آن اختصاص داده‌اید جفت و جور نباشد، در همچنین مواقعی هیچ کاری از شما ساخته نیست و نمی‌توانید اندازه باسکول را کم و زیاد کنید.

موارد ذکر شده در بالا به شما کمک می‌کند اطلاعات جامعی در مورد خرید باسکول دست دوم از دیوار کسب کنید.

در هنگام خرید باسکول دست دوم به هزینه های آتی، نداشتن گارانتی و امکان ناهمگونی باسکول با محل اختصاص داده شده باشید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک